5η Συνεργατική Παρέμβαση

Η Ανάληψη Ρόλου Υπευθυνότητας ως Μέσο Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο μας

Στο πλαίσιο των συνεργατικών παρεμβάσεων που υλοποιούμε στο νηπιαγωγείο μας με στόχο την καλλιέργεια των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, η πέμπτη παρέμβαση είχε ως βασικό της άξονα την ανάληψη υπευθυνότητας. Η δράση αυτή οργανώθηκε με ιδιαίτερη φροντίδα και ενθουσιασμό, ενισχύοντας την ενεργό συμμετοχή τόσο των παιδιών όσο και των γονέων και εκπαιδευτικών.

Στόχοι της Παρέμβασης

Η συγκεκριμένη δράση σχεδιάστηκε με σκοπό:

  • Να ενισχύσει την αυτονομία των παιδιών μέσα στην καθημερινότητα του σχολείου και του σπιτιού.

  • Να τα ενθαρρύνει να αναλαμβάνουν ρόλους και καθήκοντα, καλλιεργώντας την αίσθηση ευθύνης.

  • Να τα βοηθήσει να αναγνωρίζουν τη σημασία της προσφοράς στο κοινό καλό της ομάδας.

  • Να ενδυναμώσει τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας, με κοινές στοχευμένες δράσεις.

Πώς Λειτούργησε η Παρέμβαση

Κάθε παιδί ανέλαβε για μία εβδομάδα έναν συγκεκριμένο ρόλο-υπευθυνότητα στο σχολείο (π.χ. υπεύθυνος βιβλιοθήκης, υλικών, καθαριότητας κ.ά.). Παράλληλα, και στο σπίτι αναλάμβανε μια απλή υπευθυνότητα (π.χ. να τακτοποιεί τα παιχνίδια του, να βοηθά στο στρώσιμο του τραπεζιού, να φροντίζει τα λουλούδια). Οι ρόλοι ανανεώνονταν εβδομαδιαίως, δίνοντας την ευκαιρία σε όλα τα παιδιά να βιώσουν διαφορετικές μορφές υπευθυνότητας και να ανακαλύψουν τις δυνάμεις και τα ενδιαφέροντά τους.

1000002263 1000002273 1000002364

1000002272 1000002274 1000002267

1000002266

Τι Κερδίσαμε

Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν εντυπωσιακή! Μέσα από τη διαδικασία:

  • Ανέπτυξαν πρωτοβουλία, αυτοπεποίθηση και οργανωτικότητα.

  • Έμαθαν να συνεργάζονται και να σέβονται τους ρόλους των συμμαθητών τους.

  • Κατανόησαν τη σημασία της συνέπειας και της εμπιστοσύνης που τους δείχνεται.

  • Ενισχύθηκε η επικοινωνία με τις οικογένειες, καθώς τα παιδιά μοιράζονταν τις εμπειρίες και τους ρόλους τους καθημερινά.

Η παρέμβαση αυτή αποτελεί ένα ακόμα βήμα στην πορεία διαμόρφωσης υπεύθυνων, αυτόνομων και κοινωνικά συνειδητοποιημένων μικρών πολιτών. Συνεχίζουμε με πίστη στον στόχο μας: ένα σχολείο που καλλιεργεί δεξιότητες ζωής με σεβασμό, αγάπη και συνεργασία.

Εκμάθηση Πρώτων Βοηθειών στο Νηπιαγωγείο μας

Την προηγούμενη εβδομάδα, οι μικροί μας μαθητές είχαν μια μοναδική και πολύτιμη εμπειρία: την πρώτη τους επαφή με τις πρώτες βοήθειες!

Οι εκμάθηση βεβαίως των πρώτων βοηθειών πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των συνεργατικών παρεμβάσεων με τίτλο «Κάνω κάτι όμορφο για κάποιον άλλο». Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν βασικές αρχές πρώτων βοηθειών μέσα από βιωματικές και παιγνιώδεις δραστηριότητες.  Μέσα από απλές, προσαρμοσμένες στις ηλικίες τους ασκήσεις, έμαθαν πώς να φροντίζουν έναν φίλο, πώς να καλέσουν βοήθεια σε περίπτωση ανάγκης και πώς να παραμείνουν ψύχραιμα

1000002299 1000002301 1000002300

Με τη βοήθεια ειδικού διασώστη, ο οποίος με απλό, κατανοητό και διασκεδαστικό τρόπο μύησε τα παιδιά μας στις βασικές αρχές αντιμετώπισης έκτακτων περιστατικών. Μέσα από παιχνίδια ρόλων, εποπτικό υλικό και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά:

🔸 Έμαθαν πότε και πώς να καλούν το 112, τον πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης.

🔸 Γνώρισαν τι πρέπει να λένε όταν καλούν βοήθεια.

1000002282 1000002290

🔸 Εξοικειώθηκαν με τη βασική έννοια της ΚΑΡΠΑ (Καρδιοπνευμονικής Αναζωογόνησης) με προσομοίωση σε παιδική κούκλα.

1000002298

Η προσέγγιση έγινε πάντα με σεβασμό στην ηλικία των παιδιών, με στόχο την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης και της υπευθυνότητας, χωρίς να προκαλείται φόβος ή άγχος. Αντιλήφθηκαν τη σημασία του να βοηθούμε ο ένας τον άλλο και ένιωσαν τη χαρά του να προσφέρεις.

Η εκπαίδευση σε θέματα πρώτων βοηθειών από μικρή ηλικία συμβάλλει στη διαμόρφωση πολιτών με ευαισθησία, ετοιμότητα και διάθεση για βοήθεια.

🎓 Συγχαρητήρια στους μικρούς μας “διασώστες” που συμμετείχαν με τόσο ενθουσιασμό!

🙏 Ευχαριστούμε θερμά τον ειδικό που μας επισκέφτηκε και μοιράστηκε με τα παιδιά μας πολύτιμες γνώσεις που μπορεί να σώσουν ζωές.

4η Συνεργατική Παρέμβαση Σχολείου – Οικογένειας

Διαχείριση Θυμού στο Νηπιαγωγείο μας

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και των κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών και με στόχο τη διαχείριση δύσκολων συναισθημάτων, αυτή την εβδομάδα στο νηπιαγωγείο μας υλοποιήσαμε μια σειρά δραστηριοτήτων αφιερωμένων στη διαχείριση του θυμού. Η δράση εντάσσεται στο Πρόγραμμα Συνεργατικών Παρεμβάσεων Νηπιαγωγείου Οικογένειας με την  συνεχή συνεργασία σχολείου και οικογένειας, καθώς πιστεύουμε ακράδαντα ότι η αλληλεπίδραση και η κοινή προσπάθεια είναι το κλειδί για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών μας.

💬 Μιλήσαμε για τον Θυμό

Ξεκινήσαμε με συζητήσεις γύρω από το συναίσθημα του θυμού:

  • Πότε θυμώνουμε;

  • Τι νιώθουμε στο σώμα μας όταν θυμώνουμε;

  • Είναι κακό να θυμώνουμε;

  • Πώς μπορούμε να εκφράζουμε τον θυμό μας χωρίς να πληγώνουμε τους άλλους;

Τα παιδιά εξέφρασαν με λόγια, εικόνες και ιστορίες τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τον θυμό και τις εμπειρίες τους.

1000002239

✂️ Δημιουργικές Εργασίες

Μέσα από φύλλα εργασιών και δραστηριότητες , τα παιδιά προσπάθησαν να κατανοήσουν τη λειτουργία του θυμού τη σημασία και την λειτουργία της αυτορρύθμισης. Οι εργασίες αποτέλεσαν επίσης ευκαιρία για περαιτέρω συζήτηση και ενδυνάμωση των κοινωνικών δεξιοτήτων τους.1000002235 1000002236

🫙Το Βαζάκι της Ηρεμίας

Μία από τις πιο αγαπημένες δραστηριότητες των παιδιών ήταν η δημιουργία του «Βάζου της Ηρεμίας». Το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του βαζάκι με νερό, χρυσόσκονη και κόλλα . Όταν τα συναισθήματα φουντώνουν, το παιδί μπορεί να παρατηρήσει το βαζάκι μέχρι να ηρεμήσει η “θύελλα” μέσα του – μια απλή αλλά πολύ αποτελεσματική τεχνική που βοηθά στη χαλάρωση και την αυτοπαρατήρηση.

1000002258 1000002259 1000002260

🎚️ Το Θυμόμετρο

Η εβδομάδα έκλεισε με τη δημιουργία του Θυμόμετρου, ενός οπτικού εργαλείου που βοηθά τα παιδιά να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν την ένταση του θυμού τους. Με απλό και κατανοητό τρόπο, το θυμόμετρο επιτρέπει στο παιδί να «μετρά» το πώς νιώθει – από την ηρεμία μέχρι τον έντονο θυμό – και να επιλέγει τις κατάλληλες στρατηγικές για να επιστρέψει στην ισορροπία.

1000002256

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενθουσιώδης και ουσιαστική, ενώ η συνεργασία με τις οικογένειες υπήρξε καθοριστική. υπήρξε τεχνικός και χρονικός συγχρονισμός σχολείου οικογένειας στην εφαρμογή των δράσεων και στρατηγικών όπως και σε όλες τις παρεμβάσεις μας.  Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για την υποστήριξή τους και είμαστε περήφανοι για το πόσο υπεύθυνα και ευαισθητοποιημένα ανταποκρίθηκαν  παιδιά και γονείς στις δράσεις  καλιέργεια της συναισθηματικής αυτορίθμυσης .

➡️ Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με αντίστοιχες δράσεις που ενισχύουν τη συναισθηματική νοημοσύνη και τη ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών, γιατί η γνώση ανγνώριση και ρύθμιση των συναισθημάτων είναι το πρώτο βήμα για την ειρηνική συνύπαρξη και τη δημιουργία μιας πιο ανθρώπινης κοινωνίας.

3η Συνεργατική Παρέμβαση Σχολείου – Οικογένειας: «Μιλάω Ευγενικά»

 

Στο Νηπιαγωγείο μας αυτή την εβδομάδα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η 3η συνεργατική παρέμβαση στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας, με θέμα: «Μιλάω ευγενικά».

1000002215

Η δράση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής αγωγής των παιδιών, ενισχύοντας την ενσυναίσθηση, την κατανόηση και τον σεβασμό στη μεταξύ τους επικοινωνία.

Η εκπαιδευτική διαδικασία ξεκίνησε με κατάλληλη προεργασία, μέσα από εκπαιδευτικό βίντεο και συζήτηση στην παρεούλα, όπου τα παιδιά ανέλυσαν τι σημαίνει «μιλάω ευγενικά», γιατί είναι σημαντικό να χρησιμοποιούμε ευγενικές λέξεις και πώς αυτές επηρεάζουν τη σχέση μας με τους άλλους.

1000002204 1000002205 10000022091000002207 1000002208

1000002210

Στη συνέχεια, οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν ενεργά στη δημιουργία του Αερόστατου της Ευγένειας! Ένα μεγάλο, πολύχρωμο αερόστατο κοσμεί πλέον την τάξη μας, με κάθε παιδί να έχει κολλήσει σε αυτό λέξεις και φράσεις ευγένειας όπως: «παρακαλώ», «ευχαριστώ», «συγγνώμη», «σε παρακαλώ», «μπορώ να βοηθήσω;»,«θα μπορούσες σε παρακαλώ.» κ.ά. αλλά και ταξιδεύει  και σε όλα τα σπίτια των μαθητών μας όπου και εκεί με κάθε ευγενική λέξη που ακούγεται από γονείς και παιδιά το αερόστατο ανεβαίνει ψηλά!!!!!

1000002201 1000002211 1000002212 1000002214

Η ανταπόκριση των παιδιών ήταν ενθουσιώδης, ενώ η συνεργασία με τους γονείς συνέβαλε ουσιαστικά στην ενίσχυση των μηνυμάτων της δράσης και στη μεταφορά της ευγενικής συμπεριφοράς και στο σπίτι.

Το Νηπιαγωγείο μας συνεχίζει με συνέπεια και αγάπη να ενδυναμώνει τους δεσμούς σχολείου-οικογένειας, μέσα από βιωματικές δράσεις που ενισχύουν τον παιδαγωγικό ρόλο και των δύο.

Γιατί η ευγένεια είναι επιλογή και τρόπος ζωής, και ξεκινά από τα πρώτα μας βήματα!

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!!!

2η ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ «ΟΜΙΛΗΤΗΣ- ΑΚΡΟΑΤΗΣ»

Στο νηπιαγωγείο μας, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων που αποτελούν θεμέλιο για τη συναισθηματική και κοινωνική ωρίμανση των παιδιών. Μία από τις πιο σημαντικές δεξιότητες που καλλιεργούμε είναι ο σεβασμός στον ομιλητή – να περιμένουμε τη σειρά μας, να ακούμε με προσοχή και να μη διακόπτουμε. Αυτή την εβδομάδα λοιπόν στο νηπιαγωγείο μας εστιάσαμε σε αυτή την κοινωνική δεξιότητα.

Μέσα από συνεργατικές δραστηριότητες, παιχνίδια ρόλων και καθοδηγούμενες συζητήσεις, βοηθάμε τα παιδιά να αναπτύξουν υπομονή, σεβασμό και ενσυναίσθηση κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας. Μαθαίνουμε πως το να είμαστε καλοί ακροατές είναι εξίσου σημαντικό με το να μπορούμε να εκφραζόμαστε.

🎯 Στόχοι της εβδομάδας:

  • Να περιμένουν τη σειρά τους για να μιλήσουν.

  • Να ακούν με προσοχή όποιον μιλάει.

  • Να αναγνωρίζουν τη σημασία της ενεργητικής ακρόασης.

Μέσα από διασκεδαστικές και εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, τα παιδιά συμμετέχουν σε:

  • Διαλόγους, όπου μαθαίνουν τον ρόλο του μιλητή και του ακροατή.

  • Ομαδικά παιχνίδια, όπου η συνεργασία απαιτεί υπομονή και σωστή ακρόαση.

  • Κύκλους συζήτησης, όπου ενθαρρύνονται να περιμένουν τη σειρά τους και να εκφράζουν τις σκέψεις τους όταν έρθει η ώρα τους.

1000002173 1000002171

1000002169 1000002165

1000002158 1000002156 1000002152

1000002196

 Με την υποστήριξή των γονέων  στο σπίτι μέσα απο τις συγχρονισμένες συνεργατικές παρεμβάσεις  Νηπιαγωγείου οικογένειας  για την ανάπτυξη των  κοινωνικών δεξιοτήτων των νηπίων , τα παιδιά θα ενισχύσουν αυτή την τόσο σημαντική κοινωνική δεξιότητα!

Η καλλιέργεια αυτών των δεξιοτήτων από την προσχολική ηλικία είναι το θεμέλιο για ουσιαστικές σχέσεις, καλύτερη συνεργασία και υγιή κοινωνική αλληλεπίδραση.

Μαζί, γονείς και εκπαιδευτικοί, δίνουμε στα παιδιά τα “εργαλεία” για να επικοινωνούν με ευγένεια και κατανόηση!

Πασχαλινές Ετοιμασίες στο Νηπιαγωγείο μας

Το Πάσχα πλησιάζει και το νηπιαγωγείο μας γέμισε χρώματα, χαμόγελα και… πολλές δημιουργίες! Τα παιδιά μας μπήκαν σε ανοιξιάτικη – και πασχαλινή – διάθεση και με πολλή χαρά συμμετείχαν σε όμορφες δραστηριότητες που στόχο είχαν όχι μόνο τη δημιουργία, αλλά και την καλλιέργεια συνεργασίας, φαντασίας και χαράς!

🌸 Πασχαλινές Κάρτες – Προβατάκια
Με ματάκια, δαντέλα και χρώματα, τα παιδιά δημιούργησαν γλυκύτατες πασχαλινές κάρτες με προβατάκια. Καθεμία μοναδική, όπως και οι μικροί μας καλλιτέχνες!

1000002069 1000002071

Καλαθάκια Λαγουδάκια
Για να κρύψουμε τις σοκολατενιες λιχουδιές μας, φτιάξαμε χαριτωμένα καλαθάκια σε σχήμα λαγού. Με αυτιά, μυτούλα και πασχαλινές λεπτομέρειες, έγιναν αμέσως τα αγαπημένα των παιδιών!

1000002081

Καλαθάκια Κοτοπουλάκια
Για τα κανονικά αυγά μας, τα παιδιά έφτιαξαν καλαθάκια σε σχήμα κοτοπουλιού, γεμάτα χρώμα και δημιουργικότητα.

1000002083 1000002084

Βάψιμο Αυγών με Γκοφρέ Χαρτί
Δοκιμάσαμε και μια πιο καλλιτεχνική τεχνική στο βάψιμο των αυγών, χρησιμοποιώντας πολύχρωμα γκοφρέ χαρτιά. Τα αποτελέσματα ήταν μαγικά – αυγά γεμάτα αποχρώσεις και φαντασία!

1000002077 1000002078 1000002080 1000002082 1000002075 1000002076 1000002074

Με τις πασχαλινές ετοιμασίες μας, ζήσαμε μοναδικές στιγμές δημιουργίας και χαράς. Ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα με υγεία, αγάπη και πολλές… παιδικές αγκαλιές! 💛

1η Συνεργατική Παρέμβαση

Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων στο Νηπιαγωγείο μας «Οι ρουτινες μου».

Στο νηπιαγωγείο μας, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση όχι μόνο στη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών αλλά και στην καλλιέργεια των κοινωνικών τους δεξιοτήτων. Στο πλαίσιο αυτό, φέτος υλοποιήσαμε μια σειρά από συνεργατικές παρεμβάσεις, με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας, της υπευθυνότητας και της θετικής συμπεριφοράς των νηπίων.

Η Παρέμβαση: «Οι Ρουτίνες Μου»

Η πρώτη μας δράση είχε τίτλο «Οι Ρουτίνες μου – Πρωινή, Μεσημεριανή & Βραδινή» και αφορούσε τη δημιουργία μιας σταθερής καθημερινής ρουτίνας για τα παιδιά, την οποία καλούνταν να υιοθετήσουν στο σπίτι. Με τη βοήθεια εποπτικού υλικού και εντύπων, τα παιδιά ανέλαβαν να ακολουθούν βήμα-βήμα τις καθημερινές τους υποχρεώσεις – με στόχο, σταδιακά, να τις φέρνουν εις πέρας αυτόνομα.

1000002367 1000002368

Σύνδεση Σχολείου – Οικογένειας: Η Χρήση του Class Dojo

Για να ενισχύσουμε το κίνητρο των παιδιών και να καλλιεργήσουμε μια κοινή εκπαιδευτική γλώσσα ανάμεσα σε σχολείο και οικογένεια, ενσωματώσαμε τη χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας Class Dojo. Μέσω αυτής, τα παιδιά λαμβάνουν πόντους επιβράβευσης τόσο από τις νηπιαγωγούς όσο και από τους γονείς τους για την καθημερινή εφαρμογή των ρουτινών τους.

Πραγματοποιήθηκε σχετική συνάντηση με τους γονείς, κατά την οποία εξηγήσαμε τη φιλοσοφία και τον τρόπο χρήσης του Class Dojo, ώστε να μπορούν και οι ίδιοι να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία: να προσθέτουν πόντους, να παρακολουθούν την πρόοδο του παιδιού και να επικοινωνούν μαζί μας μέσω μηνυμάτων.

1000002366 1000002371

1000002403 1000002402 1000002404

Η παρέμβαση αυτή είχε άμεσα και θετικά αποτελέσματα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τη διαδικασία, ανέλαβαν με ενθουσιασμό τις προσωπικές τους ευθύνες και άρχισαν να αναπτύσσουν δεξιότητες αυτοδιαχείρισης. Παράλληλα, ενισχύθηκε η συνεργασία σχολείου – οικογένειας και καλλιεργήθηκε ένα κλίμα ενθάρρυνσης και υποστήριξης.

Συνεχίζουμε με έμπνευση και αγάπη να δημιουργούμε ουσιαστικές εμπειρίες για τα παιδιά μας, βάζοντας τις βάσεις για τη συναισθηματική και κοινωνική τους ευημερία.

«Η Πρώτη Εκδρομή στο Θέατρο»

Στο νηπιαγωγείο μας, πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας εκδρομή στο θέατρο, επισκεπτόμενοι το Βαφοπούλειο Πνευματικό Ίδρυμα. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την παράσταση “Ο Ραφτάκος των Λέξεων”, μια ιστορία γεμάτη φαντασία και μάθημα για τη δύναμη των λέξεων και της επικοινωνίας.

1000001900 1000001901

Πριν την εκδρομή, τις προηγούμενες μέρες, διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Ραφτάκος των Λέξεων” και προετοιμαστήκαμε κατάλληλα, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν και να απολαύσουν πλήρως την παράσταση. Μέσα από την ιστορία, τα παιδιά ανακάλυψαν την αξία των λέξεων και τη σημασία του να τις χρησιμοποιούμε σωστά στην καθημερινότητά μας.

Η εμπειρία αυτή ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να μπουν στον κόσμο του θεάτρου και να αναπτύξουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, ενώ παράλληλα απολάμβαναν την τέχνη και το θέαμα.

«Η ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ»

Στην καρδιά της Αποκριάς, οι μικροί μας μαθητές στο νηπιαγωγείο πέρασαν υπέροχες στιγμές γεμάτες δημιουργία και διασκέδαση! Με μεγάλη χαρά συμμετείχαν σε διάφορες δραστηριότητες που τους επέτρεψαν να εκφράσουν τη φαντασία και την δημιουργικότητά τους. Δημιουργήσαμε μοναδικές μάσκες εμπνευσμένες από το παραμύθι «Η Ιστορία του Αρλεκίνου», όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο των καρναβαλικών ηρώων. Χρησιμοποιώντας τα παραδοσιακά σχέδια του Αρλεκίνου, τα παιδιά δημιούργησαν μάσκες με γεωμετρικά σχήματα, όπως τρίγωνα, τετράγωνα και ρόμβους. . Τα σχήματα είναι σημαντικά καθώς βοηθούν τα παιδιά να κατανοήσουν τη γεωμετρία, τη διαδοχή και τις αναλογίες, αλλά και να ενισχύσουν τις γνωστικές τους ικανότητες. Μέσα από αυτήν τη δραστηριότητα, τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τα σχήματα, αναγνωρίζοντας τα και μαθαίνοντας πώς μπορούν να συνδυαστούν για να δημιουργήσουν κάτι όμορφο και μοναδικό. Εξερεύνησαν τη σημασία των χρωμάτων και των σχημάτων, ενώ διασκέδασαν με τις δημιουργίες τους και τις ιστορίες που τα συνοδεύουν.1000001882

 

Επιπλέον, δημιουργήσαμε πορτρέτα όπου όλοι μεταμορφώθηκαν σε κλόουν με χαρούμενα πρόσωπα. Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά μας όχι μόνο έμαθαν τα σχήματα με διασκεδαστικό τρόπο, αλλά ανακάλυψαν τη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας, δημιουργώντας αξέχαστες αναμνήσεις και στιγμές γέλιου!1000001850

Τέλος, η Τσικνοπέμπτη ήταν μια ημέρα γεμάτη γιορτή και χαρά! Οι μικροί μας μαθητές ντύθηκαν καρναβάλια, με πολύχρωμες στολές και χαρούμενα χαμόγελα και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις δραστηριότητες της ημέρας!! Οι γονείς, πάντα δίπλα στην προσπάθεια των παιδιών, έφεραν φαγητά που ανήκουν στις παραδόσεις της Τσικνοπέμπτης, προσφέροντας στους μικρούς μας φίλους μια γιορτινή εμπειρία γεμάτη γεύσεις και αγάπη.

1000001852 1000001853 1000001854 1000001855