STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική
Το πρόγραμμα προσαρμόστηκε στις θεματικές ενότητες που υλοποιήθηκαν σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Εφαρμόστηκε κατά το χρονικό διάστημα Απρίλιος – Μάιος και σκοπός του ήταν να έρθουν σε επαφή οι μαθητές/ήτριες του Νηπιαγωγείου μας με θέματα που αφορούν την επιστήμη, τη μηχανική και την τεχνολογία. Τα παιδία συμμετείχαν σε δραστηριότητες καλλιεργώντας δεξιότητες μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, της τεχνολογίας και της διαχείρισης των Μέσων, ενώ παράλληλα αναπτύχθηκαν δεξιότητες προσανατολισμού και μέτρησης.
Ενδεικτικές δραστηριότητες:
Παρατήρησαν διάφορους πίνακες ζωγραφικής και εργάστηκαν σε ομάδες για να δημιουργήσουν τις δικές τους σχετικές ζωγραφιές με εικόνες από τη φύση.
Προσπάθησαν να καθοδηγήσουν σωστά τη μέλισσα Beebot για να περάσει πάνω από όλες τις εικόνες/ ζωγραφιές που είχαν φτιάξει παρατηρώντας τους πίνακες γνωστών ζωγράφων.
Η μέλισσα Beebot στην αγορά
Τα παιδία χρησιμοποιώντας τις κάρτες ακολουθίας με τα βέλη δημιουργούσαν τη διαδρομή που πρόκειται να ακολουθήσει η μέλισσα για να την κατευθύνουν στο σημείο που τους αναφέραμε κάθε φορά. Έπειτα, της έδιναν οδηγίες πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα εντολών, ώστε να φτάσει η Beebot στο σημείο αναφοράς.
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με μια δραστηριότητα αξιολόγησης κατά την οποία τα παιδία εντόπισαν δυο διαδρομές (σύντομη / μακρινή) για να φτάσει η Beebot στην κυψέλη έχοντας αποφύγει τα εμπόδια. Κατέγραψαν με βέλη ακολουθίας τις σχετικές διαδρομές στα αντίστοιχα πεδία και τέλος. επαλήθευσαν τις απαντήσεις τους προγραμματίζοντας τη μελισσούλα.