Χριστουγεννιάτικες κατασκευές.
Χριστουγεννιάτικες κατασκευές
Μπήκαμε για τα καλά στο πνεύμα και τον ρυθμό των χριστουγέννων στο Νηπιαγωγείο μας .Ξεκινήσαμε με μία ομαδική δουλειά το χριστουγεννιάτικο δέντρο φτιαγμένο από τις παλάμες των παιδιών.
Έπειτα φτιάξαμε μικρούς Αι Βασίληδες χρησιμοποιώντας ποτηράκια από φελιζόλ , κόκκινη και πράσινη τσόχα , βαμβάκι και σύρμα πίπας για τα χέρια τους……
………..κάναμε χιονάνθρωπους πάνω σε μπλε κάνσον με το αποτύπωμα της παλάμης μας ……..
……και τέλος ένας χιονάνθρωπος φτιαγμένος από πλαστικά ποτήρια διακοσμεί τον χώρο του σχολείου μας.
Το χιόνι
Σήμερα το πρωί ένα παιδάκι ήρθε στο σχολείο μας χαρούμενο φωνάζοντας …κυρία κυρία θα χιονίσει την Κυριακή ….και με αφορμη αυτό το γεγονός ξεκινήσαμε την συζήτησή μας στην παρεούλα για το χιόνι.
Μιλήσαμε για το τι είναι το χιόνι , πως δημιουργείται κτλπ. Μετά γράψαμε στον πίνακα την λέξη χιόνι και βρήκαμε και άλλες λέξεις με πρώτο συνθετικό την λέξη αυτή.
Μετά εντοπίσαμε πάνω στην υδρόγειο τα μέρη που έχουν πάντα χιόνι και κρύο , δηλαδή τον βόρειο και νότιο πόλο .
…..συζητήσαμε για τις συνθήκες ζωής σε αυτά τα μέρη και ποιά ζώα κατοικούν εκεί.Μιλήσαμε για το φαινόμενο της τήξης και πήξης του νερού , βάλαμε στο ψυγείο παγοθήκες με νερό και μετά από κάποια ώρα παρατηρήσαμε ότι είχε γίνει πάγος. Έπειτα κάναμε το αντίθετο αφήνοντας τα παγάκια έξω και είδαμ εότι έλιωσαν.
………φτιάξαμε χιονονιφάδες από χαρτόνι , κολλήσαμε τεχνητό χιόνι από πάνω και διακοσμήσαμε τα παράθυρα της τάξης μας.
…………και τέλος με αφορμή το παραμύθι ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει φτιάξαμε μικρά χιονανθρωπάκια.
Χειμωνιάτικα αθλήματα
Σήμερα ασχοληθήκαμε με τα χειμωνιάτικα αθλήματα . Συζητήσαμε για το ποιά γνωρίζουν τα παιδιά , παρακολουθήσαμε στον υπολογιστή εικόνες και βίντεο που δείχνουν τα αθλήματα αυτά και τα σχολιάσαμε .
Γράψαμε τις λέξεις από τα αθλήματα ( σκι , πατινάζ , χόκει , έλκηθρο . Επίσης κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας ……
…..και αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς τους δικούς μας σκιέρ…..
το πατρόν είναι αυτό και στο κεφάλι κολλάμε αν θέλουμε την φωτογραφία του παιδιού. Για παγοπέδιλα έχουμε βάλει γλωσσοπίεστρα και για μπαστούνια σίρμα πίπας.
Χειμωνιάτικα ρούχα
Συνεχίζοντας την ενότητα Χειμώνας σήμερα ασχοληθήκαμε με τον μήνα που διανύουμε , τον Δεκέμβριο. Γράψαμε την λέξη Δεκέμβριος με κεφαλαία και πεζά γράμμματα .
,…κόψαμε καρτέλες με τα γράμματα του μήνα μεγάλα και μικρά και κάθε παιδάκι προσπάθησε να βάλει στην σωστή σειρά τα γραμματάκια ώστε να σχηματιστεί η λέξη Δεκέμβριος.
Μιλήσαμε για το τι γνωρίζουμε για τον μήνα αυτόν και φτιάξαμε την ακροστοιχίδα του Δεκέμβρη.Μέσα σε αυτά που συζητήσαμε ήταν και τα χειμωνιάτικα ρούχα.Είπαμε ποιά είναι αυτά , από τι υλικό είναι φτιαγμένα και βρήκαμε από εφημερίδες και περιοδικά φωτογραφίες με χειμωνιάτικα ρούχα , τις κόψαμε ………….
……..τις κολήσαμε και να το αποτέλεσμα .!!!!!!!!!!!
Μ ε αφορμή το θέμα αυτά κάναμε και τα μαθηματικά μας σε αυτά το φύλλο εργασίας………..
……φτιάξαμε σκουφάκια και γαντάκια ……..
….και για να χαρούμε και να διασκεδάσουμε παίξαμε ένα παιχνίδι με τα χειμωνιάτικα ρούχα μας . Δύο παιδιά είναι οι χιονάνθρωποι και τα υπόλοιπα χωρίζονται σε δύο ομάδες. Η ομάδα που θα ντύσει τον χιονάνθρωπο με τα περισσότερα ρούχα είναι η νικήτρια….
……..τέλος σας δείχνουμε και το ψυγείο μας που τον μεταμορφώσαμε σε έναν υπέροχο χιονάνθρωπο.
O χειμώνας
Πρώτη Δεκεμβρίου σήμερα !!!! Καλό μήνα . Μπήκε ο Χειμώνας .
Βρήκαμε λοιπόν την ευκαιρία να βγούμε έξω από το σχολείο μας και να κάνουμε μία βόλτα γύρω από το Νηπιαγωγείο και να παρατηρήσουμε τις αλλαγές στην φύση που έφερε μαζί του ο Χειμώνας .
Είδαμε τα γυμνά κλαδιά των δέντρων , μυρίσαμε το χώμα μετά από την βροχή , καθώς και τον καπνό των καμινάδων των σπιτιών. Έπειτα γυρίσαμε στην τάξη μας και κάναμε μια συζήτηση για τα όσα είδαμε και για την καινούργια εποχή που ξεκίνησε , δηλαδή τον Χειμώνα.
Παίξαμε με την λέξη ΧΕΙΜΩΝΑΣ βάζοντας στην σωστή σειρά τα γράμματα ………….
……….και ένα παιχνίδι μνήμης κρύβοντας ένα γράμμα από την λέξη και κάθε παιδάκι προσπαθούσε να βρει ποιό λείπει. Έπειτα μέσα από τη συζήτηση καταλήξαμε στο παρακάτω ιστόγραμμα.
Είναι τα θέματα που θα μας απασχολήσουν την εβδομάδα αυτή.Φτιάξαμε την ακροστοιχίδα του Χειμώνα…
…κάναμε ζωγραφιές με θέμα τον χειμώνα
…………..και φτιάξαμε ημερολόγια δεντράκια για να μετράμε πόσες μέρες απομένουν μέχρι τα χριστούγεννα.
………….και ένα ημερολόγιο Άγιος Βασίλης που μας το χάρισε η συνάδελφος του άλλου τμήματος και την ευχαριστούμε πολύ !!!!!
Αυτά για σήμερα !!!!!!!
Καλό μήνα !!!!!!!!!!
Τα μικρόβια
Στην πρωινή βάρδια η συνάδελφος ασχολήθηκε με τα μικρόβια , πως αυτά μας αρρωσσταίνουν και πως μπορούμε να προφυλαχτούμε από αυτά. Έτσι κόψαμε φωτοτυπίες που απεικονίζουν τα μικρόβια σαν μικρά τερατάκια …………..
……καθώς και φατσούλες και δοντάκια που μερικά από αυτά τα παιδιά τα ζωγράφισαν είτε λυπημένα , είτε χαρούμενα. Έπειτα τα κολλήσμε σε ένα χαρτόνι …..
….και μέσα σε συννεφάκια γράψαμε τι μπορεί να λέει το καθένα από αυτά….
…..και να το δημιούργημά μας !!!!!!!!!!!!!
Οι γεύσεις
Η διατροφή
Αυτή την εβδομάδα ασχολούμαστε στο νηπιαγωγείο μας με το θέμα της διατροφής. Ξεκινήσαμε με μια συζήτηση στην παρεούλα μας για το ποιες τροφές είναι ωφέλιμες και ποιες βλαβερές για την υγεία μας.Κάναμε το παρακάτω φύλλο εργασίας…….
….και αφού βρήκαμε τις υγιεινές τροφές τις χρωματίσαμε , τις κόψαμε και φτιάξαμε την παρακάτω εργασία.
Στοματική υγιεινή
Μέσα στην ενότητα για το σώμα είναι και το θέμα της υγείας του στόματος και των δοντιών. Τα παιδιά με την βοήθεια ενός καθρέφτη περιγράφουν το πως είναι τα δόντια τους , τι χρώμα έχουν , τα μετρούν και μαθαίνουν τις ονομασίες των δοντιών τους ( κοπτήρες κυνόδοντες τραπεζίτες ). Φτιάξαμε έναν πίνακα για τις τροφές που κάνουν καλό στα δόντια και σε αυτές που δεν κάνουν.
μάθαμε τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών με τις οδοντόβουρτσες που είχαν φέρει τα παιδιά μαζί τους εκείνη την ημέρα
…διαβάσαμε το παραμύθι ο Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη
και φτιάξαμε τις δικές μας οδοντόβουρτσες με πολύχρωμα γλωσσοπίεστρα…
Το σώμα μου
Πρωινή βάρδια σήμερα και δυο παιδιά στη γωνιά της βιβλιοθήκης ξεφυλλίζουν ένα βιβλίο για το ανθρώπινο σώμα.Τους έκαναν εντύπωση οι εικόνες και άρχισαν να με ρωτούν για διάφορα θέματα όπως πχ,πως γεννιέται ένα μωρό,γιατί έχουμε κόκκαλα κα. Μ ε αφορμή το γεγονός αυτό όταν μαζευτήκαμε στην παρεούλα μας ξεκινήσαμε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το σώμα μας.Τοποθέτησα ένα ολόσωμο καθρέφτη καιένα ένα τα νήπια στέκονταν μπροστά του και περιέγραφαν τον εαυτό τους. Σε έναν πίνακα έγραψε το καθένα το όνομά του στην κάθετη στήλη και στην οριζόντια κοιτάζοντας τον εαυτό τους στον καθρέφτη καταγράψαμε το χρώμα των ματιών , των μαλλιών και το ύψος μας. Βάλαμε ένα παιδί της τάξης μας να ξαπλώσει ανάσκελα πάνω σε ένα χαρτί του μέτρου και χαράξαμε το περίγραμμά του.
Μιλήσαμε για τα μέρη από τα οποία αποτελείται το σώμα μας κεφάλι , πάνω και κάτω άκρα , για τα όργανα που βλέπουμε ( μάτια μύτη , στόμα κτλπ ) και για αυτά που δεν φαίνονται ( καρδιά , εγκέφαλος , στομάχι κτλπ ) Την επόμενη μέρα μιλήσαμε για τον ανθρώπινο σκελετό και ότι αυτός αποτελείται από κόκκαλα και σε τι μας χρησιμεύουν αυτά. Τα νήπια έφτιαξαν με μπατονέτες τον σκελετούλη και να το δημιουργημά μας.
Διαμορφώσαμε μία γωνιά της τάξης μας σε ιατρείο και εκεί τα παιδιά μπήκανε στον ρόλο του γιατρού και του ασθενή.
Επίσης ασχολειθήκαμε αρκετά με τα δάκτυλα του χεριού μας , κάναμε την διάκριση δεξί-αριστερό….
….και μάθαμε τις ονομασίες των δακτύλων του χεριού μας ( αντίχειρας δείκτης , μεσαίος , παράμεσος και μικρός ) και για να είναι πιο χαρούμενη η όλη διαδικασία για τα παιδιά φτιάξαμε μικρές χαριτωμένες δακτυλόκουκλες.
Δραματοποίηση του ποιήματος ρόδα είναι και γυρίζει.
Ρόδα είναι και γυρίζει
Προσπαθήσαμε λοιπόν να ζωντανέψουμε το ταξίδι του νερού αυτοσχεδιάζοντας , ακούγοντας το παραπάνω ποιήμα ρόδα είναι και γυρίζει. Για τον λόγο αυτό σχεδιάσαμε , ζωγραφίσαμε και κόψαμε συννεφάκια , σταγόνες , εργοστάσιο καθαρισμού του νερού και έναν ήλιο.
……μετα μοιράσαμε τους ρόλους και ξεκίνησε η δραματοποίηση ………….
Οι μικρές παιχνιδιάρες σταγόνες της βροχής λένε γλυκά στα συννεφάκια << έχε για φίλοι μας >> , καθώς ξεκινούν για το θαυμάσιο ταξίδι τους από τον ουρανό στην γη και έπειτα πάλι στα ουράνια. Ταξιδεύουμε και εμείς σαν σταγόνες . Οι στίχοι του ποιήματος μας οδηγούν !!!!!!!!!!~
![DSC09458 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09458-800x600-300x225.jpg)
![DSC09459 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09459-800x600-300x225.jpg)
![DSC09460 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09460-800x600-225x300.jpg)
![DSC09461 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09461-800x600-300x225.jpg)
![DSC09462 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09462-800x600-300x225.jpg)
![DSC09463 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09463-800x600-300x225.jpg)
![DSC09464 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09464-800x600-300x225.jpg)
![DSC09465 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09465-800x600-300x225.jpg)
![DSC09466 [800x600]](https://blogs.sch.gr/1nipmel/files/2014/12/DSC09466-800x600-300x225.jpg)
![DSC09352 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09352-800x600-300x225.jpg)
![DSC09353 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09353-800x600-225x300.jpg)
![DSC09439 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09439-800x600-225x300.jpg)
![DSC09454 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09454-800x600-300x225.jpg)
![DSC09457 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09457-800x600-300x225.jpg)
![DSC09446 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09446-800x600-300x225.jpg)
![DSC09449 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09449-800x600-225x300.jpg)
![DSC09452 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09452-800x600-225x300.jpg)
![DSC09441 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09441-800x600-225x300.jpg)

![DSC09335 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09335-800x600-225x300.jpg)
![DSC09336 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09336-800x600-300x225.jpg)
![DSC09337 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09337-800x600-300x225.jpg)
![DSC09341 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09341-800x600-300x225.jpg)
![DSC09330 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09330-800x600-300x225.jpg)
![DSC09332 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09332-800x600-300x225.jpg)
![DSC09334 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09334-800x600-225x300.jpg)
![DSC09340 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09340-800x600-225x300.jpg)
![DSC09344 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09344-800x600-300x225.jpg)
![DSC09347 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09347-800x600-300x225.jpg)
![DSC09348 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09348-800x600-300x225.jpg)
![DSC09314 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09314-800x600-300x225.jpg)
![DSC09318 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09318-800x600-225x300.jpg)
![DSC09326 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09326-800x600-300x225.jpg)
![DSC09327 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09327-800x600-300x225.jpg)

![DSC09292 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09292-800x600-300x225.jpg)
![DSC09294 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09294-800x600-300x225.jpg)
![DSC09295 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09295-800x600-300x225.jpg)
![DSC09296 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09296-800x600-300x225.jpg)
![DSC09298 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09298-800x600-300x225.jpg)
![DSC09304 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09304-800x600-233x300.jpg)
![DSC09300 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09300-800x600-300x225.jpg)
![DSC09301 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09301-800x600-300x225.jpg)
![DSC09303 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09303-800x600-300x225.jpg)
![DSC09305 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09305-800x600-225x300.jpg)
![DSC09307 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09307-800x600-300x225.jpg)
![DSC09308 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09308-800x600-300x225.jpg)
![DSC09310 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09310-800x600-300x225.jpg)
![DSC09291 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09291-800x600-225x300.jpg)
![DSC09270 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09270-800x600-300x225.jpg)
![DSC09272 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09272-800x600-300x225.jpg)
![DSC09259 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09259-800x600-300x225.jpg)
![DSC09260 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09260-800x600-300x225.jpg)
![DSC09261 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09261-800x600-300x225.jpg)
![DSC09262 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09262-800x600-300x225.jpg)
![DSC09263 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09263-800x600-300x225.jpg)
![DSC09265 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09265-800x600-300x225.jpg)
![DSC09266 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09266-800x6001-225x300.jpg)
![DSC09274 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09274-800x600-300x225.jpg)
![DSC09277 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09277-800x600-300x225.jpg)
![DSC09278 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09278-800x600-300x225.jpg)
![DSC09279 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09279-800x600-300x225.jpg)
![DSC09280 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09280-800x600-300x225.jpg)
![DSC09281 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09281-800x600-300x225.jpg)
![DSC09282 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09282-800x600-300x225.jpg)
![DSC09283 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09283-800x600-300x225.jpg)
![DSC09286 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09286-800x600-225x300.jpg)
![DSC09289 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/12/DSC09289-800x600-225x300.jpg)

![DSC09247 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09247-800x600-300x225.jpg)
![DSC09250 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09250-800x600-300x225.jpg)
![DSC09251 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09251-800x600-300x225.jpg)
![DSC09252 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09252-800x600-300x225.jpg)
![DSC09253 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09253-800x600-300x225.jpg)
![DSC09256 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09256-800x600-300x225.jpg)
![DSC09255 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09255-800x600-300x225.jpg)
![DSC09257 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09257-800x600-300x225.jpg)
![DSC09228 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09228-800x600-300x225.jpg)
![DSC09229 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09229-800x600-300x225.jpg)
![DSC09230 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09230-800x600-300x225.jpg)
![DSC09231 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09231-800x600-300x225.jpg)
![DSC09232 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09232-800x600-300x225.jpg)
![DSC09233 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09233-800x600-300x225.jpg)
![DSC09234 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09234-800x600-300x225.jpg)

![DSC09215 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09215-800x600-300x225.jpg)
![DSC09217 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09217-800x600-300x225.jpg)
![DSC09218 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09218-800x600-300x225.jpg)
![DSC09219 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09219-800x600-300x225.jpg)
![DSC09220 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09220-800x600-300x225.jpg)
![DSC09222 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09222-800x600-300x225.jpg)
![DSC09224 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09224-800x600-300x225.jpg)
![DSC09167 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09167-800x600-225x300.jpg)
![DSC09171 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09171-800x600-225x300.jpg)
![DSC09177 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09177-800x600-300x225.jpg)
![DSC09172 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09172-800x600-300x225.jpg)
![DSC09173 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09173-800x600-300x225.jpg)
![DSC09174 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09174-800x600-300x225.jpg)
![DSC09111 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09111-800x600-225x300.jpg)
![DSC09214 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09214-800x600-225x300.jpg)
![DSC09112 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09112-800x600-225x300.jpg)
![DSC09114 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09114-800x600-300x225.jpg)
![DSC09115 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09115-800x600-225x300.jpg)
![DSC09156 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09156-800x600-300x225.jpg)
![DSC09157 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09157-800x600-300x225.jpg)
![DSC09158 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09158-800x600-300x225.jpg)
![DSC09159 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09159-800x600-300x225.jpg)
![DSC09160 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09160-800x600-300x225.jpg)
![DSC09161 [800x600]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09161-800x600-300x225.jpg)


![DSC09138 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09138-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09139 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09139-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09140 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09140-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09141 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09141-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09142 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09142-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09143 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09143-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09145 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09145-1024x768-300x225.jpg)
![DSC09151 [1024x768]](https://blogs.sch.gr/athdimoger/files/2014/11/DSC09151-1024x768-300x225.jpg)