Μαγνήτες

 

2. ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΣΗΣ
2. ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΣΗΣ

 Κατά την διάρκεια των ταξιδιών μας σε όλη την Γη, ασχοληθήκαμε με τους χάρτες και έτσι δημιουργήθηκε η απορία…
πώς οι ναυτικοί, που δεν είχαν χάρτες ταξίδευαν στην θάλασσα?

Την απάντηση μας την έδωσε η έρευνά μας στον υπολογιστή και μαθαίνοντας για την πυξίδα αποφασίσαμε να μελετήσουμε περισσότερο τους μαγνήτες και τις ιδιότητές τους.

Οι μαγνήτες αρχικά μας εντυπωσίασαν έτσι όπως έλκονταν και απωθούνταν μεταξύ τους…

IMG_5852 IMG_5877

… και μας ενέπνευσαν να μεταμορφωθούμε σε μαγνήτες και να “κολλήσουμε” μεταξύ μας σε ένα διασκεδαστικό κινητικό παιχνίδι.
Σύντομα ανακαλύψαμε ότι οι μαγνήτες έλκουν ορισμένα πράγματα και ορισμένα όχι. Έτσι ξεκινήσαμε να εξερευνήσουμε την τάξη μας και να δούμε τι κοινό έχουν όλα όσα έλκονται από αυτούς.

IMG_6129 IMG_6126

Η συλλογή των αντικειμένων και η ομαδοποίησή τους, μας διασκέδασε πολύ και καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι τα αντικείμενα που έλκονται είναι μόνο τα μεταλλικά…

IMG_6131 IMG_6136

… και τα κατατάξαμε ανάλογα!
Φυσικά από την περιπέτειά μας δεν θα μπορούσε να λείπει η κατασκευή μίας πυξίδας, για να μας δείξει πώς την χρησιμοποιούσαν οι ναυτικοί στα ταξίδια τους.

IMG_5867IMG_5870

Και έτσι ενημερωθήκαμε για τον Βορρά και τον Νότο, την Ανατολή και τη Δύση και σε ποια μεριά του Νηπιαγωγείου μας βρίσκονται. Μάθαμε να τα συμβολίζουμε, μελετήσαμε τις σύγχρονες πυξίδες και μάθαμε για το μαγνητικό πεδίο της Γης μας.
Τέλος αποτυπώσαμε τις εντυπώσεις μας εικαστικά.

IMG_6039 IMG_6035 IMG_6033 IMG_6041

Αφήστε μια απάντηση