Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Λαυρίου στο νηπιαγωγείο μας!

Οι πυροσβέστες στα μάτια των παιδιών φαντάζουν ως ήρωες. Είναι αυτοί που σβήνουν φωτιές και βοηθούν ανθρώπους σε ατυχήματα , σεισμούς, πλημμύρες γι’ αυτό και η χαρά των μαθητών όταν τους υποδεχτήκαμε στις 17/2 στο σχολείο μας ήταν πολύ μεγάλη.

Οι πυροσβέστες μας μίλησαν για τη δουλειά τους και  πότε μπορούμε να καλούμε το 199.

Στη συνέχεια ακολούθησε επίδειξη του πυροσβεστικού οχήματος και του εξοπλισμού των πυροσβεστών. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν κυρίως με τα κράνη τους και έριξαν νερό με τη μάνικα.

Ευχαριστούμε θερμά την πυροσβεστική Υπηρεσία Λαυρίου καθώς η επίσκεψη τους αποτέλεσε σημαντική εμπειρία για τους μαθητές!

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Πολλά τα θέματα που συζητήσαμε για την εποχή του φθινοπώρου.

Μιλήσαμε για τα φύλλα που πέφτουν , εξερευνήσαμε την αυλή μας και ψάξαμε να βρούμε φυλλοβόλα δέντρα.

 

Πειραματιστήκαμε για να δούμε πως δημιουργείται η βροχή και δραματοποιήσαμε τον κύκλο του νερού. Φτιάξαμε χρωματιστή βροχή

 

Μάθαμε για τα φρούτα και τα λαχανικά του φθινοπώρου, τις αγροτικές εργασίες και σπείραμε σπόρους καρότου και μαρουλιού στην αυλή μας.

 

Μάθαμε το γράμμα Φ του φθινοπώρου.. Το ψάξαμε , το γράψαμε και φτιάξαμε τη δική μας ιστορία.

 

Παρατηρήσαμε πίνακες της  Justyna Kopania για το φθινόπωρο , τους περιγράψαμε και στη συνέχεια μπήκαμε μέσα και φτιάξαμε τη δική μας ιστορία.

 

Φθινοπωρινές δημιουργίες