Ο τελευταίος μήνας της σχολικής χρονιάς ξεκίνησε με τις καλύτερες αναμνήσεις! Πρώτος μας σταθμός ήταν το 1ο Γυμνάσιο Λαυρίου. Εκεί, οι μεγαλύτεροι μαθητές και μαθήτριες μας υποδέχτηκαν με μια μοναδική παράσταση, γεμάτη κούκλες και μαριονέτες που έφτιαξαν οι ίδιοι. Για τα νηπιάκια μας ήταν μια μαγική εμπειρία να βλέπουν πώς η φαντασία των παιδιών –κάθε ηλικίας– μπορεί να δημιουργήσει τέχνη!
Γεμάτοι έμπνευση, επιστρέψαμε στο σχολείο μας για ένα ακόμα μεγάλο γεγονός. Στα εγκαίνια της νέας, ανανεωμένης αυλής μας, οι μικροί μας δημιουργοί έγιναν οι εκθέτες! Σε μια όμορφη γιορτή γεμάτη χαμόγελα, παρουσιάσαμε στους γονείς μας τις μαριονέτες που φτιάξαμε με «άχρηστα» υλικά, δίνοντας το δικό μας μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Οι γονείς θαύμασαν τη δημιουργικότητα των παιδιών, και οι μαριονέτες μας «περπάτησαν» για πρώτη φορά στον καινούριο μας χώρο, κλέβοντας τις εντυπώσεις και δίνοντας το σύνθημα για την αντίστροφη μέτρηση μέχρι την καλοκαιρινή μας γιορτή!
Η πανέμορφη αυτή διαδρομή θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο, με τον πιο μαγικό και συγκινητικό τρόπο! Η αγαπημένη μας μασκότ, ο Πινόκιο, έχοντας ταξιδέψει στις χώρες των συνεργατών μας, επιστρέφει επιτέλους στο σχολείο μας. Σε αυτό το μεγάλο ταξίδι, τα παιδιά από κάθε χώρα του χάρισαν από ένα ξεχωριστό, δικό τους σύμβολο. Με αυτά τα πολύτιμα δώρα στις αποσκευές του, ο Πινόκιο θα πλέξει τον δικό του «Χάρτη της Φιλίας», ενώνοντας το σχολείο μας με τα συνεργαζόμενα σχολεία της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Μάλτας και της Σερβίας!
Όλες αυτές οι υπέροχες ιστορίες, οι σταθμοί και οι μοναδικές στιγμές του ταξιδιού του, θα ενωθούν σε ένα αναμνηστικό βίντεο. Θα είναι το δικό μας «ψηφιακό ημερολόγιο» που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μικροί και μεγάλοι στο τέλος της σχολικής χρονιάς, αφήνοντάς μας τις πιο γλυκές αναμνήσεις από μια χρονιά γεμάτη δημιουργία, συνεργασία και φίλους σε όλη την Ευρώπη!