1ο και 4ο Νηπιαγωγείο Λαυρίου γίναμε ανάδοχοι του 2ου Νηπιαγωγείου Παλαμά
Πανελλήνια ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Γίνε ανάδοχος σχολείου
Το Νηπιαγωγείο μας μαζί με το 4ο Νηπιαγωγείο Λαυρίου συμμετέχουμε στη δράση “Γίνε ανάδοχος σχολείου” .Μαζί υιοθετήσαμε το 2ο Νηπιαγωγείο Παλαμά Καρδίτσας για να το στηρίξουμε όπως μπορούμε και να καταφέρει να λειτουργήσει και πάλι όπως και πριν!
Έχουμε συνεχή επικοινωνία με την προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και μας έχει κάνει γνωστή τη δύσκολη κατάσταση…
Σας χρειαζόμαστε δίπλα μας, όπως μπορεί ο καθένας, από το υστέρημά του, να στηρίξουμε αυτή τη δράση προσφέροντας γραφική ύλη, παιχνίδια – παζλ και βιβλία!!! Κυρίως βιβλία!
Η συγκέντρωση των ειδών θα πραγματοποιείται μέχρι τις 22/9

Αγιασμός
Τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 9.30 θα γίνει ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Στις 11.30 θα γίνει ενημέρωση γονέων σχετικά με τη λειτουργία του νηπιαγωγείου. Η παρουσία σας είναι απαραίτητη.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Καλοκαιρινή γιορτή
Μία ακόμη χρονιά τελείωσε με μια όμορφη και συγκινητική γιορτή.
Τα παιδιά παρουσίασαν το παραμύθι του Oscar Wilde “Ο εγωιστής γίγαντας”
Συγχαρητήρια παιδιά , ήσασταν καταπληκτικά!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ




