Παιχνίδια και κατασκευές με το όνομά μας

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ | , στις 30-09-2024

Στο νηπιαγωγείο, μία από τις πρώτες δεξιότητες που καλλιεργούμε στα παιδιά είναι η εκμάθηση και η αναγνώριση του ονόματός τους. Η διαδικασία αυτή, αν και φαίνεται απλή, έχει βαθιά σημασία για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της αίσθησης ταυτότητας του κάθε παιδιού.

Γιατί είναι σημαντικό το όνομα;

Το όνομα είναι η πρώτη “ταυτότητα” που αποκτά ένα παιδί. Είναι ο τρόπος με τον οποίο αναγνωρίζεται από τους γύρω του και το πρώτο βήμα προς την καλλιέργεια της προσωπικής του αυτοεκτίμησης. Όταν ένα παιδί μαθαίνει να γράφει, να αναγνωρίζει και να προφέρει το όνομά του:

  • Αναπτύσσει την αίσθηση του ανήκειν.
  • Ενισχύει τις δεξιότητές του στη γλώσσα και τον γραμματισμό.
  • Μαθαίνει τη σημασία της ατομικότητας.

Δραστηριότητες για την εκμάθηση του ονόματος

Ακολουθούν μερικές δράσεις που εφαρμόσαμε στο νηπιαγωγείο μας, οι οποίες βοηθούν τα παιδιά να εξοικειωθούν με το όνομά τους με τρόπο δημιουργικό και διασκεδαστικό:

  • Ταμπελάκια με το όνομα
    Κατασκευάσαμε πολύχρωμα ταμπελάκια για κάθε παιδί. Τα παιδιά τα χρησιμοποιούν στις καθημερινές τους δραστηριότητες, όπως στο παιχνίδι ή στο γεύμα. Αυτό τα βοηθά να βλέπουν και να συνδέουν το όνομά τους με την ταυτότητά τους. Για να βοηθήσουμε ειδικά τα προνήπια και τα παιδιά που έχουν μεγάλο όνομα, δημιουργήσαμε καρτέλες με ένα κινούμενο βελάκι από πάνω, ωστε να τους δείχνει ποιο γράμμα πρέπει να γράψουν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα νέα καρτελάκια τους!

    470051838 532982566459978 6397732237589134464 n                       473559877 1717651728814091 4563744972786467823 n

  • Παιχνίδια αναγνώρισης ονομάτων“Βρες το όνομά σου και ψάρεψε το”: Τα παιδιά αναζητούν το όνομά τους ανάμεσα σε άλλα ονοματοψαράκια και το ψαρεύουν. 473669354 1297419351481087 1240403935220695008 n 473103067 1670925546970639 4953784866439672393 n 473533916 921417203518545 5564659655140306702 n                                                                                “Βοήθησε την μελισσούλα να φτάσει στο όνομά σου” Με την βοήθεια του beebot τα παιδιά αναγνωρίζουν το όνομα τους στο ταμπλο και προγραμματίζουν την μελισσούλα να φτάσει εκεί χωρίς να πατήσει πάνω σε άλλο όνομα. Λογικομαθηματική σκέψη, χωροχρονικές έννοιες και αναγνώριση ονόματος σε μία δραστηριότητα άκρως διασκεδαστική! 473322585 958643276217781 1775774458257106009 n 473010515 587163267360311 1924243584454832250 n 472350405 1770929243695446 8199504840504569258 n “Ποια μελισσόυλα θα φτάσει πιο μακριά;”  Μετράμε τα γράμματα του ονόματος μας και πατάμε τόσες φορές το μπροστινό βελάκι του beebot, στο οπόιο έχουμε ενσωματώσει έναν μαρκαδόρο. Ποια μελισσούλα ζωγράφισε την μεγαλύτερη γραμμή;  473233522 821384390118687 3774582789208103570 n 471541446 1121971956003807 5818874714256096712 n 470055601 1141529267332292 160900904166860312 nΣτην συνέχεια  δημιουργήσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου που τον συπλήρωσαν τα παιδιά ζωγραφίζοντας τόσα κουτάκια όσα και τα γράμματα του ονόματος τους.  473373191 1622042351720520 3542450635404141174 n473320377 1115123680054291 9172149357151281946 n473130978 1118848876096092 6976553587494533417 n473534044 1115354096754320 8889746075080485626 n

Ζωγραφική και διακόσμηση του ονόματος

  • Γράψαμε τα ονόματα των παιδιών σε λευκό χαρτί με νερό στο οποίο είχαμε προσθέσει μαγειρική σόδα και όταν στέγνωσε ήταν αόρατο. Στην συνέχεια οι μαθητές χρωμάτισαν το χαρτί με ένα μείγμα από αντισυπτικό και κουρκουμά και το όνομα τους εμφανίστηκε μαγικα!!! 473265064 1142054187628994 1614352619437572596 n473101006 1545115526198793 795315013891880187 n 472294121 584871144395983 6798540850130821082 n 473512102 1803179567140977 1729071666620573397 n
  • Δημιουργήσαμε το αρχικό του ονόματος με ταινία και τα παιδιά ζωγράφισαν το χαρτί με νερομπογιές, όταν αφαιρέσαμε την ταινία το αρχικό είχε μείνει λευκό.  473631025 1153179363133640 1290925977122178468 n 473643965 448073531575077 2663669354978688576 n
  • Μιας και το φετινό θέμα του παρουσιολογίου μας είναι οι σουπερ ήρωες, δημιουργήσαμε το σήμα του σουπερ ήρωά μας με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. 473098118 621179110425206 5183649221973950886 n473135781 834871095396743 1773417498382900984 n 473384217 1725519614683011 4028250072028617336 n                            Αυτές οι δραστηριότητες ενισχύουν τη σύνδεση του παιδιού με το όνομά του και καλλιεργουν τη δημιουργικότητα.
  • Παζλ ονόματος
    Δημιουργήσαμε παζλ με τα γράμματα του ονόματος κάθε παιδιού σε γλωσοπίεστρα. Αφού πρώτα ζωράφισαν την εικόνα του επιθυμούσαν τα παιδιά καλούνται να τα βάλουν στη σωστή σειρά, μαθαίνοντας έτσι τη δομή του ονόματός τους. 473010494 563977886793344 1295582600526766538 n 473737479 8486571118113911 3157397500193548926 n 473014029 623927723454594 486818245358411175 n 472307866 977254504320177 7829681873481094843 n 473345764 9089104507791514 9011331015476883182 n 473322585 639162765132721 9180391130524661677 n
  • Ο “τοίχος των ονομάτων”
    Ένας τοίχος της τάξης γεμάτος με τα αρχικά των παιδιών κα την φωτογραφία τους, δημιουργεί ένα αίσθημα υπερηφάνειας και ενότητας. 473365467 607135885592377 5717365866786008819 n

Η εκμάθηση και αναγνώριση του ονόματος ενός παιδιού είναι πολύ περισσότερο από μια απλή εκπαιδευτική δραστηριότητα. Είναι ένα θεμέλιο για τη γλωσσική, κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη. Μέσα από διασκεδαστικές και δημιουργικές δράσεις, μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τη μοναδικότητά τους και να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους.

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: Μαθαίνουμε, Κινούμαστε, Διασκεδάζουμε!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Αθλητικές, Δράσεις | , στις 27-09-2024

Στο νηπιαγωγείο μας, η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού είναι μια ξεχωριστή γιορτή που συνδυάζει τη χαρά της κίνησης, τη συνεργασία και την αγάπη για την υγιεινή ζωή! Μια ημέρα γεμάτη παιχνίδι, χαμόγελα και πολύτιμα μαθήματα.

Από το πρωί, η αυλή του σχολείου μας γέμισε με ενθουσιασμό και ενέργεια. Τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά δραστηριοτήτων που είχαν στόχο να ενισχύσουν τη φυσική δραστηριότητα, να αναδείξουν τη σημασία της ομαδικότητας και να καλλιεργήσουν τη χαρά του παιχνιδιού.

Δραστηριότητες που ξεχώρισαν:

  • Αγώνες σκυταλοδρομίας που ενθάρρυναν τη συνεργασία και τη γρήγορη σκέψη. 472940581 648302254204028 8377190189687250122 n 472404473 1316281582852416 2130496259225815115 n473358541 1277730376610838 6292359063997193155 n
  • Εμπόδια με στόχο την ισορροπία και τον συντονισμό.

474017193 1360538534933048 677997182727735394 n 471904918 616945070816928 7307450417539773719 n473606135 624624930244673 7098819627790169690 n474050210 1170593087959658 1177132954214126894 n

  • Ολυμπιακά αθλήματα όπως σφαίρα, ακοντιο, άρση βαρών κ.α.

473444634 953799042978205 5958657099914851672 n 473835912 1994766597702532 3953071476856159553 n473319542 1765304884248832 1197490625064682651 n

473432418 1375071673479270 6676734746451862016 n

  • Αρχοληθήκαμε με τους ολυμπιακούς αγώνες και συμπληρώσαμε και ένα φύλλο εργασίας

472422523 1783234202461911 599140479174190403 n 1

  • Ομαδικά παιχνίδια, όπου όλοι συμμετείχαν και νίκη ήταν η εμπειρία της συμμετοχής! Φυσικά σε όλους τους μαθητές απονεμήθηκαν μετάλλια και έπαινοι 473289568 2050056462182545 6884381155241151008 n473357081 631621556195558 3431422069054216860 n

Γιατί είναι σημαντική η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού:
Μέσα από τέτοιες δραστηριότητες, τα παιδιά μαθαίνουν ότι η κίνηση δεν είναι μόνο απαραίτητη για την υγεία μας, αλλά και διασκεδαστική. Ανακαλύπτουν την αξία της συνεργασίας και της ευγενούς άμιλλας, ενώ παράλληλα νιώθουν τη χαρά της συμμετοχής χωρίς να δίνεται έμφαση στη νίκη ή την ήττα.

Η ημέρα έκλεισε με μια μεγάλη “γιορτή χαράς”, όπου οι μικροί μας αθλητές έλαβαν συγχαρητήρια και χειροκροτήματα για την προσπάθειά τους. Το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε είναι απλό: η άσκηση είναι τρόπος ζωής και μπορεί να γίνει παιχνίδι που μας φέρνει όλους πιο κοντά!

Ας κάνουμε όλοι μαζί την άσκηση και το παιχνίδι μέρος της καθημερινότητάς μας!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-09-2024

Ααγαπητοί μας γονείς ευχόμαστε μία όμορφη, δημιουργική και εποικοδομητική χρονιά για όλους!

Σας περιμένουμε την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου για να γνωριστούμε, να σας ενημερώσουμε για την λειτουργία του Νηπιαγωγείου και να κάνουμε τον καθιερωμένο αγιασμό.

458772745 122188133102218887 3569071919308086539 n

Storytellers της Οικοσυμμαχίας τι νέα;

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ETWINNING, Οι Storytellers της Οικοσυμμαχίας | , στις 25-06-2024

Το περιοδικό μας “Ενεργά Σχολεία ΟΙκοσυμμαχία τι νέα΄” με όσα συνέβησαν στα 17 σχολεία τη σχολική χρονιά 2023-2024 με link που σας οδηγούν σε όλα τα σπουδαία που καταφέραμε όλοι μαζί! Απολαύστε το καλύτερα σε σταθερό υπολογιστή ή Laptop όπου οι σύνδεσμοι θα σας οδηγούν πιο εύκολα στις δράσεις μας!

ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΙΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ETWINNING | , στις 20-06-2024

Τον Μάιο οι δραστηριότητες άρχισαν με την υλοποίηση της πρότασης που έκαναν τα σχολεία στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών της ΕΕΛΛΑΚ. Αρχικά, ο λύκος περιπλανώμενος στο δάσος, βρήκε τον “Κήπο των Ανατροπών” και τα λουλούδια του ζήτησαν βοήθεια. Κατά συνέπεια, τα σχολεία δημιούργησαν με την αξιοποίηση της ΤΝ (Τεχνητής Νοημοσύνης) το ψηφιακό αντίγραφο του 3D λουλουδιού που είχαν κατασκευάσει στην αρχή της χρονιάς. Χωρίστηκαν σε 3 ομάδες, κάθε μια από τις οποίες έκανε έρευνα και κατέγραψε στοιχεία που χρειάζεται ένα φυτό. Για παράδειγμα, η μια ομάδα αναζήτησε πληροφορίες σε βιβλία, η δεύτερη ομάδα με την χρήση εφαρμογών σε κινητές συσκευές και η τρίτη μέσα από συνεντεύξεις ειδικών. Ακολούθως, οι ομάδες χρησιμοποίησαν το Tricider για να εισάγουν ένα συστατικό και μετά μέσα από ψηφοφορία κάθε ένα σχολείο ψήφισε αυτό που θεώρησε πιο σημαντικό. Έπειτα, οι μαθητές με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών εισήγαγαν τα λόγια στο εργαλείο TN Fliki το οποίο έδωσε φωνή στο λουλούδι. Στο δεύτερο στάδιο, οι ομάδες ξεκίνησαν να σχεδιάζουν μια συνεργατική διαδρομή για να την ακολουθήσει το ρομπότ Ozobot και να βοηθήσει το λύκο να δώσει σε κάθε λουλούδι αυτό που χρειαζόταν. Έτσι, κάθε ομάδα ανέλαβε να αναπαραστήσει με τους μαρκαδόρους του Entry Kit τη διαδρομή και να αξιοποιήσει το ρομπότ για να συλλέξει τα υλικά. Τα συστατικά που επέλεξαν οι τρεις ομάδες ήταν: νερό, ήλιο και θρεπτικά συστατικά, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν τρεις παραλλαγές της πίστας ανάλογα με το υλικό. Να σημειωθεί ότι ο ρομποτικός εξοπλισμός χορηγήθηκε δωρεάν στα σχολεία για να υλοποιήσουν τις δράσεις από την ΕΕΛΛΑΚ. Τέλος, οι ομάδες φύτεψαν ένα λουλούδι, σε συνεργασία με τους γονείς, στον κήπο του σχολείου για κάθε έναν από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, με υπόσχεση να αλλάξουν την στάση τους.Προς το τέλος του Μαϊου και στις αρχές Ιουνίου, οι μαθητές ασχολήθηκαν πιο εντατικά με το περιβάλλον. Η τρίτη ομάδα που απαρτίζονταν από το Νηπιαγωγείο Νεοχωρίου, το 33ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας, το Δημοτικό Σχολείο Ξυλοφάγου Α και το Ευρωπαϊκό Σχολείο Μονάχου σχεδίασαν δραστηριότητες που επικεντρώνονταν στο υδάτινο οικοσύστημα. Ο λύκος και το κουμπί συνέχισαν να αποτελούν τον συνδετικό κρίκο των δράσεων και για αυτό το λόγο δημιουργήθηκε ένα escape room, στο οποίο οι μαθητές καλούνταν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και να αναγνωρίσουν θαλάσσια ζώαπου κινδυνεύουν ή είναι εισβολείς στη Μεσόγειο. Μετά από την εισαγωγική δράση, τα σχολεία χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε μια ανέλαβε να παρουσιάσει και να κατασκευάσει με άχρηστο υλικό, ένα θαλάσσιο ζώο. Η παραουσίαση των αποτελέσμάτων έγινε με το εργαλείο Linoit, ενώ για τις κατασκευές χρησιμοποιήθηκαν ψηφιακές εκθέσεις. Στη συνέχεια, οι ομάδες δημιούργησαν τα δικά τους συννεφόλεξα με λέξεις που σχετίζονταν με το συγκεκριμένο ζώο και έπειτα αξιοποίησαν εργαλεία ΑΙ για να δημιουργήσουν ποιήματα (Chat GPT) ή τραγούδια (Suno) προκειμένου να αποδώσουν τις νέες πληροφορίες. Στην πορεία ασχολήθηκαν και με τους εισβολείς και αναζήτησαν περισσότερες πληροφορίες. Οι νέες ομάδες που συστάθηκαν κατέγραψαν τις λεπτομέρειες της έρευνάς τους με εστίαση στους λόγους που οι μέδουσες και οι λαγοκέφαλοι εισβάλουν στην Μεσόγειο, ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα και προβλήματα σε συνεργατικά ιστογράμματα. Η τρίτη ομάδα με θέμα τα φανταστικά ψάρια εστίασε στην πρόταση λύσεων. Όλες οι νέες γνώσεις που αποκτήθηκαν αποτυπώθηκαν σε ένα κόμικ με τίτλο “Εισβολείς στη Μεσόγειο“. Οι δράσεις έκλεισαν με την ιστοριογραμμή στην οποία τα σχολεία σε τρεις μεγάλες ομάδες έγραψαν λέξεις ή φράσεις για τις λαϊκές αφηγήσεις, τα κλασικά παραμύθια και τις σύγχρονες ιστορίες με στόχο να τα προσδιορίσουν χρονικά. Η συγκεκριμένη ιστοριογραμμή έγινε και ψηφιακό παιχνίδι. Τέλος, οι ομάδες-στόχοι αξιολόγησαν το έργο με ψηφιακά ερωτηματολόγια.

Έρευνα για λουλούδια – Παρουσιάσεις Google

ΖΩΝΤΑΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 3ΝΤΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΟΥ:

AI λουλούδια & φωνές – Παρουσιάσεις Google

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΟΖΟΜΠΟΤ:

Νηπιαγωγείο Λάρυμνας διαδρομη ozobot

Τα θαλάσσια ζώα της Μεσογείου (genially.com)

Εισβολή στη Μεσόγειο! – Presentation (canva.com)

Ιστοριογραμμή – Presentation (canva.com)

 

 

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ!!!!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 19-06-2024

Έφτασε στο τέλος και αυτή η σχολική χρονιά. Θέλαμε λοιπόν να μείνει αξέχαστη σε μικρούς και μεγάλους! Βάλαμε λοιπόν το πιο όμορφο χαμόγελό μας,βάλαμε τα δυνατά μας και βγάλαμε την πιο ωραία γιορτή! ΣΑΝ ΠΑΛΙΟ ΣΙΝΕΜΑ…

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!

εικόνα Viber 2024 06 19 23 05 12 984 εικόνα Viber 2024 06 19 23 01 39 353 εικόνα Viber 2024 06 19 23 01 40 174 εικόνα Viber 2024 06 19 23 01 42 158 εικόνα Viber 2024 06 19 23 01 42 922 εικόνα Viber 2024 06 19 23 01 43 726 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 07 714 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 10 632 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 13 992 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 16 480 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 19 019 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 22 195 εικόνα Viber 2024 06 19 23 02 28 241 εικόνα Viber 2024 06 19 23 03 00 648 εικόνα Viber 2024 06 19 23 03 25 573 εικόνα Viber 2024 06 19 23 03 27 005 εικόνα Viber 2024 06 19 23 03 29 075 εικόνα Viber 2024 06 19 23 03 32 173 εικόνα Viber 2024 06 19 23 03 38 285

ΠΑΓΩΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 17-06-2024

Λίγο πριν κλείσουμε τα σχολεία μας για τις καλοκαιρινές μας διακοπές και για να κάνουμε και ένα διάλειμμα από το καθημερινό πρόγραμμα και τις πρόβες για την γιορτή, αποφασίσαμε να μετατρέψουμε τους μαθητές σε μικρούς ζαχαροπλάστες! Φτιάξαμε το πιο ωραίο και γευστικό παγωτό!

 

εικόνα Viber 2024 06 19 22 43 30 285 εικόνα Viber 2024 06 19 22 43 35 673 εικόνα Viber 2024 06 19 22 43 47 151 εικόνα Viber 2024 06 19 22 43 49 898 εικόνα Viber 2024 06 19 22 43 58 816 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 06 808 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 07 736 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 10 229 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 33 822 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 35 948 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 36 537 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 37 117 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 37 863 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 38 169 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 38 521 εικόνα Viber 2024 06 19 22 44 38 839

Η αφήγηση του κλιμακωτού μας παραμυθιού από τη Σάσα Βούλγαρη

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ETWINNING, Οι Storytellers της Οικοσυμμαχίας | , στις 14-06-2024

Τα σχολεία της Οικοσυμμαχίας μας, στην οποία ανήκει και το 1ο Νηπιαγωγείο Λάρυμνας, φέτος είχαν την τιμή και τη χαρά να συνεργαστούν με τη γνωστή αφηγήτρια/ψυχοπαιδαγωγό Σάσα Βούλγαρη, η οποία αρχικά, έδωσε στην ομάδα 8-17 στοιχεία της λαϊκής παράδοσης με τα οποία τα σχολεία, ανά ζεύγη, έγραψαν ένα στίχο για να δημιουργήσουν συνεργατικά ένα κλιμακωτό παραμύθι. Στη συνέχεια, κάθε σχολείο δημιούργησε και διακόσμησε με μοτίβα της λαϊκής παράδοσης, ένα βιβλίο ακορντεόν με το παραμύθι μας. Στο τέλος, η αφηγήτρια, επιμελήθηκε την ιστορία και μας την αφηγήθηκε με τον μοναδικό της τρόπο. Απολαύστε την!

ΜΑΖΕΜΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-06-2024

Αποφασίσαμε με τους μικρούς μας μαθητές να περάσουμε ένα όμορφο μήνυμα σε όλο τον κόσμο. Γι αυτό πήγαμε στην παραλία που βρίσκεται κοντά στο σχολείο μας και μαζέψαμε όλα τα σκουπίδια που υπήρχαν στην άμμο και στα χορτάρια. Όλοι νιώσαμε μεγάλη χαρά που καταφέραμε με ομαδικότητα να καθαρίσουμε τον τόπο μας.

 

εικόνα Viber 2024 06 19 22 27 51 091 εικόνα Viber 2024 06 19 22 27 51 958 εικόνα Viber 2024 06 19 22 27 52 797 εικόνα Viber 2024 06 19 22 27 53 507 εικόνα Viber 2024 06 19 22 27 55 029 εικόνα Viber 2024 06 19 22 27 57 796 εικόνα Viber 2024 06 19 22 28 00 883 εικόνα Viber 2024 06 19 22 28 02 376 εικόνα Viber 2024 06 19 22 28 03 753 εικόνα Viber 2024 06 19 22 28 04 492 εικόνα Viber 2024 06 19 22 28 05 369 εικόνα Viber 2024 06 19 22 28 05 709

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 03-06-2024

Καθώς μπήκε το καλοκαίρι είχαμε ενημέρωση από το λιμενικό για ότι είναι σχετικό με την θάλασσα,τους κανόνες που πρέπει να υπακούμε πριν το κολύμπι, τους κινδύνους, την φροντίδα των θαλάσσιων ζώων. Τα παιδιά χάρηκαν πολύ με όσα άκουσαν.

εικόνα Viber 2024 06 19 22 11 21 787 εικόνα Viber 2024 06 19 22 11 22 182 εικόνα Viber 2024 06 19 22 11 22 480 εικόνα Viber 2024 06 19 22 11 22 774

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση