Μαθαίνουμε την Αξία της Αποταμίευσης!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ | , στις 01-11-2024

Στο νηπιαγωγείο μας, γιορτάσαμε την Ημέρα Αποταμίευσης με μια σειρά από δραστηριότητες που έδωσαν στα παιδιά την ευκαιρία να κατανοήσουν την έννοια της αποταμίευσης και τη σημασία της στη ζωή μας. Με απλό και διασκεδαστικό τρόπο, τα μικρά μας έμαθαν ότι η αποταμίευση δεν αφορά μόνο τα χρήματα, αλλά και την υπευθυνότητα και τη φροντίδα για το μέλλον.

Ημέρα γεμάτη δραστηριότητες:
Από το πρωί, ξεκινήσαμε τη συζήτηση για το τι σημαίνει “αποταμιεύω”. Τα παιδιά μοιράστηκαν τις ιδέες τους για το πώς μπορούν να φυλάξουν κάτι πολύτιμο, όπως χρήματα, παιχνίδια ή ακόμη και ενέργεια για να κάνουν κάτι σημαντικό αργότερα.

Στη συνέχεια, συμμετείχαν σε δραστηριότητες όπως:

  • Κατασκευή κουμπαράδων: Με υλικά όπως ντενεκεδάκια, χαρτόνια και χρώματα, τα παιδιά έφτιαξαν τους δικούς τους μοναδικούς κουμπαράδες τερατάκια. Έμαθαν ότι οι κουμπαράδες είναι ένας τρόπος να αποθηκεύουμε κάτι πολύτιμο.473547119 498263682868860 8968844014633067190 n

473370721 619377977278548 4134432228089418617 n

  • Ιστορίες για την αποταμίευση: Διαβάσαμε όμορφες ιστορίες όπως ο μύθος του “Τζίτζικα και του Μέρμηγκα”, για να κατανοήσουν τη σημασία της προνοητικότητας.
  • Παροιμία “φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι” Εξηγήσαμε το νόημα της παροιμίας, ανασυνθέσαμε την πρόταση και στο τέλος την ανασυνθέσαμε και σε ατομικό φύλλο εργασίας. 473093260 1326656278689038 5991392947702186426 n 473723324 583456974475943 4457693272018667863 n473105503 545223931853867 4400564651446555706 n

Τι μάθαμε;
Μέσα από τη γιορτή, τα παιδιά ανακάλυψαν ότι η αποταμίευση είναι μια πράξη που μας βοηθά να πετύχουμε τους στόχους μας. Ακόμη και η μικρότερη προσπάθεια έχει αξία, γιατί μας φέρνει πιο κοντά στα όνειρά μας.

Οι κουμπαράδες τερατάκια μας άρεσαν τόσο πολύ που αποφασίασμε να δημιουργήσουμε τερατάκια και σε χαρτί για να διακοσμήσουμε την ταξη μας! 473289568 8878195855569504 4327634203468596224 n473366166 1125703115931218 3208698334776506299 n

Μήνυμα για το σπίτι:
Ενθαρρύνουμε τους γονείς να συνεχίσουν τη συζήτηση στο σπίτι, ζητώντας από τα παιδιά να γεμίσουν τον κουμπαρά τους με κέρματα ή μικρά αντικείμενα, μαθαίνοντας έτσι να εκτιμούν τον κόπο και την αξία της αποταμίευσης.

Η ημέρα έκλεισε με ένα μεγάλο χαμόγελο από τα παιδιά, που έφυγαν κρατώντας τον κουμπαρά τους και πολλές νέες ιδέες για το πώς να αποταμιεύουν!473420953 539670569109629 4952908537581048814 n

Ας ενθαρρύνουμε τα παιδιά να χτίσουν μια υπεύθυνη στάση για το μέλλον, ξεκινώντας από μικρές, καθημερινές πράξεις αποταμίευσης!

Παρατηρώ τον Κόσμο Γύρω Μου: Εξερευνώντας τη Γειτονιά μας με τους Global Travellers of Ecosimaxia

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ETWINNING | , στις 20-10-2024

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει με μεγάλη χαρά στο πρόγραμμα eTwinning “The Global Travellers of Ecosimaxia”, που μας ταξιδεύει νοερά στον κόσμο και μας φέρνει πιο κοντά στην τοπική μας κοινότητα. Μέσα από την ενότητα “Παρατηρώ τον κόσμο γύρω μου και γνωρίζω τη γειτονιά μου”, τα παιδιά μας έγιναν μικροί εξερευνητές, ανακαλύπτοντας τον πλούτο της περιοχής μας με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο.

Έρευνα πεδίου: Φωτογραφίζοντας τη γειτονιά μας

Ξεκινήσαμε την περιπέτειά μας με μια βόλτα στη γειτονιά, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να φωτογραφίσουν ό,τι τους κίνησε το ενδιαφέρον. Στόχος μας ήταν να ανακαλύψουμε θετικές πτυχές του φυσικού και του τεχνητού περιβάλλοντος.

  • Παρατηρήσαμε και φωτογραφίσαμε την γειτονιά μας, την πλατεία, το λιμάνι, τα αδέσποτα ζώα που συναντήσαμε, τους κάδους ανακύκλωσης κ.α.
  • Εντοπίσαμε ένα όμορφο μνημείο που κοσμεί το κέντρο της κοινότητάς μας, και μάθαμε λίγα λόγια για την ιστορία του.
  • Εξερευνήσαμε τα τοπικά καταστήματα και μιλήσαμε με τους καταστηματάρχες.
  • Εντύπωση μας έκανε ο απινιδωτης που υπάρχει έξω από το Δημοτικό Σχολείο που τόσο καιρο δεν είχαμε παρατηρήσει ότι υπήρχε.
  • Επισκεφθήκαμε την Αρχαία Ακρόπολη και αναζητήσαμε πληροφορίες για την ιστορία της.

exploring oyr neibourhood 1 exploring oyr neibourhood

Δημιουργώντας έναν χάρτη της γειτονιάς μας

Με τη βοήθεια της τεχνικής Slow Looking, τα παιδιά παρατήρησαν με προσοχή τα στοιχεία που φωτογράφισαν και συζήτησαν ποια θεωρούν σημαντικά για τη γειτονιά μας. Στη συνέχεια, δημιούργησαν έναν χάρτη, προσθέτοντας όλα τα σημεία που παρατήρησαν. Ο χάρτης αυτός είναι πλέον μια όμορφη αποτύπωση της γειτονιάς μέσα από τα μάτια των παιδιών.462645920 596420502739116 3713686540388169669 n 462644651 488251564371657 267979735237974459 n 462560146 2242716006099377 2419714729890444247 n473422080 447287905123134 8454685973991908935 n

Μαθήματα και εμπειρίες:

Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά:

  • Έμαθαν να παρατηρούν με προσοχή τον κόσμο γύρω τους.
  • Εκτίμησαν τη φυσική και πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής τους.
  • Ανέπτυξαν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, συμμετέχοντας ενεργά στη χαρτογράφηση της γειτονιάς.
  • Μέσα από τη σύνδεση με την τοπική κοινότητα, τα παιδιά χτίζουν αξίες, αγάπη για τον τόπο τους και μια βαθύτερη κατανόηση του κόσμου γύρω τους.

Το πρόγραμμα eTwinning “The Global Travellers of Ecosimaxia” μας υπενθυμίζει ότι, πριν ταξιδέψουμε στον κόσμο, πρέπει πρώτα να ανακαλύψουμε και να εκτιμήσουμε τον δικό μας μικρό κόσμο!

Φθινοπωρινά Φρούτα: Μαθαίνουμε, Παίζουμε και Δημιουργούμε!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ | , στις 17-10-2024

Το φθινόπωρο έφτασε, και μαζί του ήρθαν τα αγαπημένα μας φρούτα! Στο νηπιαγωγείο μας, αφιερώσαμε την εβδομάδα στα φθινοπωρινά φρούτα, μαθαίνοντας για τη θρεπτική τους αξία, τα χρώματα και τη γεύση τους, ενώ διασκεδάσαμε με δραστηριότητες που μας γέμισαν χαρά και γνώση.

Μαθαίνουμε μέσα από τα χρώματα:
Η πρώτη μας δραστηριότητα ήταν η ταξινόμηση των φρούτων ανά χρώμα. Τα παιδιά εξερεύνησαν τα μήλα, τα αχλάδια, τα ρόδια, τα σταφύλια και τους λωτους, παρατηρώντας τα μοναδικά τους χρώματα. Χωρίσαμε τα φρούτα σε ομάδες:

  • Κόκκινα (π.χ. μήλα, ρόδια)
  • Κίτρινα (π.χ. αχλάδια, κυδώνια)
  • Πράσινα (π.χ. σταφύλια, πράσινα μήλα)
  • Πορτοκαλί (π.χ λωτοί)

Η δραστηριότητα αυτή ενίσχυσε τη μαθηματική σκέψη, την παρατηρητικότητα και τη χαρά της συνεργασίας.473269956 637894158751169 6834045312864894837 n473537698 9080465848733617 8035011338326788894 n473172300 1331378524667828 18400983092098404 n

Φτιάξαμε φρουτοσαλάτα:
Τα παιδιά έγιναν μικροί σεφ! Κόψαμε τα φρούτα σε μικρά κομμάτια, τα ανακατέψαμε και δημιουργήσαμε μια υπέροχη φρουτοσαλάτα. Η γεύση της ήταν φανταστική, γεμάτη βιταμίνες και αρώματα του φθινοπώρου. Φυσικά με τις φλούδες ταίσαμε τον κομποστούλη μας! 473537307 3517341641742505 9115763292045443636 n 473658364 626421646441620 4100008152389661805 n

Φτιάξαμε κουλουράκια μήλου:
Η πιο λαχταριστή δραστηριότητα της εβδομάδας ήταν η παρασκευή κουλουριών μήλου. Τα παιδιά αφού διαβασαν την συνταγή και έλεγξαν ότι υπάρχουν όλα τα υλικά, έφτιαξαν τη ζύμη μετρώντας , προσθέτοντας και ανακατεύοντας τα υλικά, και με ενθουσιασμό έβαλαν στα κουλουράκια στο ταψί.471541446 973243261367037 3490413570847742799 n 473364263 1288123369181724 4100197905501561457 n 473319819 615012127725423 6860759494577964839 n            Η μυρωδιά από το φούρνο γέμισε την τάξη μας, και όλοι ανυπομονούσαμε να τα δοκιμάσουμε.473553933 462763020226894 8551375681987224588 n473536289 1875701103237012 3412188913522216590 n

Έγιναν πεντανόστιμα!!! Τα απολαύσαμε στην αυλή του σχολείου και αποφασίσαμε να γράψουμε την συνταγή και να την δώσουμε στους γονείς για να φτιάξουν και στο σπίτι. 473368678 8701658899962345 7088893955456258505 n472350405 8997585573623010 6791404069956591968 n 473824121 2279364572436256 4530132998189132689 n

Τι μάθαμε:
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά:

  • Γνώρισαν τα φθινοπωρινά φρούτα και τη διατροφική τους αξία.
  • Εξασκήθηκαν στη συνεργασία και την ομαδικότητα.
  • Ανέπτυξαν δεξιότητες όπως η ταξινόμηση, η παρατήρηση και η δημιουργικότητα.
  • Διασκέδασαν μαθαίνοντας τη σημασία μιας υγιεινής διατροφής.

Μήνυμα για το σπίτι:
Ενθαρρύνουμε τους γονείς να δοκιμάσουν μαζί με τα παιδιά να φτιάξουν φρουτοσαλάτα ή κουλουράκια μήλου στο σπίτι, αξιοποιώντας τις γνώσεις και την έμπνευση που πήραν από το νηπιαγωγείο. Είναι μια όμορφη ευκαιρία για δημιουργική απασχόληση και ποιοτικό χρόνο μαζί.

Τα φθινοπωρινά φρούτα μας έδειξαν πως η φύση μας προσφέρει απλόχερα θησαυρούς, γεμάτους γεύση και θρέψη!

Οι πρώτες μας ζωγραφιές χορευουν!!!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Γενικά | , στις 06-10-2024

Οι πρώτες ζωγραφιές των μικρών μας αστεριών ζωντάνεψαν και χορευουν!!!
Απολαύστε τες…

Ημέρα Τρίτης Ηλικίας: Τιμώντας τους Παππούδες και τις Γιαγιάδες μας

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ | , στις 02-10-2024

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, αφιερώνοντας χρόνο για να τιμήσουμε και να ευχαριστήσουμε τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας – τους αγαπημένους μας ανθρώπους που γεμίζουν τη ζωή μας με αγάπη, σοφία και γλυκιές αναμνήσεις.

Μια γιορτή γεμάτη αγάπη:
Η ημέρα ξεκίνησε με συζήτηση για τη σημασία της τρίτης ηλικίας. Τα παιδιά μοιράστηκαν όμορφες ιστορίες για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους, τι αγαπούν περισσότερο σε αυτούς και πώς τους κάνουν να νιώθουν ξεχωριστοί.

Δημιουργήσαμε δώρα αγάπης:
Στη συνέχεια, τα παιδιά έφτιαξαν όμορφες καρτούλες για να τις χαρίσουν στους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Με χρώματα, αυτοκόλλητα και λίγη βοήθεια , δημιούργησαν μοναδικά μηνύματα αγάπης που εξέφραζαν την ευγνωμοσύνη τους.

473244115 947535314110179 7987759065071961825 n 473323519 1141244900966375 3790306164528918502 n

Τραγουδήσαμε για αυτούς:
Η ημέρα μας έκλεισε με ένα όμορφο τραγούδι αφιερωμένο στους παππούδες και τις γιαγιάδες. Τα παιδιά τραγούδησαν με ενθουσιασμό, στέλνοντας το δικό τους “ευχαριστώ” μέσα από τις γλυκές φωνούλες τους.

Μαθήματα για μικρούς και μεγάλους:
Μέσα από αυτή τη γιορτή, τα παιδιά έμαθαν:

  • Την αξία του σεβασμού και της αγάπης προς τους ηλικιωμένους.
  • Πώς να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσα από λόγια και δημιουργικές πράξεις.
  • Τη σημασία του να περνάμε ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια.

Παροτρύνουμε ολους να αφιερώσουν λίγο χρόνο για να επισκεφθούν ή να επικοινωνήσουν με τους μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους της οικογένειας. Μια μικρή πράξη, όπως ένα τηλεφώνημα ή μια ζεστή αγκαλιά, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στη ζωή τους.

Η Ημέρα Τρίτης Ηλικίας μας υπενθύμισε ότι η αγάπη και η φροντίδα είναι τα πιο πολύτιμα δώρα που μπορούμε να δώσουμε και να λάβουμε.

Ημέρα των Ζώων: Αγάπη, Φροντίδα και Προστασία!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, Χωρίς κατηγορία | , στις 01-10-2024

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Ημέρα των Ζώων με κέφι, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα! Η μέρα ήταν αφιερωμένη στους μικρούς και μεγάλους μας φίλους, τα ζώα, με δραστηριότητες που βοήθησαν τα παιδιά να ανακαλύψουν τη σημασία της αγάπης και της φροντίδας για αυτά.

Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας ζώο:
Η ημέρα ξεκίνησε με μια ψηφοφορία όπου τα παιδιά ανέδειξαν το αγαπημένο τους ζώο. Τα αποτελέσματα ήταν ενθουσιώδη: μερικά παιδιά αγαπούν τις γάτες για τη γλυκύτητά τους, άλλοι επέλεξαν τους παπαγάλους για τα όμορφα χρώματά τους, ενώ δεν έλειψαν και τα πιο “άγρια” ζώα, όπως τα λιοντάρια και οι τίγρεις! Μέσα από τη δραστηριότητα, τα παιδιά έμαθαν να εκφράζουν την προτίμησή τους και να συνεργάζονται για την ανάδειξη των αγαπημένων ζώων της ομάδας.

Δημιουργήσαμε γατούλες με ρολά υγείας:
Η δημιουργικότητα πήρε τη σκυτάλη, και τα παιδιά έφτιαξαν χαριτωμένες γατούλες χρησιμοποιώντας ρολά υγείας. Με λίγη μπογιά, χαρτόνια και πολύ φαντασία, έδωσαν ζωή στις γατούλες τους, διακοσμώντας τις με μουστάκια, αυτιά και ουρές. Το αποτέλεσμα; Ένα “γατίσιο” εργαστήρι γεμάτο χρώματα και χαμόγελα!473012367 1014246107204596 6199533817848886169 n

Κατασκευάσαμε παπαγάλους με χάρτινα πιάτα:
Στη συνέχεια, οι μικροί μας καλλιτέχνες δημιούργησαν παπαγάλους με χάρτινα πιάτα. Χρωμάτισαν τα πιάτα με ζωηρά χρώματα, πρόσθεσαν φτερά και ράμφη από χαρτόνι, και οι παπαγάλοι τους έγιναν το επίκεντρο της προσοχής. Οι χρωματιστές δημιουργίες τους στόλισαν την τάξη μας, φέρνοντας αέρα εξωτικών δασών! 473327208 928020632731965 7877103892831289713 n 473333807 1676687679857829 5312961169525185876 n

Τι μάθαμε;
Μέσα από τις δραστηριότητες, τα παιδιά:

  • Αναγνώρισαν την αξία των ζώων στη ζωή μας.
  • Ανέπτυξαν τη φαντασία και τη λεπτή κινητικότητα μέσα από τις κατασκευές.
  • Έμαθαν να συνεργάζονται και να εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους.
  • Απόλαυσαν τη χαρά της συμμετοχής σε μια γιορτινή, γεμάτη αγάπη ημέρα.

Η Ημέρα των Ζώων ήταν για εμάς μια υπέροχη ευκαιρία να αγαπήσουμε ακόμη περισσότερο τα ζώα και να κατανοήσουμε τη σημασία της ύπαρξής τους στον κόσμο μας!

Παιχνίδια και κατασκευές με το όνομά μας

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ | , στις 30-09-2024

Στο νηπιαγωγείο, μία από τις πρώτες δεξιότητες που καλλιεργούμε στα παιδιά είναι η εκμάθηση και η αναγνώριση του ονόματός τους. Η διαδικασία αυτή, αν και φαίνεται απλή, έχει βαθιά σημασία για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της αίσθησης ταυτότητας του κάθε παιδιού.

Γιατί είναι σημαντικό το όνομα;

Το όνομα είναι η πρώτη “ταυτότητα” που αποκτά ένα παιδί. Είναι ο τρόπος με τον οποίο αναγνωρίζεται από τους γύρω του και το πρώτο βήμα προς την καλλιέργεια της προσωπικής του αυτοεκτίμησης. Όταν ένα παιδί μαθαίνει να γράφει, να αναγνωρίζει και να προφέρει το όνομά του:

  • Αναπτύσσει την αίσθηση του ανήκειν.
  • Ενισχύει τις δεξιότητές του στη γλώσσα και τον γραμματισμό.
  • Μαθαίνει τη σημασία της ατομικότητας.

Δραστηριότητες για την εκμάθηση του ονόματος

Ακολουθούν μερικές δράσεις που εφαρμόσαμε στο νηπιαγωγείο μας, οι οποίες βοηθούν τα παιδιά να εξοικειωθούν με το όνομά τους με τρόπο δημιουργικό και διασκεδαστικό:

  • Ταμπελάκια με το όνομα
    Κατασκευάσαμε πολύχρωμα ταμπελάκια για κάθε παιδί. Τα παιδιά τα χρησιμοποιούν στις καθημερινές τους δραστηριότητες, όπως στο παιχνίδι ή στο γεύμα. Αυτό τα βοηθά να βλέπουν και να συνδέουν το όνομά τους με την ταυτότητά τους. Για να βοηθήσουμε ειδικά τα προνήπια και τα παιδιά που έχουν μεγάλο όνομα, δημιουργήσαμε καρτέλες με ένα κινούμενο βελάκι από πάνω, ωστε να τους δείχνει ποιο γράμμα πρέπει να γράψουν. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τα νέα καρτελάκια τους!

    470051838 532982566459978 6397732237589134464 n                       473559877 1717651728814091 4563744972786467823 n

  • Παιχνίδια αναγνώρισης ονομάτων“Βρες το όνομά σου και ψάρεψε το”: Τα παιδιά αναζητούν το όνομά τους ανάμεσα σε άλλα ονοματοψαράκια και το ψαρεύουν. 473669354 1297419351481087 1240403935220695008 n 473103067 1670925546970639 4953784866439672393 n 473533916 921417203518545 5564659655140306702 n                                                                                “Βοήθησε την μελισσούλα να φτάσει στο όνομά σου” Με την βοήθεια του beebot τα παιδιά αναγνωρίζουν το όνομα τους στο ταμπλο και προγραμματίζουν την μελισσούλα να φτάσει εκεί χωρίς να πατήσει πάνω σε άλλο όνομα. Λογικομαθηματική σκέψη, χωροχρονικές έννοιες και αναγνώριση ονόματος σε μία δραστηριότητα άκρως διασκεδαστική! 473322585 958643276217781 1775774458257106009 n 473010515 587163267360311 1924243584454832250 n 472350405 1770929243695446 8199504840504569258 n “Ποια μελισσόυλα θα φτάσει πιο μακριά;”  Μετράμε τα γράμματα του ονόματος μας και πατάμε τόσες φορές το μπροστινό βελάκι του beebot, στο οπόιο έχουμε ενσωματώσει έναν μαρκαδόρο. Ποια μελισσούλα ζωγράφισε την μεγαλύτερη γραμμή;  473233522 821384390118687 3774582789208103570 n 471541446 1121971956003807 5818874714256096712 n 470055601 1141529267332292 160900904166860312 nΣτην συνέχεια  δημιουργήσαμε έναν πίνακα διπλής εισόδου που τον συπλήρωσαν τα παιδιά ζωγραφίζοντας τόσα κουτάκια όσα και τα γράμματα του ονόματος τους.  473373191 1622042351720520 3542450635404141174 n473320377 1115123680054291 9172149357151281946 n473130978 1118848876096092 6976553587494533417 n473534044 1115354096754320 8889746075080485626 n

Ζωγραφική και διακόσμηση του ονόματος

  • Γράψαμε τα ονόματα των παιδιών σε λευκό χαρτί με νερό στο οποίο είχαμε προσθέσει μαγειρική σόδα και όταν στέγνωσε ήταν αόρατο. Στην συνέχεια οι μαθητές χρωμάτισαν το χαρτί με ένα μείγμα από αντισυπτικό και κουρκουμά και το όνομα τους εμφανίστηκε μαγικα!!! 473265064 1142054187628994 1614352619437572596 n473101006 1545115526198793 795315013891880187 n 472294121 584871144395983 6798540850130821082 n 473512102 1803179567140977 1729071666620573397 n
  • Δημιουργήσαμε το αρχικό του ονόματος με ταινία και τα παιδιά ζωγράφισαν το χαρτί με νερομπογιές, όταν αφαιρέσαμε την ταινία το αρχικό είχε μείνει λευκό.  473631025 1153179363133640 1290925977122178468 n 473643965 448073531575077 2663669354978688576 n
  • Μιας και το φετινό θέμα του παρουσιολογίου μας είναι οι σουπερ ήρωες, δημιουργήσαμε το σήμα του σουπερ ήρωά μας με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. 473098118 621179110425206 5183649221973950886 n473135781 834871095396743 1773417498382900984 n 473384217 1725519614683011 4028250072028617336 n                            Αυτές οι δραστηριότητες ενισχύουν τη σύνδεση του παιδιού με το όνομά του και καλλιεργουν τη δημιουργικότητα.
  • Παζλ ονόματος
    Δημιουργήσαμε παζλ με τα γράμματα του ονόματος κάθε παιδιού σε γλωσοπίεστρα. Αφού πρώτα ζωράφισαν την εικόνα του επιθυμούσαν τα παιδιά καλούνται να τα βάλουν στη σωστή σειρά, μαθαίνοντας έτσι τη δομή του ονόματός τους. 473010494 563977886793344 1295582600526766538 n 473737479 8486571118113911 3157397500193548926 n 473014029 623927723454594 486818245358411175 n 472307866 977254504320177 7829681873481094843 n 473345764 9089104507791514 9011331015476883182 n 473322585 639162765132721 9180391130524661677 n
  • Ο “τοίχος των ονομάτων”
    Ένας τοίχος της τάξης γεμάτος με τα αρχικά των παιδιών κα την φωτογραφία τους, δημιουργεί ένα αίσθημα υπερηφάνειας και ενότητας. 473365467 607135885592377 5717365866786008819 n

Η εκμάθηση και αναγνώριση του ονόματος ενός παιδιού είναι πολύ περισσότερο από μια απλή εκπαιδευτική δραστηριότητα. Είναι ένα θεμέλιο για τη γλωσσική, κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη. Μέσα από διασκεδαστικές και δημιουργικές δράσεις, μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τη μοναδικότητά τους και να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους.

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: Μαθαίνουμε, Κινούμαστε, Διασκεδάζουμε!

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Αθλητικές, Δράσεις | , στις 27-09-2024

Στο νηπιαγωγείο μας, η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού είναι μια ξεχωριστή γιορτή που συνδυάζει τη χαρά της κίνησης, τη συνεργασία και την αγάπη για την υγιεινή ζωή! Μια ημέρα γεμάτη παιχνίδι, χαμόγελα και πολύτιμα μαθήματα.

Από το πρωί, η αυλή του σχολείου μας γέμισε με ενθουσιασμό και ενέργεια. Τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά δραστηριοτήτων που είχαν στόχο να ενισχύσουν τη φυσική δραστηριότητα, να αναδείξουν τη σημασία της ομαδικότητας και να καλλιεργήσουν τη χαρά του παιχνιδιού.

Δραστηριότητες που ξεχώρισαν:

  • Αγώνες σκυταλοδρομίας που ενθάρρυναν τη συνεργασία και τη γρήγορη σκέψη. 472940581 648302254204028 8377190189687250122 n 472404473 1316281582852416 2130496259225815115 n473358541 1277730376610838 6292359063997193155 n
  • Εμπόδια με στόχο την ισορροπία και τον συντονισμό.

474017193 1360538534933048 677997182727735394 n 471904918 616945070816928 7307450417539773719 n473606135 624624930244673 7098819627790169690 n474050210 1170593087959658 1177132954214126894 n

  • Ολυμπιακά αθλήματα όπως σφαίρα, ακοντιο, άρση βαρών κ.α.

473444634 953799042978205 5958657099914851672 n 473835912 1994766597702532 3953071476856159553 n473319542 1765304884248832 1197490625064682651 n

473432418 1375071673479270 6676734746451862016 n

  • Αρχοληθήκαμε με τους ολυμπιακούς αγώνες και συμπληρώσαμε και ένα φύλλο εργασίας

472422523 1783234202461911 599140479174190403 n 1

  • Ομαδικά παιχνίδια, όπου όλοι συμμετείχαν και νίκη ήταν η εμπειρία της συμμετοχής! Φυσικά σε όλους τους μαθητές απονεμήθηκαν μετάλλια και έπαινοι 473289568 2050056462182545 6884381155241151008 n473357081 631621556195558 3431422069054216860 n

Γιατί είναι σημαντική η Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού:
Μέσα από τέτοιες δραστηριότητες, τα παιδιά μαθαίνουν ότι η κίνηση δεν είναι μόνο απαραίτητη για την υγεία μας, αλλά και διασκεδαστική. Ανακαλύπτουν την αξία της συνεργασίας και της ευγενούς άμιλλας, ενώ παράλληλα νιώθουν τη χαρά της συμμετοχής χωρίς να δίνεται έμφαση στη νίκη ή την ήττα.

Η ημέρα έκλεισε με μια μεγάλη “γιορτή χαράς”, όπου οι μικροί μας αθλητές έλαβαν συγχαρητήρια και χειροκροτήματα για την προσπάθειά τους. Το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε είναι απλό: η άσκηση είναι τρόπος ζωής και μπορεί να γίνει παιχνίδι που μας φέρνει όλους πιο κοντά!

Ας κάνουμε όλοι μαζί την άσκηση και το παιχνίδι μέρος της καθημερινότητάς μας!

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-09-2024

Ααγαπητοί μας γονείς ευχόμαστε μία όμορφη, δημιουργική και εποικοδομητική χρονιά για όλους!

Σας περιμένουμε την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου για να γνωριστούμε, να σας ενημερώσουμε για την λειτουργία του Νηπιαγωγείου και να κάνουμε τον καθιερωμένο αγιασμό.

458772745 122188133102218887 3569071919308086539 n

Storytellers της Οικοσυμμαχίας τι νέα;

0

Συγγραφέας: 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΑΡΥΜΝΑΣ | Κατηγορία ETWINNING, Οι Storytellers της Οικοσυμμαχίας | , στις 25-06-2024

Το περιοδικό μας “Ενεργά Σχολεία ΟΙκοσυμμαχία τι νέα΄” με όσα συνέβησαν στα 17 σχολεία τη σχολική χρονιά 2023-2024 με link που σας οδηγούν σε όλα τα σπουδαία που καταφέραμε όλοι μαζί! Απολαύστε το καλύτερα σε σταθερό υπολογιστή ή Laptop όπου οι σύνδεσμοι θα σας οδηγούν πιο εύκολα στις δράσεις μας!

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση