Κριτήρια επιλογής θέματος:Η επαφή του παιδιού με το βιβλίο, η ανάγνωση του οποίου αποτελεί μια από τις αγαπημένες στιγμές της ημέρας του και μια από τις πιο προσφιλείς δραστηριότητές του.
Στόχοι: η επαφή του παιδιού με το βιβλίο, η καλλιέργεια τηςγλώσσας , η γνωριμία με νέα υλικά,η επαφή με τον κόσμο της λογοτεχνίας, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, η κριτική σκέψη ,η καλλιέργεια της επικοινωνίας και της έκφρασης μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.
Αφόρμηση:η δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης.
1η φάση;Σχεδιασμός διαθεματικής προσέγγισης
Καταγράφουμε τα ερωτήματα των παιδιών
-τι είναι το παραμύθι
-πως δημιουργήθηκαν τα πρώτα παραμύθια
-ποιος τα γράφει
-ποιος τα ζωγραφίζει
-πως τυπώνονται
-από πού τα αγοράζουμε
-γιατί διαβάζουμε παραμύθια
-πως λέγεται αυτός που γράφει παραμύθια
-πως λέγεται αυτός που τα εικονογραφεί
????????
2η φάση:υλοποίηση του προγράμματος
ΓΛΩΣΣΑ
-Διαλέγω ένα παραμύθι και γράφω τον τίτλο του, στο βιβλίο δανειστικής βιβλιοθήκη
-γράφω τους τίτλους των βιβλίων που μου αρέσουν
-βρίσκω στο εξώφυλλο του βιβλίου τον τίτλο και τον συγγραφέα του
-διηγούμαι το αγαπημένο μου παραμύθι
-καλούμε έναν συγγραφέα στο σχολείο και του θέτουμε ερωτήσεις
-φτιάχνω το δικό μου παραμύθι
-επιλέγουμε λέξεις που μας αρέσουν και με αυτές δημιουργούμε τη δική μας ιστορία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-χωρίζω τα παραμύθια σε ελληνικά και παραμύθια ξένων χωρών
-κάνουμε ομαδοποιήσεις σύμφωνα με τον αριθμό των σελίδων τους και τη χώρα προέλευσής τους.
-ταξινομούμε τα παραμύθια σύμφωνα με το θέμα τους
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
-Ζωγραφίζω, ότι μου άρεσε περισσότερο από το παραμύθι που διάβασα
-ζωγραφίζω τον αγαπημένο \η μου ήρωα, ηρωίδα
-φτιάχνουμε το δικό μας βιβλίο με τις ζωγραφιές των παιδιών
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
-Δραματοποιούμε το αγαπημένο μας παραμύθι
-Παίζουμε κουκλοθέατρο το αγαπημένο μας παραμύθι
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
-Βρίσκουμε στο χάρτη τις χώρες των αγαπημένων μας ηρώων
-βρίσκουμε στο χάρτη τα μέρη που αναφέρονται στα παραμύθια που διαβάζουμε
ΜΟΥΣΙΚΗ
-Ακούμε αγαπημένα παραμύθια
-Διαβάζουμε παραμύθια με τον ήχο της μουσικής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
-Βρίσκουμε στον Η/Υ εκδοτικούς οίκους και διαβάζουμε τους τίτλους των παραμυθιών
-Γράφουμε τον τίτλο του αγαπημένου μας βιβλίου
ΙΣΤΟΡΙΑ
-Μαθαίνουμε για την τυπογραφία
-αναφερόμαστε στο πρώτο βιβλίο που τυπώθηκε
-γνωρίζουμε για τις εποχές που ζούσαν οι ήρωες που διαβάζουμε
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.