1nipkerats

Ημέρα παραμυθιού

Κάτω από: Γενικά1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ στις 6:33 μμ στο Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου, 2009

ΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

Κριτήρια επιλογής θέματος:Η επαφή του παιδιού με το βιβλίο, η ανάγνωση του οποίου αποτελεί μια από τις αγαπημένες στιγμές της ημέρας του και μια από τις πιο προσφιλείς δραστηριότητές του.
Στόχοι: η επαφή του παιδιού με το βιβλίο, η καλλιέργεια τηςγλώσσας , η γνωριμία με νέα υλικά,η επαφή με τον κόσμο της λογοτεχνίας, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, η κριτική σκέψη ,η καλλιέργεια της επικοινωνίας και της έκφρασης μέσα από ποικίλες δραστηριότητες.
Αφόρμηση:η δημιουργία δανειστικής βιβλιοθήκης.

1η φάση;Σχεδιασμός διαθεματικής προσέγγισης
Καταγράφουμε τα ερωτήματα των παιδιών
-τι είναι το παραμύθι
-πως δημιουργήθηκαν τα πρώτα παραμύθια
-ποιος τα γράφει
-ποιος τα ζωγραφίζει
-πως τυπώνονται
-από πού τα αγοράζουμε
-γιατί διαβάζουμε παραμύθια
-πως λέγεται αυτός που γράφει παραμύθια
-πως λέγεται αυτός που τα εικονογραφεί
????????
2η φάση:υλοποίηση του προγράμματος

ΓΛΩΣΣΑ
-Διαλέγω ένα παραμύθι και γράφω τον τίτλο του, στο βιβλίο δανειστικής βιβλιοθήκη
-γράφω τους τίτλους των βιβλίων που μου αρέσουν
-βρίσκω στο εξώφυλλο του βιβλίου τον τίτλο και τον συγγραφέα του
-διηγούμαι το αγαπημένο μου παραμύθι
-καλούμε έναν συγγραφέα στο σχολείο και του θέτουμε ερωτήσεις
-φτιάχνω το δικό μου παραμύθι
-επιλέγουμε λέξεις που μας αρέσουν και με αυτές δημιουργούμε τη δική μας ιστορία

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

-χωρίζω τα παραμύθια σε ελληνικά και παραμύθια ξένων χωρών
-κάνουμε ομαδοποιήσεις σύμφωνα με τον αριθμό των σελίδων τους και τη χώρα προέλευσής τους.
-ταξινομούμε τα παραμύθια σύμφωνα με το θέμα τους

ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ

-Ζωγραφίζω, ότι μου άρεσε περισσότερο από το παραμύθι που διάβασα
-ζωγραφίζω τον αγαπημένο \η μου ήρωα, ηρωίδα
-φτιάχνουμε το δικό μας βιβλίο με τις ζωγραφιές των παιδιών

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

-Δραματοποιούμε το αγαπημένο μας παραμύθι
-Παίζουμε κουκλοθέατρο το αγαπημένο μας παραμύθι

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ

-Βρίσκουμε στο χάρτη τις χώρες των αγαπημένων μας ηρώων
-βρίσκουμε στο χάρτη τα μέρη που αναφέρονται στα παραμύθια που διαβάζουμε

ΜΟΥΣΙΚΗ

-Ακούμε αγαπημένα παραμύθια
-Διαβάζουμε παραμύθια με τον ήχο της μουσικής

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

-Βρίσκουμε στον Η/Υ εκδοτικούς οίκους και διαβάζουμε τους τίτλους των παραμυθιών
-Γράφουμε τον τίτλο του αγαπημένου μας βιβλίου
ΙΣΤΟΡΙΑ

-Μαθαίνουμε για την τυπογραφία
-αναφερόμαστε στο πρώτο βιβλίο που τυπώθηκε
-γνωρίζουμε για τις εποχές που ζούσαν οι ήρωες που διαβάζουμε


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2025 1nipkerats   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση