Εργαστήρια Δεξιοτήτων

1ο τμήμα

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Συνεργασία στο νηπιαγωγείο

3 Δεκεμβρίου:Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η παγκόσμια ημέρα ΑμεΑ δεν είναι ημέρα γιορτής. Είναι μια μέρα,που όπως όλες οι παγκόσμιες ημέρες, υπάρχουν για να μας υπενθυμίζουν το λόγο της θέσπισής τους.Τις ανισότητες που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία κυρίως στην καθημερινότητά τους και την έλλειψη της κρατικής φροντίδας.Στα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί ασταμάτητα και με κάθε ευκαιρία, μέσα από τις θεματικές και τις δράσεις ,τονίζουν την σπουδαιότητα της εξυπηρέτησης των αναγκών των  ανθρώπων με αναπηρία, ευαισθητοποιώντας όλα τα μέλη των σχολικών κοινοτήτων. 

eacad1d3 b7f9 4e2f bf52 380b6fe9a9a9 1e248aecc 1376 42e0 9cb5 2deb5a1541df

Φέτος, με πρωτοβουλία του κυρίου Νίκου Σφαμένου, του καθηγητή των αγγλικών του νηπιαγωγείου μας, μας επισκέφθηκε ο κύριος Χάρης Δεβεράκης, δάσκαλος της Νοηματικής Γλώσσας και αλληλεπέδρασε με τους μικρούς μαθητές και τις μαθήτριές μας, μέσα από λέξεις, τραγούδια και νοήματα. Τα παιδιά έδειξαν ενθουσιασμό  γι’ αυτή την εμπειρία και ευχαρίστησαν τους δύο δασκάλους με τραγούδια και αναμνηστικές κάρτες με ευχές.

4b67dbd0 ab41 467c a932 0de0b396c26d d057a119 8dda 440b 9da4 eccbb8931750d5b17b65 b744 4d89 8b69 54e23f9f7ad8 ba931050 a0af 4725 926d 7ff59a8e6947 0a6e0e5a 3f15 44e3 95bf 4a151740deed adda5dad ff81 4acc b489 568a6cbed1e0 3923af63 a41f 4401 b932 32a4898c002b 829cb434 6053 4f78 a6d9 315355ad256f

b6a16405 f11f 4920 901f d0be151225fe

Τους ευχαριστούμε πολύ και τους δύο!.

 

 

 

Ο φίλος μας ,το Φθινόπωρο.

Τα παιδιά με τον φίλο τους, το Φθινόπωρο, δημιούργησαν γωνιές στο νηπιαγωγείο και τις εμπλούτισαν με υλικό και γνώσεις…

13a80edc 432c 46f5 8531 9b4017fea1bc 827cda15 627f 440f ba2a f9d3e7fc0230

έμαθαν για την φωτοσύνθεση

7bb760d4 1158 4b60 a217 cd0ca78f5b50

και τον κύκλο του νερού

a4de5fcd a18d 440d 8c85 63f929e55708 94a1fff6 6e85 4f2e bae6 65607256165d

μαγείρεψαν

a48eb443 7738 4b5e 82ae 05f67d2eaf79 2f230312 bb10 4037 8bd2 9ce6900c8639 c38b872a c43d 4428 bd86 38face9f7631 

Διάβασαν ιστορίες, ποιήματα

archeio lhpshs 3 15f03b38 620d 4922 85fa 1deee1bd7ee7 10669acd 656f 4f83 b13f a3de18990c90

άκουσαν, έμαθαν και χόρεψαν τραγούδια

Δημιούργησαν έργα και κατασκευές

dee6c45b 07d2 4bfa 9800 4273b434adf7 06a4d77c c9be 4a6b 9559 f4c13df46ac3

ee452e1c 5929 46c5 b02a e3b625d7d6c6 a4fa63ab 7985 4fa4 9c5f a73e568dfbbe 1582f54d 4600 4e1d 977c beeb9cf3fd3a 98e39507 5160 418f 94e0 756bbfeeda18 25aa6071 e331 4e71 8855 a83682f28d0c

Τα παιδιά με τον φίλο τους το φθινόπωρο πέρασαν πολύ όμορφα ….Και του χρόνου!

 

 

 

Συνδέσεις και γιορτές του φθινοπώρου

Ο Σεπτέμβρης είναι ο μήνας των συνδέσεων, των παλιών και των νέων…Γνωριζόμαστε και συνδεόμαστε για πρώτη , ή για μια ακόμη  φορά…Η σύνδεση είναι μαγική…Πόσα πράγματα γνωρίζουμε..από το αρχικό των ονομάτων μας, μέχρι τους κανόνες που θα μας εξασφαλίσουν μια ήρεμη πορεία γνώσης, μέσα στο νηπιαγωγείο. Μαθαίνουμε τον εαυτό μας μέσα από τον άλλον, μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε τα συναισθήματά μας, μέσα από συγκρούσεις και ενώσεις..Ομάδες μικρές ,μεγάλες, γέλια ,κλάματα, άρνηση, αποδοχή και πολύ παιχνίδι…Και όλο αυτό συνεχίζεται μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς…

ca397d80 adfc 4beb b74d cded557cf9c4 851362d2 3d64 4fdc b81a 63b78f12358a 3210e328 2a7c 4508 8e14 f5d8b506f946 52642882 cbd6 4142 b9dc affbc5281538 fb81cf57 2c01 4704 a8aa e8d96e1d7eb3 8350d188 25bb 4d5b 9855 ab6a67b6ab17 e73d2b10 12f2 4350 8077 b6769a11ff91 1529eba5 7cfb 4ec7 8654 43569af0bb8f 13d0f252 56a9 4483 8019 86af94e85286

42ce28a0 c9bb 4a4d a323 c3ee5d2259cb 366c423d 88f2 4618 8222 c535ebbcfdfc

Και μετά έρχονται ο Οκτώβρης και ο Νοέμβρης, οι μήνες με τις γιορτές, τις παγκόσμιες μέρες και τις επετείους …

1 Οκτωβρίου, ημέρα τρίτης ηλικίας, του παππού και της γιαγιάς 

24774c51 92e0 4553 8de5 0d33d73c2a40 47016bd6 76e9 402a 8839 987b90d42572

e351435c 28d2 40f7 8ea7 9d993066e97d

4 Οκτωβρίου, ημέρα των ζώων

8ac7ef3f 73a7 4d8c 99c7 025734614815 094ffc48 2c2b 4cc5 9129 a240eacb197d 56b66242 dcc2 4eda 9b47 3ec04d4427ab

4fd01603 0216 4631 86b6 436035b37d43 7e524421 b95c 414f ac40 eda15f42ba63 cefc2595 d3a7 422c be1c 9612c25a6545

13 Οκτωβρίου ,ημέρα αντιμετώπισης φυσικών καταστροφών

ac3c4625 12c4 4fed 9601 92514c9514a2

28 Οκτωβρίου 1940

68b52e08 87c2 4ec6 8636 733a473c8ace ac9ef872 dd51 4bcc a498 edfca934cb36 91ae1d6a 292d 4a36 a22f 007c26ec7530 5e303455 69c2 40ac a822 5d4b28435e61 1 d43afde4 e08d 48cc 8b6d 94b08cc970e4

83d27e1c 2a23 4105 a29c 29296f856a23 fea1ed7c 3dc3 4624 9b7e bf3f18941895

8 Νοεμβρίου 1912: Απελευθέρωση της πόλης της Μυτιλήνης, αρχή της απελευθέρωσης όλου του νησιού .

33f34dbb 7942 47d4 8eaf c8eb1d392a13 8d585603 deb7 4c50 aab0 f2ced830bf0b490dd2f9 c54c 4c33 90df 2dfeb92d829b

17 Νοέμβρίου 1973: Η εξέγερση του Πολυτεχνείου .

Τιμούμε και θα τιμούμε πάντα την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.Με διάφορους τρόπους…

Εξιστόρηση γεγονότων μέσα από φωτογραφικό υλικό

06f8a4bd 8f9c 4a26 9a83 485259204afe

Ανάγνωση βιβλίων

6093ea94 a085 42e4 bf23 d29e5cab6924archeio lhpshs 2 archeio lhpshs 1

Ζωγραφική

0b493e70 1731 4698 82b8 620caed511d0

Ομαδικές και ατομικές κατασκευές.

4d3f1f96 50b0 480d a2cc 69f666aba073 6957ee39 daf5 4869 a16d a1c62cd95ca9 608f89cc 90b1 4c23 b46c bbfed0a01f48

Τραγούδια.

Το Πολυτεχνείο ζει και τα αιτήματά του είναι πιο επικαιρα από ποτέ..Είναι οι θεμελιώδεις αξίες μιας πολιτείας που βούλεται να λειτουργεί προς όφελος των πολιτών της:

Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία-Ειρήνη-Δικαιοσύνη-Δημοκρατία.

20 Νοεμβρίου: Ημέρα της Διακύρηξης των δικαιωμάτων του Παιδιού.

Τα δικαιώματα των παιδιών είναι οι ανάγκες τους…

3336b3fb 8f83 4be5 9a16 db00e43150b6fd63e275 8705 4df7 9bd3 a2b6a84425be

Και χρέος των μεγάλων είναι να τις ικανοποιούν , άρα και να ασφαλίζουν τα δικαιώματα των μικρών…Όπως ακριβώς  γράφει ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος …

“Αναφυλλητό XXXVIII”(απόσπασμα)

Τα παιδιά θέλουν παπούτσια

τα παιδιά θέλουν ψωμί

θέλουνε και φάρμακα,

δούλεψε κ΄ συ.

Γέλα, κλαίγε κι όλο λέγε,

το παιδί: Ζωή

Τίποτ΄ άλλο. Ζωή

Ζύμωνε στη σκάφη

πρώτο σου ζυμάρι,

πρώτο σου ψωμί

πρώτο σου σταυρόψωμο

μια ψωμένια κούκλα

για το παιδί.

Ζύμωνε τη λάσπη,

πρώτη σου μυστριά

πρώτο πηλοφόρι

ένα καλυβάκι

μια μικρούλα αυλή

για το παιδί.

Ζύμωνε το χώμα

με το δάκρυ-δάκρυ

ζύμωνε τη λάσπη

φτιάξε ένα χωμάτινο πουλί

να πετάει τη νύχτα

και να κελαϊδεί

για το παιδί.

Τούτη είν’ η ζωή μας

τούτο το μεγάλο-

τίποτ’ άλλο.

Γέλα, κλάψε, πες

ό,τι θες.

Το παιδί: ζωή

Τίποτ΄άλλο!

Γιάννης Ρίτσος

Από τη συλλογή Υδρία (1957-1958)

f885c2d3 68fb 4173 97dc 51022f674667 67f2a3d3 1979 469a ada7 0e187f51b6f6

 

 

 

 

 

 

CodeWeek 2025-26

Από τις πρώτες δράσεις, που πραγματοποιούνται πλέον σε πολλά νηπιαγωγεία και σχολεία της χώρας μας, είναι και η συμμετοχή στην Εβδομάδα του Κώδικα (CodeWeek), που περιλαμβάνει δραστηριότητες προγραμματισμού, όπου εμπλέκονται οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι μαθήτριες, με τρόπο ευχάριστο και παιγνιώδη, κατάλληλο για την ηλικία και τα ενδιαφέροντά τους.

CHoris titlo
Το νηπιαγωγείο μας έχει δύο διαφορετικές συμμετοχές φέτος.

1ο τμήμα

Τίτλος δραστηριότητας:”Γίνε ο βασιλιάς των ονομάτων”  που οργανώθηκε από το 103ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης.

Τα παιδιά βρίσκουν το γράμμα από κάθε εικόνα και το αντιγράφουν στα τετράγωνα.

5b79d32f 83ba 42f7 bb9f db2428302d04

Προγραμματίζουν τη μελισσούλα bee bot να φτάσει στο όνομα που βρήκαν

b7172b88 25e8 4759 9cc9 799d7c676592

Οφείλουμε ευχαριστίες στο 103ο Νηπιαγωγείο Θεσ/νίκης για τη συμμετοχή μας στην δράστηριότητα που οργάνωσε.

2ο τμήμα

Τίτλος δράσης: “Pete the cat is coding” που οργανώθηκε από το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας.

561399887 24569007572784884 4999799857999781160 n

Με αφορρμή το βιντεάκι, που ενθουσίασε τα παιδιά, με τον γάτο Pete,

κάναμε ζωγραφική βήμα-βήμα,

39c57a6d 4643 4397 993b d1bc500fae7f

χρωματίσαμε αντιστοιχίζοντας αριθμό με χρώμα και ανακαλύψαμε τον αγαπημένο μας γάτο,

6d6e50fc a04d 4f78 b54e 50782fc93c53

γίναμε ρομπότ και δείξαμε στον Pete τη διαδρομή με εμπόδια για να έρθει στο νηπιαγωγείο μας,

6313f824 3d1d 435c bd82 cfd904ae024d

προγραμματίσαμε και την beebot μας να του δείξει εναλλακτικές διαδρομές ,πάντα με εμπόδια για να μας επισκεφτεί

7ff13a97 3e98 44a2 a4e5 21d942dfdb42

και επειδή τον αγαπήσαμε πολύ, τον κατασκευάσαμε για να τον θυμόμαστε!

efd2ca1a fc36 409e 817c 8a6fbed3744f

Ευχαριστούμε πολύ το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας, που μας έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στην δραστηριότητα αυτή και να περάσουμε τόσο όμορφα και δημιουργικά με τον Pete the cat.

Τα δύο τμήματα έλαβαν πιστοποιητικά συμμετοχής από το EU Code Week

 

Αντί καλωσορίσματος…

Αγαπητοί-ες φίλοι-ες του Νηπιαγωγείου μας καλώς σας βρίσκουμε και πάλι μέσα από τις σελίδες και τα άρθρα του ιστολογίου μας.

Βρισκόμαστε ήδη στον δεύτερο μήνα της σχολικής χρονιάς, σε νέο κτίριο, προσπαθώντας να κάνουμε μια νέα αρχή.Πολλά από τα δεδομένα έχουν αλλάξει καθώς αλλάζουν οι συνθήκες. Επομένως έχουμε να διαχειριστούμε πολλά νέα ζητήματα, εκτός από την προσαρμογή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Γι΄αυτό και καθυστερήσαμε να επικοινωνήσουμε από εδώ. Ακόμη έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας απ΄ ό,τι φαίνεται, όσον αφορά στην υλικοτεχνική υποδομή(μεταφορά τηλεφώνου, εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικών συσκευών, πίνακες για εποπτικό υλικο στις τάξεις κ.α.).Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων 1ου,2ου,και Ειδικού Νηπιαγωγείου Καλλονής για την αμέριστη συμπαράστασή του σε όλα μας τα ζητήματα. Ευχόμαστε οι αρμόδιοι να αναλάβουν τις ευθύνες που τους αναλογούν και να δοθούν γρήγορα λύσεις στα προβλήματα που συσχεραίνουν το εκπαιδευτικό μας έργο.

Καλή μας αρχή!

421233977 3323273757980757 4100178631347680592 n

 

Αποχαιρετισμοί…

Οι τελευταίες μέρες της σχολικής χρονιάς έχουν γλυκόπικρη γεύση…Ανάμεικτα συναισθήματα…Ας κρατήσουμε τα όμορφα κι ας αφήσουμε πίσω τα άσχημα…

Untitled 2

 Αποχαιρετούμε τα  νήπιά μας, με την ευχή να έχουν υγεία και καλά γνωστικά ταξίδια στη ζωή τους και ανανεώνουμε την συνάντηση με τα προνήπιά μας τον Σεπτέμβρη. Ακολουθούν λίγες φωτογραφικές στιγμές από τις τελευταίες μέρες. Τα λόγια περιττεύουν όταν οι αξίες της αγάπης, της φιλίας, του αλληλοσεβασμού, της αλληλεγγύης, της συμπερίληψης είναι εδώ απτές, ορατές, μέσα από τις πράξεις μικρών και μεγάλων που μοιράστηκαν μια αίθουσα και άπειρες εμπειρίες. 

4a4d28f6 29cd 49d2 9954 b1bd2cce6f0d 3949ca89 7d12 475c 93c9 0caa5f00a881 1 0bd67d9e ec5e 40eb 83f6 b31c4079d35f dd246d3e eac4 4b17 8ffe f3463f22a180 1 ec709270 c5a0 4205 a33d f987022443b1 1 c093c5ac 77b6 486d ba50 bfbf65c25681 1793c031b 62c3 4e33 a52a 6502d14d62ac 1 401cd2ac 083e 46bd aa51 f1bf0eb8d573 0d44ec5d c816 4b8c a8bd 57e0f92ce178 1c6b4d585 d349 4da4 a5aa 9437e6e4e3e9 972144fb 6424 4f78 92c2 b825e3730af0 1acaa5cd9 1eac 4fb4 b28f 08f7d624f055 50e1c4e5 7454 4857 9759 89e0ae1791f2cdbdab6f a39e 4ebb b3b1 1f0a9846ee79 collage75 collage76  e9d47ccf 08d1 46c1 a3d9 58e8f90f869a 63173f25 1147 4425 98a8 fdc52c1fab30 be214046 c8ff 4e21 a8d2 523e449af258 605133bb 1024 4c7b a9fe 2765d1d4cde0 bd3442f3 3b9c 49b1 9596 74dd03dd22f4 Antigrafhcb05385c 9667 4183 aaf0 33fa5b08e073 1 3253c511 08da 4ffe 8ec7 b321ed5a6e2b 1 6c9a0d52 a02a 4e65 b55a e8faeb5331ba 1 9ea2eb07 9720 41c9 b684 627f4fbc55b8 c87acd9e 596d 4e5d 9f75 49f0e9c2a81a 6299c9b6 e7fc 415b 9ea1 07963ec393db 1d60aedb dc21 4ec5 ada0 0037f2abd7bd 87e9c82f 8975 44f7 bf5d 73c9c95aad6c 4c3370d2 2dee 4e84 9927 ebb4a2d226d3 05ea2911 c67c 4fba 83b9 834774c6bdfb d9d2f23b 70a4 40f1 bdcd d38e315fd423 2bfdffdc 5994 4751 911e 461301fef38f 6ee9b177 7120 4e2a 90ab c92ab32c9be30e075fe2 d144 4c7f 82bf 9004cfba90e5 793b8bbd 1eb9 4e76 aefa 43c511db8cf675cc139a 2eef 41c3 b02b fb572d190394 Antigrafh 637d49c0 4fcb 465e 8516 ffe3b874a2309edd3b43 38a6 4523 baf5 0f622ea36f9e 7f4b8c61 f91e 41a7 96ba aa2c938e92b09dfd5464 ca42 4359 a0a2 741dc71ce586 22f57da1 0f3a 4658 9d10 5c424535dbbdb5f69218 fe9e 44a6 9bff f4f8d8a76ea7

DIAKRISH SCHOLEIOY 2025.pdf 1o Nhpiagogeio Kallonhs 1 page 0001 1 494890110 721382630430734 6260227490198660296 n 1 Antigrafh

88177715 9d48 4b27 802d b695c735c86f

Ας ευχηθούμε τα καλύτερα όχι μόνο για τα δικά μας παιδιά, αλλά για όλα τα παιδιά που δοκιμάζονται όπου γης….Να απολαμβάνουν το δώρο της ζωής…Να έχουν Ελπίδα, Ελευθερία, Ειρήνη!

 

 

Οικολογικά σχολεία 2024-2025

Το δεύτερο τμήμα του νηπιαγωγείου μας, συμμετείχε και φέτος στο δίκτυο “Οικολογικά Σχολεία” με το πρόγραμμα “Του νερού τα παραμύθια, ψέμματα κι αλήθεια”, με τις εξής θεματικές ενότητες: Νερό,σχολική αυλή,αειφόρο σχολείο, φύση και βιοποικιλότητα,κλιματική αλλαγή.

Συγκροτήθηκε Περιβαλλοντική Επιτροπή από μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές/τριες σαφώς αποτέλεσαν την κινητήρια δύναμη της Περιβαλλοντικής Επιτροπής. Αυτοί-ες ήταν που εντόπισαν τα προβλήματα ύδρευσης , αποχέτευσης και άρδευσης στο νηπιαγωγείο μας, και έτσι ξεκίνησε η ανεύρεση λύσεων.

dd246d3e eac4 4b17 8ffe f3463f22a180

Συγκεκριμένα, ερευνήσαμε για το πού θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένας ταμιευτήρας των νερών της βροχής, στο καινούριο κτίριο του σχολείου,  για το πότισμα του κήπου.

512896330 1075889493878824 6503465533182707080 n 513594458 748199111224082 1429979146659840981 n

Η αρχή έγινε με τον ερχομό της νεράιδας Νερένιας  στο νηπιαγωγείο μας από πολύ μακρυά…Το ποτάμι όπου ζούσε είχε ελάχιστο νερό και από όσο είχε δει στην γύρω περιοχή η στάθμη των λιμνών είχε κατέβει αρκετά… Ήρθε στο νηπιαγωγείο μας ,όχι τυχαία αλλά ακολουθώντας ένα μικρό αγόρι που είναι μαθητής μας και κατάγεται από τα μέρη της… Μιλήσαμε για πολλά και εξερευνήσαμε τον κύκλο του νερού, την χρησιμότητά του, τους κινδύνους που το απειλούν ,τους τρόπους αντιμετώπισης των κινδύνων αυτών. Με την βοήθεια των γονέων συλλέξαμε πληροφορίες για το θέμα και τις παρουσιάσαμε στην ολομέλεια της τάξης μας. Κάναμε πειράματα με το νερό, δραματοποιήσαμε ιστορίες, παίξαμε παιχνίδια, δημιουργήσαμε ποίημα, το οποίο μελοποιήσαμε με την μουσική που μας προσέφερε ευγενικά ,ο  μουσικός παραγωγός  Χαράλαμπος  Μαντατής, συνδυάζοντας τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας Ποίησης (21 Μαρτίου) και της παγκόσμιας ημέρας Νερού (22 Μαρτίου).

Ακόμη συμμετείχαμε στην δημιουργία ταινίας σε συνεργασία με το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας και το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης, με τίτλο «Υδάτινη κλωστή δεμένη σ΄ένα… κλίμα τυλιγμένη» που πραγματεύεται τη λειψυδρία ως αποτέλεσμα της κλιματικής αλλαγής. Η ταινία υποβλήθηκε στον 15ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό ταινίών μικρού μήκους “Cinema…διάβασες;».

Στείλαμε ηλεκτρονικό μήνυμα στον δήμαρχο για να του αναφέρουμε τα προβλήματα ύδρευσης και αποχέτευσης που έχει το σχολείο μας, δημιουργήσαμε αφίσα και τυπώσαμε ενημερωτικά φυλλάδια, που μοιράσαμε στους γονείς για τους τρόπους εξοικονόμησης νερού. Επισκεφθήκαμε τα συστεγαζόμενα νηπιαγωγεία (2ο Νηπιαγωγείο και Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλονής) και ενημερώσαμε για τις δράσεις μας τους μαθητές και τις μαθήτριες και τους/τις εκπαιδευτικούς. Επίσης οργανώσαμε επίσκεψη στο ΚΠΕΝ Καλλονής για να γνωρίσουμε τους υγροβιότοπους της περιοχής. Από την αρχή ως το τέλος του προγράμματος είχαμε άριστη συνεργασία με τους γονείς και τον Σύλλογό τους.

59d49302 ca69 410b 8fd6 e7297a1eb820 56a24448 70e5 475a 9e3d 321c49d01f9f 5cdda403 fdc5 4df2 8b7d 478b78d8cdf282aa9cef bf11 4e35 a779 41dfd03581f9 4f1d3b44 cc25 46d8 aea4 997ca007c0e3 5affcbb0 3869 4666 b65e eb725719d8af 93bc98b7 145b 4e71 ab54 babd32976eb7 614dbbd2 6f5a 439c 92f3 09795eaf0ebd 166c8c22 bd7f 44ed b79e eea0feea66c6 12316225 7092 4560 94cc ac9f65526391 b1964e27 467a 4e2f a9e3 27f3e91b4ad2 bb97a072 be46 43ac 8b80 22e863f1009a ce6a54a7 4c6c 4eb9 94c1 6ca6fa6e3a2a ea3ca8e5 9cc9 40f0 964b 124e918722d5 f5c91ff3 b6bb 4f91 b9dd 017d7600f002 Katagrafh 2 f20fbdcb 1c0d 460b a5fd d1d5a94f44f2 483206220 2067413527065121 8273899180350128262 n 8630712b 1243 4e2f ba8f 088bce1f52bb baad3cd8 7078 41b6 a905 834bd7fd0989 e5dd67e2 3f9f 4179 9b6e 5143ee82963d 03217a20 03d5 4e06 9303 5f3db97a2be9 97458083 b484 4a82 aa52 0b1ca026f78d collage62 1 collage63

Το πρόγραμμα υποβλήθηκε με τον τίτλο «Τα μονοπάτια της Νερένιας» στον Διαγωνισμό Bravo Schools 2025 για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Ανάπτυξης , όπου και έλαβε διάκριση.

DIAKRISH SCHOLEIOY 2025.pdf 1o Nhpiagogeio Kallonhs 1 page 0001

Το πρόγραμμα συνδέθηκε με τις παρακάτω θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων:

Εκπαιδευτική ρομποτική STE(A)M : «Ο κύκλος του νερού»                   

Φροντίζω το περιβάλλον: «Οι εξερευνητές του νερού» 

Το σχέδιο δράσης αξιολογήθηκε από τα παιδιά με ανοιχτά φύλλα εργασίας και από γονείς και εκπαιδευτικούς μέσω συζητήσεων και σχολίων.

Η διάχυση των αποτελεσμάτων έγινε με μια Θεατρική παράσταση με τίτλο «Το παραμύθι της Νερένιας» στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους και την δημιουργία έκθεσης με επαναχρησιμοποιημένα , ανακυκλώσιμα υλικά (Γυάλινα βαζάκια και τα καπάκια τους, χαρτόκουτα, πλαστικά καπάκια, εφημερίδες, μπουκάλια πλαστικά, έγιναν  κηροπήγια, διακοσμητικά μόμπιλε, μαγνητάκια για το ψυγείο, τρίλιζες, καδράκια, παιχνίδια). Τα παιδιά αφού ήπιαν το νεράκι που τους κεράσαμε με την πρόσκληση της καλοκαιρινής γιορτής, έφτιαξαν μαζί με τους γονείς τους κατόπιν δικής μας προτροπής μια κατασκευή. Ο ενθουσιασμός όλων ήταν  μεγάλος και οι κατασκευές ευφάνταστες. Φυσικά πήραν τη θέση τους και στην έκθεση επαναχρησιμοποιούμενων- ανακυκλώσιμων υλικών.

3253c511 08da 4ffe 8ec7 b321ed5a6e2b

0162c41c cc02 43fd ba5a 0b910d4db243 42b20763 ec19 408e 96b7 d03658e36906 ca722d6f 99a3 4deb 8a2d ae689efebdcb d38a504a 9049 42f7 a31d 02845082aa12 78941593 9c91 400c 9625 9d0d98a334b1 b770a277 dbbd 4733 a137 482c26d28e15 2314e0b1 ad77 4548 97b3 4d132db59f37 9a38c9d0 b8f0 4e02 85c3 032bcee994ad e28037a2 df00 4543 9dc4 1d4f8101bc7c

6c9a0d52 a02a 4e65 b55a e8faeb5331ba

0c4c0725 5b68 46a1 84a1 8cd67e75599c cb05385c 9667 4183 aaf0 33fa5b08e073

a36b764f 3e19 48b4 ba12 e7d912e5c81d collage73

300a18de 6a2d 4ed4 b3dd d3e87b12c31b ec709270 c5a0 4205 a33d f987022443b1 c093c5ac 77b6 486d ba50 bfbf65c25681 793c031b 62c3 4e33 a52a 6502d14d62ac 0d44ec5d c816 4b8c a8bd 57e0f92ce178 d23e3b65 9d17 4714 8fbf 5f3fd69a0bee

972144fb 6424 4f78 92c2 b825e3730af0

Ο  οικοκώδικας διαμορφώθηκε από τα παιδιά και τις  εκπαιδευτικούς  και δημοσιοποιήθηκε σε αφίσα που αναρτήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων  και στο ιστολόγιο του σχολείου.

f4ea5a2d 19c1 4712 a170 5c9fb34791ec 1742c0c1 f97b 4456 a333 711422ada677

8175551a d3c1 4691 a3bc 80b786960feb a508bd86 6bec 4c9b b654 456e2d0a3f82

dd246d3e eac4 4b17 8ffe f3463f22a180 ad3dfd9e f695 477c a0b3 82c1c55b919b

Ευχαριστούμε πολύ την Τοπική Κοινότητα Αρίσβης, τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων 1ου, 2ου και Ειδικού Νηπιαγωγείου Καλλονής,καθώς και τα νηπιαγωγεία, 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας  1ο Νηπιαγωγείο  Προσοτσάνης «Αρετή Βογιατζή Μελαδίνη» για την ωραία και εποικοδομητική συνεργασία που είχαμε.

“Καλοκαίρι μου μυρίζει….”

Δράσεις εκτός….

Στις αρχές του μήνα παρακολουθήσαμε στο Δημοτικό Θέατρο Καλλονής την παράσταση “Ο φιλάργυρος” του Μολιέρου σε διασκευή Θάνου Ζήκα.

afisa 2024 me fwto2 0

Ήταν μια πολύ ωραία παράσταση που προσέφερε ευχαρίστηση αλλά και στοχευμένα μηνύματα για τον άνθρωπο και το περιβάλλον, στα παιδιά .Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές.

6613b1bc 2527 4ab7 98d2 a21f9df76568 6613b1bc 2527 4ab7 98d2 a21f9df76568 1 86894c8c 2077 4a03 9cf6 8b6cfe3ffd0b c8d0f835 4d00 4ff1 9920 305f99a77f55 91b1a5e1 40a1 4b31 bd6e a5ac28711d34 c55ee100 24ff 4aac a0ef f5523e67e206 523776ee 3eb1 4533 96f2 dcf8430086bd

Στο θέατρο μεταβήκαμε με τα πόδια, συνοδεία γονέων τους οποίους ευχαριστούμε γι’ αυτό. Τα παιδιά του πρώτου τμήματος δε, παρατήρησαν και την διαδρομή που ακολουθεί το νηπιαγωγείο, με το εργαλείο Χάρτες της Google.

6a428373 62af 4c97 acf9 b0963d1d3869 1 4c075bb7 240a 42a1 b55f c5725f38f0ea 1

6016666f f64f 4e1b 8ca2 2bf3b9b2c393 6016666f f64f 4e1b 8ca2 2bf3b9b2c393 1

 

Λίγες μέρες αργότερα πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική μας επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Απολιθωμένου Δάσους Λέσβου, στο Σίγρι. Τα παιδιά και οι νηπιαγωγοί συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  “Μικροί Παλαιοντολόγοι” που περιελάμβανε προβολή και συζήτηση για την ιστορία του Μουσείου και τη δημιουργία του απολιθωμένου δάσους, ξενάγηση και ανασκαφή για την εύρεση απολιθωμάτων. Η διαδικασία ήταν άψογη , τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και το ενδιαφέρον τους ήταν αμείωτο σε όλη την διάρκεια του προγράμματος. Οφείλουμε πολλά συγχαρητήρια, στους γεωλόγους που στελεχώνουν το Μουσείο και στην διοίκησή του, για την άρτια οργάνωση των δράσεων.Ευχαριστούμε επίσης και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των νηπιαγωγείων μας για την οικονομική στήριξη.

51fb7730 ccc3 492d 9129 92081ac5b321 d3d9c325 8e5a 4a5f 883d b706b3d317f7 88a9395e 4759 43f0 9201 a6eea7a6c74b 60c1a1a8 2041 428b bb44 9d21fa83f6ec 399b28d3 a7ae 4254 bb48 90241618bd6c 8322f26a 1e13 4ae6 8538 792d033454a1 a49c0cf5 76eb 4fe6 baf4 b1229f327ba2 b056b139 86cd 43cb bc94 afd10686edb9 3162b3f3 ea82 473d af73 b1d91e710262 883895ac 63db 4a06 9fd7 794d56b397b4 5a189353 969c 4c00 baa6 0920a8e9a5d1 b056b139 86cd 43cb bc94 afd10686edb9 1 8322f26a 1e13 4ae6 8538 792d033454a1 1 325e7eb3 f6ba 40dc 84a2 34d7b706c930 1 9b673f07 bcd6 45f9 b14d 1f41b84bc62d 63ef64fa 5d66 420e 859a 4e0d7517fbbc 492d021c 2192 4e30 af6d 9b2bab6c1a63 487d04af 0f3a 4865 8fba 461751bfdd71 516842f9 d20b 4184 997c 585202adba9ec2c9db2d 1a68 487b 92e3 c7d2eb41404e

bf1de550 7e5f 425c a374 24a6fdfb34f2 39140210 879a 4491 89b7 f32c67b03c49 4a828c70 5634 4d7b b30e 3d588da0aa85b8589a7f 31ff 4b22 8d4a 71f6fab87e22 154e2824 1e85 4a31 ada9 887a66fbed67 e5201bda 45c8 46d7 936c 5c4667f7ceb0 fe8180af 545a 45e3 b39c c6502d34b60da4888c9d 2d79 481d bc01 3baae6fddbe5 c30d0d37 0889 4de7 9a3c 6d12fa87d2b2 c4213620 521c 4718 8a0a e7044dd5522a  77d2e7b2 4c88 4471 90af e780cf35c8bc 1  33b53a99 72ad 4e37 b039 af77cb5fe779 28d6cb3d b759 4ba4 9d5a 4abd31dd2530

6c203122 4c86 40aa b369 9b484bd97aa6 972c1ea2 a2f9 4d54 8284 bbe4389f4fa17510469f 619a 41f1 939e 2992e467a034 643c1516 b6b8 4a10 8f87 0e60e683b032 fc1d08cf caa4 4db2 b505 9f40b8ddec22