Την Τρίτη 8 Μαρτίου αναβιώσαμε το έθιμο της κυράς Σαρακοστής, παρασκευάζοντάς την, όπως παλιά οι γιαγιάδες μας: με αλεύρι και νερό! Καλή Σαρακοστή!
Την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 κάναμε το αποκριάτικο πάρτι στο Νηπιαγωγείο μας. Τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με τις στολές τους και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα από τον μάγο Ramirez. Γίναμε βοηθοί του , προσπαθήσαμε να σπάσουμε τη πινιάτα μας, χορέψαμε και περάσαμε τέλεια!!
Τελικά μετά από κόπο τα καταφέραμε κι έσπασε η πινιάτα μας!!!