Την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 γιορτάσαμε στο σχολείο μας την επέτειο της 25ης Μαρτίου με ποιήματα, θεατρικό δρώμενο για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, παραδοσιακούς χορούς και παρέλαση! Χρόνια πολλά σε όλη την Ελλάδα!
Με αφορμή την επερχόμενη γιορτή της 25ης Μαρτίου, μιλήσαμε με τα παιδιά για τον πόλεμο και την Ειρήνη. Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις τους, τις καταγράψαμε, είδαμε πίνακες γνωστών ζωγράφων και φτιάξαμε τη δική μας Γκουέρνικα χρησιμοποιώντας σκοτεινά χρώματα όπως ο Πικάσο. Τέλος, δώσαμε μία συμφωνία, να μην ξεχάσουμε ποτέ πόσο σημαντικό πράγμα είναι η Ειρήνη.