Οι καλοκαιρινές μας κατασκευές αποτέλεσαν έναν όμορφο τρόπο να αποχαιρετήσουμε τη σχολική χρονιά και να υποδεχτούμε τις διακοπές με χαμόγελα και αισιοδοξία!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Καλό καλοκαίρι σε όλους! ☀️🌊🏖️
Με πολλή αγάπη και τρυφερότητα μιλήσαμε στο νηπιαγωγείο μας για τη Γιορτή της Μητέρας, μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο πρόσωπο των παιδιών.
Μέσα από συζητήσεις, παραμύθια και δημιουργικές δραστηριότητες, τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματα και την αγάπη τους για τη μαμά. Διαβάσαμε ένα όμορφο παραμύθι αφιερωμένο στη μητέρα και οι μικροί μας μαθητές αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους εικόνες και στιγμές που τους ενέπνευσαν από την ιστορία.
![]() |
![]() |
Με ενθουσιασμό και φαντασία δημιούργησαν ξεχωριστές κατασκευές, κάρτες και χειροποίητα δωράκια για τις μανούλες τους, βάζοντας σε κάθε δημιουργία χρώμα, χαμόγελο και πολλή αγάπη!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι όμορφες δημιουργίες των παιδιών αποτυπώνουν με τον πιο γλυκό τρόπο την αγάπη τους για τη μητέρα!!!!
Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!!!!
Με αφορμή το Πάσχα, αυτές τις μέρες στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε δημιουργικές και βιωματικές δραστηριότητες, μέσα από τις οποίες τα παιδιά γνώρισαν τα πασχαλινά ήθη και έθιμα.
Παράλληλα, προσεγγίσαμε με απλό και κατανοητό τρόπο το νόημα της γιορτής, μαθαίνοντας ότι το Πάσχα είναι η μεγαλύτερη γιορτή της Ορθοδοξίας, κατά την οποία γιορτάζουμε την Ανάσταση του Χριστού και το μήνυμα της ζωής, της αγάπης και της ελπίδας.
Οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν πασχαλινές κατασκευές, ζωγραφιές και κάρτες, χρησιμοποιώντας ποικίλα υλικά και χρώματα, γεμίζοντας τις τάξεις με χαρούμενη διάθεση.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές, αναδείχθηκαν αξίες όπως η αγάπη, η φιλία και η προσφορά, που αποτελούν το ουσιαστικό μήνυμα των ημερών.
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία, χαρά και όμορφες οικογενειακές στιγμές!
Με αφορμή την έναρξη της Σαρακοστής, γνωρίσαμε στην τάξη μας το παλιό και όμορφο έθιμο της Κυράς Σαρακοστής. Συζητήσαμε για τη σημασία της περιόδου αυτής, για τα επτά πόδια που συμβολίζουν τις εβδομάδες μέχρι το Πάσχα και παρατηρήσαμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της (χωρίς στόμα, με σταυρωμένα χέρια).
Στη συνέχεια, τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές κατασκευές της Κυράς Σαρακοστής, χρησιμοποιώντας χαρτόνια, όσπρια, ζυμαρικά και διάφορα υλικά. Κάθε δημιουργία ήταν ξεχωριστή και φτιαγμένη με φαντασία και αγάπη!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Παράλληλα, οργανώσαμε στην τάξη μας το «τραπέζι της Σαρακοστής», όπου γνωρίσαμε τις νηστίσιμες τροφές και μιλήσαμε για τις διατροφικές συνήθειες αυτής της περιόδου. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά, παρατηρώντας, συζητώντας και μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι.
![]() |
![]() |
Μέσα από τις δραστηριότητές μας καλλιεργούμε την παράδοση, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία, κρατώντας ζωντανά τα έθιμά μας. Καλή Σαρακοστή σε όλους! 🌿✨
Οι τελευταίες εβδομάδες ήταν γεμάτες χρώμα, φαντασία και γιορτινή διάθεση! Με αφορμή τις Απόκριες, τα παιδιά γνώρισαν τα έθιμα της περιόδου, μίλησαν για τις μεταμφιέσεις και δημιούργησαν τις δικές τους μοναδικές κατασκευές.
Φτιάξαμε μάσκες, κλόουν, αρλεκίνους και πολύχρωμα καπέλα, χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά όπως χαρτόνια, γκοφρέ, κορδέλες και πούπουλα. Κάθε δημιουργία ήταν ξεχωριστή, γεμάτη έμπνευση και παιδική φαντασία!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Παράλληλα, υποδεχτήκαμε το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας κατασκευάζοντας πολύχρωμους χαρταετούς. Μιλήσαμε για το έθιμο του πετάγματος του χαρταετού και τη σημασία της ημέρας, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα με την παράδοση.
![]() |
![]() |
Μέσα από τις δραστηριότητές μας καλλιεργήσαμε τη λεπτή κινητικότητα, τη συνεργασία και την καλλιτεχνική έκφραση, ενώ ζήσαμε όμορφες στιγμές χαράς στην τάξη μας!
Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή!!
Ο χειμώνας αποτέλεσε αφορμή για πολλές δημιουργικές δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο μας. Τα παιδιά γνώρισαν τα χαρακτηριστικά της εποχής, μίλησαν για το κρύο, το χιόνι και τα ζεστά ρούχα που φοράμε για να προστατευόμαστε. Παράλληλα, ασχοληθήκαμε με τα ζώα των πάγων, αλλά και με τα ζωάκια που τον χειμώνα “κοιμούνται”, μαθαίνοντας πώς προσαρμόζονται στις χαμηλές θερμοκρασίες. Τέλος, μέσα από τη μυθολογία, γνωρίσαμε τον μύθο της Αλκυόνης και συζητήσαμε για τις Αλκυονίδες μέρες.
Δεν έλειψαν και τα παραμύθια με χειμωνιάτικες ιστορίες, τα οποία ενθουσίασαν ιδιαίτερα τα παιδιά και άνοιξαν όμορφες συζητήσεις και προβληματισμούς. Εμπνευσμένοι από όλα τα παραπάνω, οι μικροί μας μαθητές αποτύπωσαν τις ιδέες και τα συναισθήματά τους μέσα από κατασκευές και χειροτεχνίες, γεμάτες χρώμα και φαντασία.
Με απλά υλικά και πολλή φαντασία, τα παιδιά δημιούργησαν χιονάνθρωπους, ζωάκια των πάγων, αλλά και ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη, αλκυόνες, χειμωνιάτικα τοπία και νιφάδες χιονιού, καλλιεργώντας τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τη χαρά της έκφρασης.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
❄️ Ο χειμώνας στο σχολείο μας γεμίζει χρώματα, χαμόγελα και όμορφες στιγμές! ❄️
Στο σχολείο μας, τα Χριστούγεννα γεννήθηκαν μέσα από μικρά χεράκια και μεγάλη φαντασία!!!! Χαρτόνια έγιναν δεντράκια, χρώματα μεταμορφώθηκαν σε ταράνδους και κάθε κατασκευή έκρυβε χαρά και δημιουργία!!!
Οι τάξεις μας γέμισαν γιορτινές εικόνες και παιδικά χαμόγελα, που έγιναν οι πιο όμορφες χριστουγεννιάτικες ευχές.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
🎁 Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα, γεμάτα αγάπη, ζεστασιά και μαγεία! 🎄✨
Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία εορτάζεται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου.
Καθιερώθηκε το 1992 από τη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).
Σκοπός αυτής της ημέρας είναι η προώθηση της κατανόησης σε θέματα αναπηρίας,
η ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία,
και η κινητοποίηση υποστήριξης για την πλήρη και ισότιμη συμμετοχή τους
σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής, οικονομικής και πολιτιστικής ζωής.
Η ημέρα αυτή λειτουργεί ως υπενθύμιση της υποχρέωσης
διασφάλισης της προσβασιμότητας και της εξάλειψης κάθε διάκρισης,
προωθώντας μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς για όλους.
Στο νηπιαγωγείο μας, συμμετείχαμε στη δράση ”Αυτό που μας ενώνει …πάει πάρκο”
και δημιουργήσαμε το ομαδικό έργο:
” ‘Ολοι μαζί, όλοι διαφορετικοί… Το πάρκο μας χωράει όλους!!!”
Στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε τις τελευταίες ημέρες στη γνωριμία με ένα από τα πιο σημαντικά δέντρα της ελληνικής παράδοσης: την ελιά. Μέσα από παραμύθια, εικόνες, παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν για την ιστορία της, τους καρπούς της και τα προϊόντα που μας προσφέρει.
Οι δημιουργίες μας :
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Μια όμορφη και δημιουργική γνωριμία με ένα δέντρο που αξίζει πραγματικά να το αποκαλούμε… ευλογημένο!