Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου μαζέψαμε ελιές από τα ελαιόδεντρα του σχολείου μας! Μάθαμε πώς παράγεται το λάδι, βρήκαμε σύνθετες λέξεις με τις λέξεις “ελιά” και “λάδι” και παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια για την ελιά.
Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης θεσπίστηκε στις 31 Οκτωβρίου 1924, κατά τη διάρκεια του 1ου Διεθνούς Συνέδριου Ταμιευτηρίων στο Μιλάνο της Ιταλίας. Στα ψηφίσματα του Παγκόσμιου Συνεδρίου Αποταμίευσης ανακοινώθηκε ότι η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης θα είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην προώθηση της αποταμίευσης σε όλο το κόσμο.
Στο νηπιαγωγείο μας, γνωρίσαμε την κυρία Αποταμίευση μέσα από το βιβλίο ”Η τσεπούλα κι ο κουμπαράκος”, συζητήσαμε και κατανοήσαμε πόσο σημαντικό είναι να αποταμιεύουμε και να προσπαθούμε κάθε μέρα κι από λίγο. Το βιβλίο ”Αν κάθε μέρα…” μας έδωσε πολλές ιδέες, ζωγραφίσαμε, φτιάξαμε κουμπαράδες, μάθαμε παροιμίες…
Τον Οκτώβριο του 1980 η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ καθιέρωσε την 16η Οκτωβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής με κύριο στόχο τον περιορισμό της πείνας στον πλανήτη.
Με αφορμή την ημέρα αυτή, διαβάσαμε παραμύθια σχετικά με το θέμα και μιλήσαμε για τη διάδοση και υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών, που προασπίζουν την ατομική υγεία, προάγοντας ταυτόχρονα και τη δημόσια υγεία.
Η Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων γιορτάστηκε για πρώτη φορά το 1931 σ’ ένα συνέδριο περιβαλλοντιστών στη Φλωρεντία, ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση ζώα.
Σήμερα κι εμείς στο νηπιαγωγείο μας διαβάσαμε παραμύθια για τα ζώα, ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας ζωάκι και συζητήσαμε για την αναγκαιότητα της προστασίας όλων των ειδών του ζωικού βασιλείου.