🌼 «Μάης: Ο Μήνας των Λουλουδιών και της Άνοιξης»🌼

Ο Μάιος έφτασε και έφερε μαζί του χρώματα, αρώματα και χαμόγελα! Στο νηπιαγωγείο μας, υποδεχτήκαμε τον πιο ανθισμένο μήνα του χρόνου μιλώντας για τη φύση, τα λουλούδια και την ομορφιά της άνοιξης.

IMG 20260427 204358

Με αφορμή την Πρωτομαγιά, τα παιδιά γνώρισαν την παράδοση του πρωτομαγιάτικου στεφανιού και έμαθαν γιατί η ημέρα αυτή είναι αφιερωμένη τόσο στη φύση όσο και στους ανθρώπους. Συζητήσαμε για τα λουλούδια που ανθίζουν αυτή την εποχή, παρατηρήσαμε τα χρώματα και τα σχήματά τους και μιλήσαμε για τη σημασία τους στο περιβάλλον.

IMG 20260503 112758IMG 20260510 132202 1

Στη συνέχεια, οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους πολύχρωμα στεφάνια και καδράκια με λουλούδια, χρησιμοποιώντας χαρτί, ζωγραφική και πολλή φαντασία! Ο Μάιος έγινε για εμάς αφορμή για εξερεύνηση, δημιουργία και σύνδεση με τη φύση. Μέσα από απλές αλλά ουσιαστικές εμπειρίες, τα παιδιά έμαθαν να αγαπούν και να σέβονται το φυσικό περιβάλλον.

                                                                    Καλό μήνα σε όλους, με υγεία, χαρά και πολλά… λουλούδια! 🌸🌷🌼