“Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ”

Τα γεγονότα του Πολυτεχνείου πάντα παρουσιάζουν ενδιαφέρον για τα παιδιά. Η ιστορία και οι στιγμές που διαδραματίστηκαν την 17η Νοέμβρη του 1973 είναι κάτι που τα συγκινεί και τα καλεί να δώσουν τη δική τους υπόσχεση για το μέλλον…

IMG 20251113 193041

Μέσα από τη “Ντενεκεδούπολη” και την παρέα του Σαρδέλα και της Μηλίτσας, δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά γνωρίσουν τις έννοιες Πολίτευμα, Δημοκρατία, Δικτατορία.

Έτσι  λοιπόν, αφού διαβάσαμε την ιστορία, κατασκευάσαμε τους ήρωες για να παίξουμε και στο σπίτι.

20251111 121741IMG 20251113 114504

20251113 12545620251113 125611IMG 20251119 191947

Ακούσαμε ηχητικό ντοκουμέντο του ραδιοφωνικού σταθμού των φοιτητών και μάθαμε το τραγούδι” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στο τοίχο”. Ακολούθησαν βιωματικά και γλωσσικά παιχνίδια, φύλλα εργασίας  και αυθόρμητες δραστηριότητες μέσα και έξω από την τάξη.

20251110 115927 20251110 115949

20251110 09590920251110 095649IMG 20251119 191820IMG 20251111 120103IMG 20251113 193122

 

Η κατασκευή μας.

20251113 080353 20251113 080406

Οι δημιουργίες μας.

20251117 075345IMG 20251119 191710IMG 20251119 191528

20251117 075359

20251117 075322

20251117 075330

 

Τα παιδιά άφησαν το δικό τους στίγμα στο προαύλιο.

20251111 111017

Επίσης, παρακολουθήσαμε την παράσταση “Ο Καραγκιόζης στο Πολυτεχνείο”:

IMG 20251113 192738 IMG 20251113 192900

ΖΗΤΩ ΖΗΤΩ ΤΟ 40′

Ενόψει της επετείου της 28ης Οκτωβρίου του 1940, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας παράσταση κουκλοθέατρου, του θεάτρου της Λαμίας, με τίτλο <<Ζήτω ζήτω το 40′>>.

Ήταν μια θαυμάσια ευκαιρία για τα παιδιά να ψυχαγωγηθούν, να τραγουδήσουν γνώριμα  τραγούδια και ταυτόχρονα να γνωρίσουν το χρονικό εκείνων των ημερών, μέσα από τον προβληματισμό, το γέλιο και τη χαρά!

20251020 100557 20251020 100407 20251020 102349IMG 20251020 112804IMG 20251020 183231IMG 20251020 183319IMG 20251020 183332

 

Το δικό μας “ΟΧΙ”

peace

Η Επέτειος της 28ης Οκτωβρίου είναι για μας μια αφορμή να αναδείξουμε  την Ειρήνη και τα πολλαπλά οφέλη της στον κόσμο, τον τρόπο ζωής  και την καθημερινότητά μας. ‘Ετσι λοιπόν, λέμε ΟΧΙ σε κάθε μορφή πολέμου, εχθρικής διάθεσης και αποκλεισμού γενικότερα.

Σχηματίζουμε τη λέξη ΟΧΙ αφού μιλήσουμε για τις φωνούλες της.

20251021 095720 20251021 095659 1 20251021 095748

 

Αναλύουμε τον πίνακα του Pablo Picasso “Το παιδί και το περιστέρι” και έπειτα τον  συναρμολογούμε σε ατομική εργασία, προσπαθώντας να σχηματίσουμε τη λέξη περιστέρι.

20251024 121257 20251024 121300

 

20251024 12555420251024 125601

Φτιάξαμε φανταράκια, στεφάνια για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου καθώς και το πανέμορφο περιστέρι της Ειρήνης με τα δικά μας συνθήματα.

IMG 20251023 115447 IMG 20251029 230010 IMG 20251029 230620 IMG 1e6b99965186b2bfa6f768bdfb17a7e5 VIMG 4554b7c94799ebc2b2970d5d726a8a8d V IMG dff1c2badb2ab42b0969deef55064bad V

Ο Οκτώβρης και τα δώρα του…

 

 

images

“Το φθινόπωρο είναι μια δεύτερη Άνοιξη, όπου κάθε φύλλο είναι ένα λουλούδι”

Albert Camus

 

Καλωσορίζουμε έναν  Οκτώβρη γεμάτο δραστηριότητες, παιχνίδια, εικόνες, κατασκευές, τραγούδια και γιορτές, όπως αρμόζει στο νηπιαγωγείο…

 

Μαθαίνουμε τα σχήματα, τα αναπαριστάνουμε βιωματικά, δουλεύουμε συνεργατικά και παρουσιάζουμε στην τάξη τη δουλειά μας.

20251014 100013 1

20251014 115914 120251014 120252 1

20251014 12064720251014 120827 1

 

20251014 121810 1

 

 

 

Μιλάμε για το φθινόπωρο και τις αλλαγές που παρατηρούμε στη φύση και τον καιρό και εξηγούμε “επιστημονικά” γιατί κιτρινίζουν τα φύλλα, με τη βοήθεια ιστορίας στο ιστολόγιο της Τάνιας Μάνεση. ‘Επειτα κατασκευάζουμε τους φίλους της ιστορίας με ανακυκλώσιμα υλικά και τη δραματοποιούμε.

20251103 120411 1

20251104 115318 120251104 115534 1

 

 

Φύλλα φθινοπωρινά παντού!

20251021 091839 120251021 092202 1

20251104 075918 120251104 075928 1

20251103 120322 1

 

 

 

 

Ευ Ζην στο Νηπιαγωγείο: Μαθαίνουμε για τη Διατροφή και τη Στοματική Υγιεινή!!!!

Στο νηπιαγωγείο μας, η υγεία και η ευεξία των παιδιών είναι πάντα στο επίκεντρο! Έτσι, μιλήσαμε για την διατροφή και την στοματική υγιεινή καθώς και για την υγιεινή του σώματος. Μέσα από συζητήσεις, εικόνες και παιχνίδια ταξινομήσαμε τις τροφές σε υγιεινές και μη, γνωρίσαμε τις ομάδες τροφών και μάθαμε γιατί είναι σημαντικό να τρώμε ποικιλία φρούτων, λαχανικών, δημητριακών και γαλακτοκομικών προϊόντων. Φτιάξαμε την τροφική πυραμίδα, διάφορες  εργασίες ατομικές και ομαδικές, διαβάσαμε παραμύθια, μάθαμε τραγούδια για την διατροφή και παρακολουθήσαμε και αρκετά βίντεο. Επιπλέον, τα παιδιά ζωγράφισαν το δικό τους «πιάτο υγείας» με τα υγιεινά τρόφιμα μέσα στο πιάτο και τα ανθυγιεινά τα αφήσαμε έξω.

IMG 20251103 115952 IMG 20251103 120259 IMG 20251105 205533 IMG 20251105 205826 IMG 20251105 205903 IMG 20251108 194631

🦷 Φροντίζουμε τα Δοντάκια μας

Η στοματική υγιεινή έχει κι αυτή τη δική της θέση στο πρόγραμμα! Μιλήσαμε για τη σημασία του καθημερινού βουρτσίσματος  και την κατανοήσαμε καλύτερα μέσα από μία κατασκευή παιχνίδι.

IMG 20251108 194307 IMG 20251108 194745IMG 20251107 113546

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ…ΦΘΙΝΟΠΩΡΑΚΙ!!!!

Το φθινόπωρο έφτασε και το Νηπιαγωγείο μας γέμισε με τα χρώματα, τις μυρωδιές και τους ήχους της πιο γλυκιάς εποχής του χρόνου! Μαζί με τα παιδιά παρατηρήσαμε τις αλλαγές στη φύση, μιλήσαμε για τα καιρικά φαινόμενα, τα φρούτα του φθινοπώρου και οργανώσαμε πολλές δημιουργικές δραστηριότητες.

IMG 20251029 230947

IMG 20251010 110411 IMG 20251010 110505 IMG 20251015 123332 IMG 20251019 195948 IMG 20251019 200016 IMG 20251105 2057271

Μέσα από ιστορίες, τραγούδια και παραμύθια γνωρίσαμε τη μαγεία του φθινοπώρου. Μάθαμε για τα φρούτα του φθινοπώρου, τα αναγνωρίσαμε, ταξινομήσαμε χρώματα και σχήματα, και ανακαλύψαμε πώς αλλάζει η φύση γύρω μας. Παρατηρήσαμε τη βροχή και τα σύννεφα, μιλήσαμε για το πώς ντύνεται κανείς το φθινόπωρο και μάθαμε νέες λέξεις που περιγράφουν την εποχή.

Άσκηση Σεισμού στο Νηπιαγωγείο – Μαθαίνουμε να Είμαστε Ασφαλείς!

Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η προγραμματισμένη άσκηση σεισμού, με στόχο να μάθουν τα παιδιά πώς να προστατεύονται και να παραμένουν ψύχραιμα σε περίπτωση σεισμού.

Η άσκηση αυτή είναι μέρος του προγράμματος πολιτικής προστασίας που εφαρμόζεται κάθε σχολική χρονιά, ώστε οι μικροί μας μαθητές να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση.

Πριν από την άσκηση, οι νηπιαγωγοί συζήτησαν με τα παιδιά τι είναι ο σεισμός και πώς μπορούμε να προστατευτούμε. Με τη βοήθεια εικόνων, βίντεο και παιχνιδιών ρόλων, τα παιδιά έμαθαν τα βασικά βήματα:

  • Καλύπτομαι κάτω από ένα σταθερό τραπέζι ή γραφείο.

  • Προστατεύω το κεφάλι και τον αυχένα μου.

  • Μένω εκεί μέχρι να σταματήσει η δόνηση

IMG 20251013 114517 IMG 20251013 115353 IMG 20251013 115423 IMG 20251013 115500 IMG 20251013 115528 IMG 20251022 215626

Όταν ακούστηκε το σήμα του σεισμού, τα παιδιά ακολούθησαν αμέσως τις οδηγίες: μπήκαν κάτω από τα τραπεζάκια τους, έμειναν ήρεμα και περίμεναν το σήμα λήξης.
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών, βγήκαν με τάξη και ηρεμία στον προαύλιο χώρο, ακολουθώντας τη σωστή διαδρομή εκκένωσης.

IMG 20251014 201525 IMG 20251014 201555 IMG 20251014 201616 IMG 20251014 201725 IMG 20251014 201909 IMG 20251014 202045 IMG 20251014 202134 IMG 20251014 202256 IMG 20251014 202444

Μετά την άσκηση έγινε μια μικρή συζήτηση. Τα παιδιά μοιράστηκαν πώς ένιωσαν και τι κατάλαβαν. Μέσα από τη διαδικασία αυτή:

  • Ενίσχυσαν την αυτοπεποίθησή τους.

  • Κατάλαβαν τη σημασία της ψυχραιμίας και συνεργασίας.

  • Έμαθαν ότι η προετοιμασία σώζει ζωές.

🐾 Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων- 4 Οκτωβρίου 🐾

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, μια μέρα αφιερωμένη σε όλους τους μικρούς και μεγάλους φίλους μας που ζουν στη φύση, στα σπίτια μας και γύρω μας!

Η γιορτή αυτή καθιερώθηκε για να μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε, να σεβόμαστε και να φροντίζουμε τα ζώα, γιατί κι εκείνα έχουν ανάγκες, συναισθήματα και δικαίωμα στη ζωή.

Τα παιδιά μας μίλησαν για τα κατοικίδιά τους, μοιράστηκαν όμορφες ιστορίες και έμαθαν πώς μπορούμε όλοι να βοηθάμε τα ζώα:

  • Δίνοντάς τους φαγητό και νερό,

  • Προστατεύοντάς τα από το κρύο και τη ζέστη,

  • Μην τα πληγώνουμε ή τα φοβίζουμε,

  • Να τους δείχνουμε την αγάπη μας.

Έπειτα κάναμε μία κατασκευή 🐶🐱🐰

pagkosmia hmera zoon

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!

Με πολλή χαρά γιορτάσαμε και φέτος την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού στο νηπιαγωγείο μας!
Η ημέρα αυτή είναι αφιερωμένη στην άσκηση, στη συνεργασία και στη χαρά που προσφέρει ο αθλητισμός, αξίες που προσπαθούμε καθημερινά να καλλιεργούμε στα παιδιά μας.

Τα παιδιά συμμετείχαν σε διάφορες κινητικές δραστηριότητες και μικρές «δοκιμασίες» που είχαν σκοπό όχι τη νίκη, αλλά τη συμμετοχή και τη χαρά της προσπάθειας.

Μέσα από τις δράσεις μας, τα νήπια είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη σημασία της ομαδικότητας, του σεβασμού στους κανόνες και της ευγενούς άμιλλας. Παράλληλα, μιλήσαμε για τη σημασία της άσκησης για το σώμα και το μυαλό και για το πώς μπορούμε όλοι να βάλουμε την κίνηση στην καθημερινότητά μας με απλούς, ευχάριστους τρόπους.

 

 

IMG 20251019 194044 IMG 20251019 194140 IMG 20251019 194239 IMG 20251019 194334 IMG 20251019 194443 IMG 20251019 194533 IMG 20251019 194928 IMG 20251019 195049 IMG 20251019 195125 IMG 20251019 195232 IMG 20251019 195321 IMG 20251019 195414 IMG 20251019 195447 IMG 20251019 195534 IMG 20251019 195623

IMG 9fde2153caeb7d6761df6e483a49c52a V IMG 380bf8b300167843339df40623488b46 V IMG cb12d182eac8817807729b05c75bdb32 V

 

Η ημέρα μας έκλεισε με ένα βραβείο σε όλα τα παιδιά!

IMG 20251010 110654

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΙΑΣ  (1) ΘΕΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗ/ΤΡΙΑΣ  ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2025 – 2026

Η  Διευθύντρια του 1ου Νηπιαγωγείου Γαλατσίου, έχοντας
υπόψη:
1. Τις παρ. 3 & 4 του άρθρου 45 του Ν. 2696/1999 (ΦΕΚ 57Α΄/23-3-
1999).
2. Την παρ. 3 του άρθρου 41 του Ν. 2094/92 με θέμα: «Θεσμός Σχολικών
Τροχονόμων».
3. Την παρ. 45 άρθρο 14 Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α΄/14-3-2000).
4. Την παρ. 2 του άρθρου 1 της με αρ. πρωτ. 2515/13-στ/15-9-1997 ΚΥΑ
(ΦΕΚ 839/τ.Β/19-09-1997), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου
1 της με αρ. 2515/5/13ο (ΦΕΚ 967/τ.Β’/29-10-1997) Υ.Α. με θέμα :
«Ενίσχυση του θεσμού του εθελοντή Σχολικού Τροχονόμου».
5. Το με αρ. πρωτ. 39975/Γ7/13-04-2007 του ΥΠΑΙΘ με θέμα:
«Ενίσχυση του θεσμού του εθελοντή Σχολικού Τροχονόμου.
6. Την με αριθ. Πρωτ. Φ.11.1/564/Γ1/598/25-6-1999 εγκύκλιο του
ΥΠ.Ε.Π.Θ. με θέμα: «Υλοποίηση του θεσμού του Σχολικού Τροχονόμου».
7. Τη με αρ. 47455/16-08-2007 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1734 τ. Β’) Κοινής
Απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης &
Αποκέντρωσης, Οικονομίας & Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας &
Θρησκευμάτων, αναφορικά με την αποζημίωση των εθελοντών Σχολικών
Τροχονόμων.
8. Την Υ.Α. του Υπουργείου Εσωτερικών με αρ. πρ. 38745 (14-7-2025).
9. Το ΦΕΚ 45061.Τεύχος Δεύτερο. Αρ. φ. 3350.

Προκηρύσσει την πλήρωση μίας (1) θέσης εθελοντή /τριας Σχολικού
Τροχονόμου για το διδακτικό έτος 2025 – 2026, σύμφωνα με τα παρακάτω:
Η διάρκεια της σύμβασης θα είναι από την υπογραφή της έως τη λήξη του διδακτικού έτους 2025-2026. Στη θέση αυτή δύναται να απασχοληθεί κάθε άτομο, αρκεί να μπορεί να ανταποκριθεί στο ωράριο και τις υποχρεώσεις του, εφόσον πληροί τα παρακάτω κριτήρια:

  • Να είναι δημότης και μόνιμος κάτοικος του Δήμου Γαλατσίου.
    • Να μην έχει καταδικαστεί και να μην είναι φυγόποινος ή φυγόδικος για
    κανένα αδίκημα.
    • Οι ώρες απασχόλησης είναι εκείνες που αφορούν την προσέλευση και την
    αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, και συγκεκριμένα:
    – Από τις 07:45 μέχρι τις 08:30 το πρωί.
    – Από τις 12: 50 μέχρι τις 13.15 το μεσημέρι.
    (οι ώρες απασχόλησης μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιοδήποτε λόγο τροποποιηθούνοι ώρες λειτουργίας του σχολείου).
  • Οι υποψήφιοι, για να γίνουν δεκτοί στη διαδικασία επιλογής, πρέπει να έχουν
    ηλικία από 18 έως 65 ετών.
    • Σύμφωνα με την παρ. 1 της αρ. 47455/16-08-2007 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1734 τ. Β’)
    Κοινής Απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης &
    Αποκέντρωσης, Οικονομίας & Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων,στον/στην  εθελοντή/ντρια  σχολικό τροχονόμο θα καταβάλλεται η αποζημίωση για την κάλυψητων εξόδων κίνησής του, το ποσό των 176 ευρώ μηνιαίως, από σχετική επιχορήγηση του ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. Η εν λόγω αποζημίωση μειώνεται αναλογικά, όταν δεν προσφέρονται υπηρεσίες όλες τις ημέρες λειτουργίας του σχολείου. Η αποζημίωση δεν υπόκειται σε καμιά κράτηση, πλην του χαρτοσήμου αποδείξεως (1%) & ΟΓΑ (20% επί του χαρτοσήμου). Οι εθελοντές Σχολικοί Τροχονόμοι δεν ασφαλίζονται σε κάποιον ασφαλιστικό φορέα.
    • Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του ο/η σχολικός τροχονόμος χρησιμοποιεί
    φορητή πινακίδα «STOP» και φορά γιλέκο, χρώματος ανοιχτού κίτρινου. Στην
    εμπρόσθια και οπίσθια όψη του αναγράφεται σε δύο παράλληλες γραμμές με κεφαλαία γράμματα ανεξίτηλου μαύρου χρώματος, η φράση «ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ».  Το γιλέκο και οι πινακίδες χορηγούνται από το σχολείο.
    • Για την επιλογή θα ληφθούν υπόψη κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια
    επιλογής, όπως ανεργία, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες, κ.α. Επίσης, λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία σε θέματα αστυνόμευσης και τροχαίας (π.χ. προγενέστερη προϋπηρεσία στο θεσμό του Σχολικού Τροχονόμου, κ.α.), η γενική παρουσία στο χώρο της περιφέρειας της σχολικής μονάδας και η συμβολή του/της μέσω των δραστηριοτήτων του/της, η γνώση του ατόμου στα δρώμενα της σχολικής κοινότητας.
    • Το άτομο το οποίο θα επιλεγεί θα ασκήσει τα καθήκοντά του αφού πρώτα
    εκπαιδευτεί κατάλληλα.
    • Το τελικό αποτέλεσμα από την αξιολόγηση της εκάστοτε επιτροπής η οποία θα
    ορίζει τους επιλεγέντες Σχολικούς Τροχονόμους, θα επικυρωθεί με συγκεντρωτική απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα διαβιβαστεί στη αρμόδια επιτροπή για τη λήψη απόφασης, η οποία και θα κοινοποιηθεί στο Διευθυντή της εκάστοτε Σχολικής μονάδας, ώστε κατά την έναρξη του διδακτικού έτους να είναι όλοι οι Σχολικοί Τροχονόμοι στις θέσεις τους. Τα πλήρη στοιχεία των ενδιαφερομένων (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση κατοικίας, τηλέφωνα επικοινωνίας και το σχολείο στο οποίο πρόκειται να αναλάβουν καθήκοντα) θα κοινοποιηθούν άμεσα στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας, στον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής ή τον Πρόεδρο της Επιτροπής της περ.1 του άρθρου 30 του Ν.5056/2023 ΦΕΚ163/Α.
    • Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση στην οποία θα
    αναγράφονται όλα τα στοιχεία τους (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ, τηλέφωνα, κλπ) και
    θα συνοδεύεται από τα παρακάτω δικαιολογητικά:
    Απόδειξη προηγούμενης εμπειρίας (αν υπάρχει)
    • Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
    • Εκκαθαριστικό φορολογικού έτους 2023
    • Φωτοτυπία Τραπεζικού Λογαριασμού (ΙΒΑΝ)
    • Βεβαίωση μονίμου κατοικίας.
    • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.
    • Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία να δηλώνεται ότι δεν έχουν καταδικαστεί και
    ότι δεν είναι φυγόδικοι για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 8 του
    υπαλληλικού κώδικα.
  • Υπεύθυνη Δήλωση στην οποία να δηλώνεται η υγεία και η φυσική
    καταλληλότητα για την άσκηση καθηκόντων.
    Η αξιολόγηση των υποψηφίων θα γίνει από την επιτροπή της εκάστοτε σχολικής
    μονάδας αποτελούμενη από:
    α) Την Πρόεδρο – στη θέση ορίζεται η Διευθύντρια της σχολικής μονάδας.
    β) Ένα/μια εκπρόσωπο του Δήμου (Αντιδήμαρχος Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης μεαναπληρωτή τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας & ΔευτεροβάθμιαςΕκπαίδευσης).
    γ) Την Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων (ή εκπρόσωπο αυτού/ης)
    της εκάστοτε σχολικής μονάδας.
    Όσοι/ες επιθυμούν να προσληφθούν ως εθελοντές/τριες σχολικοί τροχονόμοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους, αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδοτημένο άτομο, σε ώρες (09.00-13.00) λειτουργίας του σχολείου, από τις 05-09-2025 έως και τις 10-09-2025.
    Η θέση είναι μία (1) θέσεις για το 1ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου , επί της οδού Μιαούλη 1 – 3

Για περισσότερες πληροφορίες θα απευθυνθείτε στη Διεύθυνση του σχολείου
2102010331
Η Διευθύντρια
Λακιάρα Κρίστη