Τελετή βράβευσης σχολικού Μαραθώνιου Ανακύκλωσης 2026

Από τον περασμένο Φεβρουάριο ξεκίνησε η συμμετοχή μας στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωσης 2026 του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.Σε κάδους στο σχολείο ξεκινήσαμε να συλλέγουμε Χαρτί και Πλαστικό.

Τα παιδιά αφού ενημερώθηκαν για τη σημασία της ανακύκλωσης,το διαφορετικό χρώμα των κάδων με βάση το υλικό και τον στόχο μας να συλλέξουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες σε βάρος ποσότητες υλικών ,ξεκίνησαν τη δράση με χαρά και ενθουσιασμό.Έτσι άρχισαν να τα τοποθετούν στους κάδους συλλέγοντας πόντους, ώστε να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση αλλά και να διεκδικήσουν έπαινο και δώρο σε περίπτωση που είχαμε έρθει πρώτοι σε πόντους επιβράβευσης.Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό καθώς ήρθαμε δεύτεροι σε αριθμό πόντων ανά παιδί αλλά πρώτοι σε ανακύκλωση !!!

Έτσι τη Δευτέρα 8-6-2026 παρεβρεθήκαμε στην τελετή βράβευσης στην οποία τα παιδιά συμμετείχαν σε παιχνίδια με κυνήγι στόχων ,πήραν ως δωράκι ένα γλαστράκι και στο τέλος κερδίσαμε τον έπαινο συμμετοχής,μια αναμνηστική πλακέτα και μια δωροεπιταγή για εξοπλισμό του σχολείου.

teleth1 teleth6

teleth2 teleth3

teleth4 teleth 5a

Τα παιδιά ένιωσαν πολλή χαρά και περηφάνεια για το επίτευγμά τους αφού είδαν να επιβραβεύεται η προσπάθειά τους αλλά και οι δασκάλες είναι περήφανες για εκείνα που διδάχθηκαν τόσα πολλά πράγματα:συνέπεια,συνεργασία,μοίρασμα,επιμονή,υπευθυνότητα,κατάκτηση στόχου,επιβράβευση.

Ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά μας και ευχόμαστε νέα ξεκινήματα στόχων στο άμεσο μέλλον!

Εκδήλωση λήξης σχολικού έτους 2024-2025

giorth1

 

Η εκδήλωση λήξης πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου μας με το δρώμενο “το παράπονο των ψαριών”που αφορά την ρύπανση των θαλασσών και τα απειλούμενα είδη όπως η μεσογειακή φώκια Μονάχους Μονάχους και η χελώνα Καρέτα Καρέτα.Η αυλή γέμισε παιδικές φωνές,ήχους ,τραγούδια για τη θάλασσα και φυσικά μηνύματα για καθαρό περιβάλλον και προστασία της χλωρίδας και πανίδας στο υγρό στοιχείο.

giorth1a giorth3a

giorth4a giorth7a

giorth6a giorth5a

Ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ σε όλους με υγεία και χαρά!