Σχολικό Έτος: 2024-2025
Σχέδιο Δράσης: Τίτλος Δράσης: «Γνωρίζω τη γειτονιά μου με ξεναγό την οικογένεια»
Άξονας: Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
Στόχος
Βασικός σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η συμμετοχή των γονέων σε δραστηριότητες του σχολείου ώστε να καλλιεργηθούν σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλοβοήθειας με κοινό γνώμονα την ανάπτυξη των μαθητών/μαθητριών. Οι μαθητές/μαθήτριες με οδηγό τις οικογένειες τους θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για τον τόπο τους. Θα γνωρίσουν τη γειτονιά τους, την πόλη τους, τα ήθη και έθιμα, τα πάρκα, τα μουσεία και τα μνημεία της περιοχής τους. Η στενή συνεργασία σχολείου – οικογένειας θα διευκολύνει το έργο των εκπαιδευτικών και θα δημιουργήσει στα παιδιά μεγαλύτερο σεβασμό για τον τόπο τους.
Στους επιμέρους στόχους του σχεδίου εντάσσεται και η εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και η αξιοποίησή τους στην τάξη, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών και τις θεματικές ενότητες.
“Εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου στο νησί μας”
“Βόλτα στην παιδική χαρά της γειτονιάς μου”
Απόκριες στην Κέρκυρα
Ξενάγηση στην Παλιά Πόλη της Κέρκυρας
Εργαστήρι για τα ήθη και έθιμα του τόπου μας στο νηπιαγωγείο μας
Επίσκεψη στο μουσείο CASA PARLANTE
Σχολικό Έτος: 2023-2024
Σχέδιο Δράσης: Τίτλος Δράσης: «Ανακυκλώνω επαναχρησιμοποιώ και από τα σκουπίδια φτιάχνω παιχνίδια»
Στόχος
Θέλοντας να αναπτύξουμε κατάλληλες διδακτικές πρακτικές που να ανταποκρίνονται στη δυναμική του μαθητικού πληθυσμού του σχολείου μας, προσαρμόζοντας αποτελεσματικά τις δραστηριότητες έτσι ώστε να ενισχύσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών και την ενεργή συμμετοχή τους στην μαθησιακή διαδικασία αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε το συγκεκριμένο σχέδιο δράσης. Βασικός στόχος μας, είναι να αξιοποιήσουμε παιδαγωγικά, επαναχρησιμοποιούμενα υλικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, που θα προέρχονται από το άνοιγμα του σχολείου προς τους γονείς και την τοπική κοινωνία της Κέρκυρας.
Στους επιμέρους στόχους του σχεδίου εντάσσεται και η εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών και η αξιοποίησή τους στην τάξη, ανάλογα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών και τις θεματικές ενότητες.
Πρόσφατα σχόλια