Μια έκπληξη μας περίμενε σήμερα το πρωί στο Νηπιαγωγείο μας!!! Ήρθε και μας επισκέφθηκε μια μαθήτρια που φοιτούσε στο Νηπιαγωγείο πριν χρόνια και πέρασε όλη τη μέρα μαζί μας!!!!!!! Σήμερα, μαθήτρια Γυμνασίου, η Γιολάντα ήρθε να μας δει καθώς και να μας δείξει το ταλέντο της στη ζωγραφική.
Αυτά είναι λίγα από τα έργα της…..
Η Γιολάντα πέρασε όλη την ημέρα μαζί μας παίξαμε, ζωγραφίσαμε τραγουδήσαμε…..περάσαμε ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!!
Συγχαρητήρια Γιολάντα,θα σε περιμένουμε πάλι……






