Πώς οι φόβοι μας έγιναν βιβλίο…
Τι μας τρομάζει περισσότερο; Ποιοι είναι οι φόβοι μας; Διάφοροι και διαφορετικοί! Τους βάλαμε, λοιπόν, όλους σε ένα κουτί για να τους εξαφανίσουμε! Με ποιο τρόπο… Το σκεφτήκαμε… Και καθώς σκεφτόμασταν προέκυψε το δικό μας βιβλίο! Στην τάξη μας βρίσκεται σε έντυπη μορφή για να το πιάνουμε και να το διαβάζουμε εκεί, αλλά το φτιάξαμε και σε ηλεκτρονική μορφή για να μπορούμε να το διαβάζουμε όπου κι αν βρεθούμε!
Βρείτε το στον παρακάτω σύνδεσμο.
Καλή ανάγνωση!













