Ευχές
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σάς ευχόμαστε καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Με υγεία και κάθε καλό στις οικογένειές σας.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σάς ευχόμαστε καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!
Με υγεία και κάθε καλό στις οικογένειές σας.
Το νέο μας podcast είναι έτοιμο! Αφορμή για το πρώτο μας επεισόδιο τι άλλο, αφού είναι ένα podcast φτιαγμένο από παιδιά; Τα δικαιώματά μας φυσικά!
Καλή σας ακρόαση!