Την εβδομάδα από τις 04/10 έως και τις 08/10 καλωσορίσαμε στο σχολείο μας το Φθινόπωρο. Ειδικότερα, το Τμήμα 1, στην αρχή της εβδομάδας, ανακάλυψε στην τάξη ένα καλάθι γεμάτο με φθινοπωρινά καλούδια (π.χ. ομπρέλα, καρύδια, φύλλα, φρούτα, σαλιγκάρια, κ.λπ.). Κάπως έτσι ξεκίνησε η συζήτηση για το φθινόπωρο και τις αλλαγές που φέρνει μαζί του. Οργανώθηκε μία μικρή απόδραση στην σχολική αυλή για συλλογή φύλλων, τα οποία και χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της εβδομάδας, τα «Φυλλανθρωπάκια» μας. Τα παιδιά συμμετείχαν, επίσης, σε δραστηριότητες ομαδοποίησης φύλλων με βάση το χρώμα και το σχήμα τους, φωνολογικής επίγνωσης του γράμματος Ο από την ομπρέλα, τόμπολας διπλής εισόδου και αντιστοίχισης φύλλων ανάλογα με το σχήμα τους. Γνώρισαν επιπλέον, τα φρούτα του φθινοπώρου, τα μύρισαν και επεξεργάστηκαν τις έννοιες μισό και ολόκληρο. Ανακάλυψαν τα μέρη του μήλου και συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν βαζάκια φρούτων με την τεχνική του τυπώματος. Τέλος, ασχοληθήκαμε με τον κύκλο του νερού, παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε το video «Το ταξίδι της Νούλας της Σταγονούλας» και πραγματοποιήσαμε έπειτα το πείραμα εξάτμισης του νερού, για να κατανοήσουμε καλύτερα το παραπάνω φαινόμενο.
Τα παιδιά του Τμήματος 2, από την άλλη πλευρά, γνώρισαν τα φρούτα του φθινοπώρου και συνεργάστηκαν για τη δημιουργία μόμπιλε με αινίγματα για τα φρούτα αυτά. Έφτιαξαν έπειτα, τη δική τους φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα. Βρήκαν στην τάξη και διάβασαν στη συνέχεια, το γράμμα της Ρούλας της Φθινοπωρούλας. Συμμετείχαν σε δραστηριότητες συμπλήρωσης πίνακα διπλής εισόδου με φθινοπωρινά φύλλα ανάλογα με το σχήμα και το χρώμα τους αλλά και σε δραστηριότητες φωνολογικής επίγνωσης του γράμματος Ο από τον Οκτώβριο. Μίλησαν και αναγνώρισαν τις έννοιες μικρό, μεσαίο και μεγάλο. Δημιούργησαν τα δικά τους φθινοπωρινά δέντρα χρησιμοποιώντας την παλάμη τους, ενώ συνεργάστηκαν και ως άλλοι ζωγράφοι δημιούργησαν το φθινοπωρινό τοπίο της τάξης. Κατά τη διάρκεια του καθιερωμένου διαλείμματος βρήκαν στην αυλή του σχολείου σαλιγκάρια, τα οποία έδωσαν το έναυσμα για περαιτέρω συζήτηση σχετικά με αυτά. Τέλος, έλαβαν μέρος σε δραστηριότητες αντιστοίχισης φύλλων με τις σκιές τους και κλήθηκαν να λύσουν φθινοπωρινά αινίγματα.