Συμμετοχή των γονέων στην αυταξιολόγηση του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης

Αγαπητοι γονείς
Στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης, σας καλούμε να συμμετέχετε στο ερωτηματολόγιο που έχουμε δημιουργήσει στην σελίδα

https://forms.gle/YcpgxJ33LMXtBnpw8

Η συμπλήρωση του δεν θα σας πάρει περισσότερο από 5 λεπτά και οι απαντήσεις είναι ανώνυμες. Ελπίζουμε στην συμμετοχή σας, προκειμένου να μας βοηθήσετε να αντιληφθούμε καλύτερα τον τρόπο που αξιολογείτε την γενικότερη μας σχέση σχολείου- κηδεμόνων αλλά και την ποιότητα της επικοινωνίας μας. . Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή, Το ερωτηματολόγιο θα παρεμείνει ενεργό μέχρι τις 31 Μαίου

Η Διευθύντρια Μαρία Νικολαίδου

Συμμετοχή των γονέων στην αυταξιολόγηση του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης Διάβασε περισσότερα

Βία μέσα και έξω από τα σχολεία

Σας ενημερώνουμε ότι μαθητές της Β και Γ  τάξης παρακολούθησαν την Τετάρτη, 18/05/2022, ώρα 10.00-12.00, ημερίδα με θέμα “Βία μέσα και έξω από τα σχολεία” που διοργανώθηκε από το Τμήμα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Παύλου Μελά σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Την ημερίδα παρακολούθησαν διαδικτυακά στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

fisa omilia Via

Βία μέσα και έξω από τα σχολεία Διάβασε περισσότερα