Συμμετοχή των γονέων στην αυταξιολόγηση του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης
Αγαπητοι γονείς
Στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης, σας καλούμε να συμμετέχετε στο ερωτηματολόγιο που έχουμε δημιουργήσει στην σελίδα
https://forms.gle/YcpgxJ33LMXtBnpw8
Η συμπλήρωση του δεν θα σας πάρει περισσότερο από 5 λεπτά και οι απαντήσεις είναι ανώνυμες. Ελπίζουμε στην συμμετοχή σας, προκειμένου να μας βοηθήσετε να αντιληφθούμε καλύτερα τον τρόπο που αξιολογείτε την γενικότερη μας σχέση σχολείου- κηδεμόνων αλλά και την ποιότητα της επικοινωνίας μας. . Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή, Το ερωτηματολόγιο θα παρεμείνει ενεργό μέχρι τις 31 Μαίου
Η Διευθύντρια Μαρία Νικολαίδου
Συμμετοχή των γονέων στην αυταξιολόγηση του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης Διάβασε περισσότερα
