Η βιωματική προσέγγιση της τέχνης και η σύνδεσή της με την πραγματικότητα του σχολείου επιχειρήθηκε με την δράση «Λόγιζε προ έργου». Αυτή η φράση του Πυθαγόρα ήταν η αφετηρία για τον σχεδιασμό αυτού του εικαστικού project.
Οι μαθητές συνεργάστηκαν,έτσι ώστε να αποτυπώσουν διαθεματικά τα γνωστικά αντικείμενα που μελετούν στην τάξη. Έτσι τα μαθηματικά, η γλώσσα, η φυσική, η χημεία κ.α. αποτέλεσαν έμπνευση για την δημιουργία της τοιχογραφίας, στην είσοδο του σχολείου. Πειραματίστηκαν και αξιοποίησαν με επιτυχία τις ιδιότητες των εικαστικών υλικών που τους δόθηκαν.
Αφροδίτη Γκρίζη
Εικαστικός