«Λόγιζε προ έργου»-Τοιχογραφία στην είσοδο του σχολείου

εικόνα Viber 2024 12 09 17 29 19 516 εικόνα Viber 2024 12 09 17 30 00 164 εικόνα Viber 2024 12 09 17 30 31 869 εικόνα Viber 2024 12 09 17 31 13 206 εικόνα Viber 2024 12 09 17 31 52 063 εικόνα Viber 2024 12 09 17 32 17 714

Η βιωματική προσέγγιση της τέχνης και η σύνδεσή της με την πραγματικότητα του σχολείου επιχειρήθηκε με την δράση «Λόγιζε προ έργου». Αυτή η φράση του Πυθαγόρα ήταν η αφετηρία για τον σχεδιασμό αυτού του εικαστικού project.
Οι μαθητές συνεργάστηκαν,έτσι ώστε να αποτυπώσουν διαθεματικά τα γνωστικά αντικείμενα που μελετούν στην τάξη. Έτσι τα μαθηματικά, η γλώσσα, η φυσική, η χημεία κ.α. αποτέλεσαν έμπνευση για την δημιουργία της τοιχογραφίας, στην είσοδο του σχολείου. Πειραματίστηκαν και αξιοποίησαν με επιτυχία τις ιδιότητες των εικαστικών υλικών που τους δόθηκαν.

Αφροδίτη Γκρίζη
Εικαστικός

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *