Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Την Τετάρτη 20/05/2026 και ώρα 18:30, τα τέσσερα Γυμνάσια της Ελευσίνας διοργανώνουν διαδικτυακή ενημέρωση για τις εκπαιδευτικές επιλογές που έχουν οι μαθητές και οι μαθήτριες μετά την ολοκλήρωση του Γυμνασίου. Την εκδήλωση θα ανοίξει η κ. Γνησίου, παιδαγωγική υπεύθυνη των σχολείων. Στη συνέχεια θα παρουσιάσουν: Κανελλόπουλος Νικόλαος: Συνεργάτης του Υφυπουργού Παιδείας […]
Αρχεία για 19 Μαΐου, 2026
ΔΡΟΜΟΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Μάι 202619
- Αρχική
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2021-2022
- Επικοινωνία
- ΔΡΑΣΕΙΣ 2022-2023 2021-2022
- ERASMUS 2022 – 2023
- ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ – στο 4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
- ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2021-2022
- ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2022-2023
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 2022-2023
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΓΓΡΑΦΑ
- Ιστορικό
- Εσωτερικός Κανονισμός 2025-26
- Δράσεις 2025-26
- Δράσεις 2024-25