Οι εκπαιδευτικοί της τάξης υποδοχής, του εργαστηρίου Μηχανολόγων Οχημάτων, του εργαστηρίου Βρεφονηπιοκόμων, του εργαστηρίου Νοσηλευτικής και του εργαστηρίου Νοσηλευτικής, συνεργάστηκαν και προετοίμασαν καρτέλες λέξεων μέσα στο χώρο και πάνω στα σχετικά αντικείμενα. Οι μαθητές πρόσφυγες περιηγήθηκαν στα εργαστήρια, έπιασαν, είδαν, άκουσαν και κατέγραψαν πολυγλωσσικά τις λέξεις που συνάντησαν. Οι υπόλοιποι μαθητές των εργαστηρίων υποστήριξαν την περιήγηση. Πίσω στην τάξη υποδοχής οι μαθητές πρόσφυγες έφτιαξαν δημιουργήματα και εξασκήθηκαν γλωσσικά στις νέες λέξεις.