Τεχνικές από το εκπαιδευτικό δράμα στη προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου

Στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης και της υλοποίησης του σχεδίου δράσης για το γραπτό και προφορικό λόγο που εκτονεί το σχολείο, αναπτύχθηκαν τεχνικές από το εκπαιδευτικό δράμα στη προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου ” Μαύρος ουρανός με ροζ συννεφάκια” του Κ. Χαραλά . Αναλύθηκαν οι τεχνικές: δάσκαλος σε ρόλο, στοά της συνείδησης, ρόλος στον τοίχο, αποκάλυψη σκέψης, ανακριτική καρέκλα. Η επιμόρφωση υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό κ. Μπουκομάνη Αννέτα.

Αφήστε μια απάντηση