Αρχείο ημέρας 13 Ιουνίου, 2009

Το Σχολείο μας

Το Σχολείο μας

Πρόσφατα σχόλια

http://old.rescom.duth.gr/ESPA_INFO/EPEDBM.jpg
Ιούνιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Kατηγορίες

Στο Σουφλί…στη Δαδιά..

Όλη τη χρονιά μιλούσαμε γι αυτό. Προορισμός μας το Σουφλί, αν και βρισκόταν αρκετά μακριά μας.  Το ΚΠΕ  του Σουφλίου ήταν ο τόπος της διαμονής μας. Ο μεταξοσκώληκας ήταν το θέμα μας. Είδαμε, ακούσαμε, σχεδιάσαμε, υπολογίσαμε, παρουσιάσαμε, περπατήσαμε στο Σουφλί, στο δάσος της Δαδιάς, στο Διδυμότειχο… Όλα ήταν όμορφα και ενδιαφέροντα. Η φιλοξενία ήταν τέλεια. Τα κουκουλόσπιτα, το […]

Συνεχίστε την ανάγνωση →