Kατά τη διάρκεια του δημιουργικού διαλείμματος που ήδη υπάρχει στο σχολείο ξεκίνησε το Νοέμβριο ενδοσχολικό πρωτάθλημα αθλοπαιδιών
Το πρωτάθλημα θα διεξάγεται καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς κατά τη διάρκεια κάποιων μεγάλων διαλειμμάτων παρουσία του διευθυντή και Εκπαιδευτικού Φ.Α Δαλαμάρα Ευάγγελου της Εκπαιδευτικού Φ.Α Καμπουράκη Χαράς και των εφημερευόντων του σχολείου. Τα παιδιά δηλώνουν συμμετοχή όχι μόνο για το αγωνιστικό μέρος του πρωταθλήματος αλλά και για το ψυχαγωγικό, το οργανωτικό, εικαστικό (ετοιμασία και χρήση πλακάτ και πανό με συνθήματα για το ευ αγωνίζεσθαι και την ευγενή άμιλα στον αθλητισμό) και σαν υπεύθυνοι ασφαλείας. Στιγμιότυπα από την πρώτη φάση του πρωταθλήματος (που αφορά στην Πετοσφαίριση) βλέπετε παρακάτω.


























































