Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη της Ορθόδοξη Ακαδημία Κρήτης, στο πλαίσιο εκπαιδευτικής δράσης που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη σχολική μας βιβλιοθήκη, με στόχο την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και τη γνωριμία των παιδιών με τον κόσμο του βιβλίου. Το πρόγραμμα που παρακολούθησαν οι μαθητές εντάσσεται στο πλαίσιο των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, με έμφαση στην καλλιέργεια της ιδιότητας του ενεργού πολίτη, καθώς και στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που υλοποιούν η Α΄ και η Β΄ τάξη.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους της Βιβλιοθήκης και γνώρισαν τη λειτουργία της, καθώς και το έργο του βιβλιοθηκονόμου. Μέσα από βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες ήρθαν σε επαφή με τα βιβλία και έμαθαν πώς αυτά οργανώνονται και αξιοποιούνται. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η συμμετοχή των μαθητών στο εκπαιδευτικό παιχνίδι με τίτλο «ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ», το οποίο υλοποιήθηκε με τρόπο ευχάριστο και κατάλληλο για την ηλικία τους.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επισκέφθηκαν το ιστορικό Μοναστήρι της Μονή Παναγίας Γωνιάς, όπου ξεναγήθηκαν στους χώρους του μοναστηριού και γνώρισαν την ιστορία και τη σημασία του. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η επίσκεψη στο Εκκλησιαστικό Μουσείο, με τα αξιόλογα εκθέματά του, που ανέδειξαν την εκκλησιαστική παράδοση και την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης και πολιτισμού, ενισχύοντας τις γνώσεις, την παρατηρητικότητα και το ενδιαφέρον των μαθητών. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή πραγματοποίηση της επίσκεψης και για τη ζεστή φιλοξενία.

