Συγχαρητήρια στα παιδιά μας, το φετινό ΣΤ1 και την εκπαιδευτικό κα Αναστασία Κωνσταντέλου!
Ανοίξτε τον σύνδεσμο για να δείτε την πλήρη παρουσίαση του προγράμματος “Συναισθηματικός ταξιθέτης στο δημόσιο πάρκο”: https://openedtech.ellak.gr/robotics2025/sinesthimatikos-taxithetis-sto-dimosio-parko-emotional-usher/