Ενημέρωση γονέων-μαθητών-οδηγών λεωφορείων για το άνοιγμα των σχολείων 11-01-2021
Ενημέρωση γονέων-μαθητών-οδηγών λεωφορείων για το άνοιγμα των σχολείων 11-01-2021 Διάβασε περισσότερα10-01-2021
Καλή Υγιέστατη Χρονιά σε όλες και όλους !!!
Από αύριο Δευτέρα αρχίζουμε κανονικά όπως και πριν .
1. Οι μαθητές εισέρχονται στο σχολείο από τις 3 εισόδους – εξόδους όπως πριν .
2. Μάσκες παντού στις τάξεις – στα διαλείμματα . Πεντάλεπτα ή δεκάλεπτα διαλείμματα μάσκας – όταν
κυρίως τα παιδιά γράφουν τις εργασίες τους
- Πολύ καλός αερισμός των αιθουσών
- Ο κάθε μαθητής έχει τη θέση του και τα πράγματά του, τα οποία χρησιμοποιεί αποκλειστικά ο ίδιος. Μόνο ο δάσκαλός του του δίνει κάποιο αντικείμενο το οποίο έχει ξεχάσει.
- Τα διαλείμματα διαφορετικές ώρες , όπως και πριν .
- Στο κυλικείο με αποστάσεις.
- Στην τουαλέτα το ίδιο, γι΄ αυτό κι ελέγχουμε να εισέρχονται μόνο 4 παιδιά στις τουαλέτες των αγοριών 4 στις τουαλέτες των κοριτσιών.
- Πολύ καλό πλύσιμο χεριών και χρησιμοποίηση αντισηπτικού…
- Προσοχή στη διανομή φαγητού που θα το βάζουν καλά κλεισμένο σε ξεχωριστή τσάντα..
- Τα παιδιά θα έχουν μαζί τους αντισηπτικά μαντηλάκια για τα χέρια τους ..
- Αν κάποιο παιδί βήξει ή φταρνιστεί βάζει μπροστά στο στόμα του τον αγκώνα του ,
- Αν κάποιου παιδιού του πονάει το κεφάλι ή έχει πυρετό ή βήχει παρατεταμένα ή έχει πονόλαιμο ή πονόκοιλο… ειδοποιούνται οι γονείς κι έρχονται και το παίρνουν…
- Υπεύθυνη δασκάλα covid-19 είναι η κ. Νικολέτα Γρηγοροπούλου με αναπληρώτριά της την κ. Ελευθερία Αρακλησιάνου…
- Όσες –όσοι επιθυμούν να κάνουν το test για covid-19, αυτό πραγματοποιείται
Δωρεάν στα νοσοκομεία Αργοστολίου-Ληξουρίου, ημέρες εργάσιμες μέχρι τις 2:00΄ το μεσημέρι…
Τι αλλάζει από αύριο Δευτέρα
- Αλλάζει ο τρόπος αποχώρησης των παιδιών το μεσημέρι…
δηλ. Οι τάξεις Α-Γ-Ε θα σχολάνε 1:15΄ Οι τάξεις Β- Δ-ΣΤ 1:20΄
αφού έχουν αποχωρήσει οι μαθητές των τάξεων Α-Γ-Ε.
Οι μαθητές των λεωφορείων και του ολοήμερου θα περιμένουν
στις τάξεις τους και γυρνώντας ο δάσκαλός τους
που θα έχει συνοδεύσει τα παιδιά του τμήματός του στην έξοδο,
οργανωμένα και με αποστάσεις θα παίρνει τους μαθητές των λεωφορείων
και θα τους παραδίδει στον εφημερεύοντα για να μεταφερθούν
πάντα οργανωμένα στο μικρό και στα μεγάλα λεωφορεία …
Για το μικρό λεωφορείο από την έξοδο απέναντι από το Τζάμπο
Για τα μεγάλα από την έξοδο απέναντι απ΄ την αστυνομία.
Η μετακίνηση των μαθητών για τα λεωφορεία και το ολοήμερο
θα γίνεται τη 1:25΄ περίπου.
- Οι μαθητές του ολοήμερου θα παραλαμβάνονται από τη δασκάλα τους Την κ. Νάσια με τη συνεργασία για 2 ημέρες του κ. Λάμπη και 1 ημέρα της κ. Φωτεινής.
Ολοήμερο κανονικά από αύριο…
Καλή Δύναμη σε όλες και όλους…


