ΘΕΑΤΡΙΚΟ : “ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΤΟΛΙΔΙΑ”
“Το δέντρο που δεν είχε στολίδια”υπέροχο θεατρικό των παιδιών της Α τάξης του Α δ.σχολ.Ληξουρίου
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

το ιστολόγιο του Α΄ Δημοτικού Σχολείου Ληξουρίου Κεφαλονιάς
“Το δέντρο που δεν είχε στολίδια”υπέροχο θεατρικό των παιδιών της Α τάξης του Α δ.σχολ.Ληξουρίου
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ Διάβασε περισσότεραΣτον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Καλωσήρθατε Διάβασε περισσότερα17/6/2021 Η κ.Έρη Ρίτσου από το Καρλόβασι της Σάμου διαβάζει στους μαθητές μας την “μαύρη πεταλούδα”
Αναμνήσεις από τη συμμετοχή μας στο υπέροχο Ληξουριώτικο
Καρναβάλι… 7/03/2021
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ- ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ 12 ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ
ΣΤΟ ΛΗΞ. ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 2021 Διάβασε περισσότερα4 ΝΤΑΜΕΣ ΚΙ 1 ΚΑΒΑΛΙΕΡΟΣ
NEO ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ
ΣΕ WORD ή ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ ΣΕ PDF ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΑΣ (κάνουμε λήψη του αρχείου & το αποθηκεύουμε στην επιφάνεια
εργασίας μας-μετά το ανοίγουμε και το επεξεργαζόμαστε ),
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (που σας το επισυνάπτουμε
για ενημέρωσή σας) ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΛΗΨΗ ΚΑΙ
ΣΤΟ ΑΔΥΜ (ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ)
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΣΤΟΝ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΤΕ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ
ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΜΕΙΛ :
mail@1dim-lixour.kef.sch.gr ή katsivelis@yahoo.gr
κινητό τηλ του δντή του σχολείου για οποιαδήποτε
απορία ή διευκρίνιση 698 6099038
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ! ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ – ΚΑΛΟ
ΞΕΚΙΝΗΜΑ- & ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ !!!
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2021-2022 ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΑΠΟ :
1-01-2015 ΕΩΣ 31-12-2015
ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ :
1-ΜΑΡΤΙΟΥ -21 ΕΩΣ 31-ΜΑΡΤΙΟΥ – 21
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ :
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς/κηδεμόνες, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος
myschool του ΥΠΑΙΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1/6-4-2016).β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (Α.Δ.Υ.Μ.)
δ. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.
ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΝΕΟ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄ ΤΑΞΗ 2021-2022 Διάβασε περισσότερα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ 14-02-2021 Διάβασε περισσότεραΚΥΡΙΑΚΗ 14 / ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ / 2021
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ – ΜΑΘΗΤΩΝ
Αγαπητοί γονείς σας επισυνάπτουμε σε pdf
το πρόγραμμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης (είναι
το ίδιο με αυτό που ίσχυσε από τις 23/11/2020)
και θα εφαρμοστεί από αύριο (15-02-21)και για όσο χρονικό
διάστημα θα είναι κλειστά τα σχολεία …
Προσωρινά θα ΄ ναι κλειστά λόγω κακοκαιρίας για τις 2
επόμενες ημέρες…
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ – ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ & ΟΛΟΥΣ !!!
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
12/01/2021 Σήμερα στο σχολείο μας περάσαμε υπέροχα.Μίλησαν τα παιδιά και οι δάσκαλοί μας με τα παιδιά και τους δασκάλους της Βουδαπέστης και για να μας ευχαριστήσουν τα παιδιά από την Ουγγαρία ζωγράφισαν την ελληνική σημαία…”οι μικροί φιλέλληνες…”Ένα τεράστιο ευχαριστώ μέσα απ΄ την καρδιά μας στα πανέμορφα παιδιά από τη Βουδαπέστη και στην φανταστική δασκάλα τους την αγαπητή σε όλους μας Agi…
Η επικοινωνία μεταξύ δασκάλων & μαθητών με διαφορετική πολιτισμική αναφορά και κουλτούρα είναι από τις ομορφότερες στιγμές του ανθρώπου, γιατί εμπεριέχει 1. το άγνωστο 2. το τολμηρό 3. το φρέσκο 4. το απολαυστικό, σε συναισθηματικό, συνεργατικό και δημιουργικό επίπεδο…
Πατήστε εδώ για να δείτε το site του προγράμματος με τίτλο :
“do something good for yourself” ” Κάνε κάτι καλό για τον εαυτό σου”
10 / 01 / 2021 Σε αυτό το χάρτη βλέπετε τις 5 χώρες που συνεργάζονται στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus 20-22 . Από το Ληξούρι(Ιόνιο πέλαγος) στην Κλαϊπέντα-Λιθουανία(Βαλτική Θάλασσα). Μέσω αυτού του προγράμματος θα αλληλοεπισκεφτούν τα 5 σχολεία τουλάχιστον 12 εκπαιδευτικοί από κάθε σχολική μονάδα τα επόμενα 2-3 χρόνια. Πιστεύουμε ότι μόλις τελειώσει το πρόβλημα με τον covid-19 ( από το καλοκαίρι του 2021 θα αρχίσουν οι μετακινήσεις των δασκάλων). Απ΄ οτι έχουμε δει από τη συχνή επικοινωνία που έχουμε μέσω των ηλεκτρονικών μέσων, οι συνάδελφοι των άλλων χωρών είναι πολύ αξιόλογοι, με αξιοποιήσημες στην εκπ/κή πράξη πρωτότυπες και “πλούσιες” ιδέες…
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS 20-22 Διάβασε περισσότερα