Διήμερο Εκδηλώσεων λήξης σχολικής χρονιάς 2025-2026

Στις 11 και 12 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν οι διήμερες εορταστικές εκδηλώσεις για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Το απόγευμα της Πέμπτης 11 Ιουνίου, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, οι μαθητές της B΄ και της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν με επιτυχία τα θεατρικά τους έργα και χάρισαν όμορφες στιγμές σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Την επόμενη ημέρα, Παρασκευή 12 Ιουνίου, στην αυλή του σχολείου πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Το διήμερο ολοκληρώθηκε με χαρά, ενθουσιασμό και όμορφες αναμνήσεις για όλους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *