Διήμερο Εκδηλώσεων λήξης σχολικής χρονιάς 2025-2026

Στις 11 και 12 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν οι διήμερες εορταστικές εκδηλώσεις για τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Το απόγευμα της Πέμπτης 11 Ιουνίου, στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, οι μαθητές της B΄ και της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν με επιτυχία τα θεατρικά τους έργα και χάρισαν όμορφες στιγμές σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Την επόμενη ημέρα, Παρασκευή 12 Ιουνίου, στην αυλή του σχολείου πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Το διήμερο ολοκληρώθηκε με χαρά, ενθουσιασμό και όμορφες αναμνήσεις για όλους.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Προσέχω-Μαθαίνω-Νοιαζομαι,από το Λιμενικό Σώμα

Την Δευτέρα 25 Μαιου 2026 το σχολείο μας επισκέφτηκαν ο πλωτάρχης Ευάγγελος Κουκάρας και η υποπλοίαρχος Αικατερίνη Λουλούδη από το Λιμενικό Σώμα του Λιμεναρχείου Πλαταμώνα και έδειξαν ένα ειδικά διαμορφωμένα εκπαιδευτικά βίντεο για τα παιδιά.

Είναι μια ενημερωτική δράση του Λιμενικού Σώματος για μαθητές ώστε να είμαστε όλοι ασφαλείς το καλοκαίρι στη θάλασσα.

Τα παιδιά με αφορμή τα ειδικά βίντεο και τη συζήτηση που έγινε ενημερώθηκαν για την ασφάλεια στη θάλασσα

π.χ. πώς να κολυμπάμε με ασφάλεια

τι να προσέχουμε στην παραλία

γιατί πρέπει να φοράμε σωσίβιο σε βάρκες/θαλάσσιες δραστηριότητες.

Γνωρίστηκαν με το Λιμενικό Σώμα και το έργο του δηλαδή

τι κάνει το Λιμενικό, πώς βοηθάει στο ναυάγια ή σε επικίνδυνες καταστάσεις

ποιες είναι οι βασικές αρμοδιότητες (ασφάλεια πλοίων, προστασία της θάλασσας, έλεγχος λιμανιών κλπ.)

Επίσης από τα πολύ σημαντικά που συζητήθηκαν είναι

πώς να αποφεύγουμε ατυχήματα στη θάλασσα ή με σκάφη

βασικές οδηγίες για όταν βρισκόμαστε κοντά σε νερό.

Καθώς επίσης και πώς μπορούμε να προστατεύσουμε το περιβάλλον και να κρατάμε καθαρές τις ακτές μας.

Ήταν μια πολύ καίρια δράση και ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο κ ασφαλές καλοκαίρι στην πεντακάθαρη θάλασσα της Πιερίας.

 

Ημερήσια Εκδρομή στο Ιστορικό Κέντρο της Βέροιας και στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας 29.5.2026

Την Παρασκευή 29 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε η ημερήσια εκδρομή του σχολείου μας. Πρώτος σταθμός της εκδρομής ήταν το ιστορικό κέντρο της Βέροιας, όπου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε οργανωμένη ξενάγηση από επαγγελματία ξεναγό. Μέσα από την περιήγηση γνώρισαν σημαντικά μνημεία, ιστορικά σημεία και στοιχεία της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς της πόλης.

Στη συνέχεια, μεταβήκαμε στον Πράσινο Κήπο στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας, όπου τα παιδιά απόλαυσαν στιγμές χαλάρωσης, παιχνιδιού και επαφής με τη φύση. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να γευματίσουν και να περάσουν δημιουργικά τον χρόνο τους σε ένα ευχάριστο και ασφαλές περιβάλλον.

Η εκδρομή αποτέλεσε μια ιδιαίτερα όμορφη και αξέχαστη εμπειρία για όλους. Οι μαθητές μας επέστρεψαν γεμάτοι όμορφες εικόνες, γνώσεις και χαρούμενες αναμνήσεις από μια ημέρα που συνδύασε τη μάθηση, την ψυχαγωγία και την κοινωνικοποίηση.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχή πραγματοποίηση της εκδρομής.