HMEΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΙΑΣΜΟΣ
Δραστηριότητες και Εκδηλώσεις σχολικού έτους 2022-2023
Οι δράσεις του Σχολείου μας το σχολικό έτος 2022-2023:
Καλό καλοκαίρι σε όλες και όλους!
Εγγραφές μαθητών/τριών στην Α’ τάξη για το νέο σχολικό έτος 2023-2024
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για το νέο σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 μέχρι και 20 Μαρτίου 2023, σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας:
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24 ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ 1-1-2017 ΕΩΣ ΚΑΙ 31-12-2017
ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ Δ/ΝΤΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
1. Αίτηση (Δίνεται απ’ το σχολείο)
2. Έντυπο με τα ατομικά στοιχεία του μαθητή και των κηδεμόνων
3. Ερωτηματολόγιο εγγραφής (Δίνεται απ’ το σχολείο)
4. Πιστοποιητικό γέννησης (το εκδίδει το σχολείο)
Οι αλλοδαποί προσκομίζουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένο
5. Βιβλιάριο Εμβολίων του μαθητή.
6. Ατομικό Δελτίο υγείας του μαθητή (Δίνεται απ’ το σχολείο)
7. Αποδεικτικό στοιχείο που να φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας. ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ….
8. Βεβαίωση φοίτησης απ’ το νηπιαγωγείο (Δίνεται απ’ το Νηπιαγωγείο)
9. Εγγραφή μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα (Αίτηση δίνεται απ’ το σχολείο)
10. Αίτηση για μεταφορά των μαθητών με λεωφορείο (πάνω από 1200 μέτρα) με βεβαίωση από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Λευκάδας.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΡΕΊΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ blog ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (https://blogs.sch.gr/1dimlef)
Οι εγγραφές γίνονται από 1 Μαρτίου έως 20 Μαρτίου 2023 και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την διεύθυνση του σχολείου (2645025065)
Τηλ. Επικοινωνίας: 2645025065 ή 6946002022
ΩΡΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 13:15-14.00 ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΑΓΙΑΣΜΟΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2022-2023
Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες,
Ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2022-2023,θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 8.30 π.μ. , στο προαύλιο του σχολείου μας.
Παρουσία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Λευκάδος και Ιθάκης κ. κ. Θεόφιλου, του Διευθυντή Π.Ε. Λευκάδας κ. Κωνσταντίνο Μπατσίλα και τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. κ. Κτένα Ανδρέα.
Τα παιδιά θα προσέλθουν 8:15π.μ με τις σχολικές τους τσάντες, προκειμένου να παραλάβουν τα σχολικά βιβλία της χρονιάς, αλλά και να ενημερωθούν για το προσωρινό ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων. Θα αποχωρήσουν στις 9:30 π.μ..Οι μαθητές των τάξεων Α – Γ- Ε από το μικρό πορτόνι και οι μαθητές Β – Δ – ΣΤ από το μεγάλο πορτόνι.
Οι Γονείς & Κηδεμόνες μπορούν να παρακολουθήσουν τον Αγιασμό. Θα σας παρακαλέσουμε όπως παραβρεθεί μόνο ο ένας εκ των δύο κηδεμόνων λόγω COVID – 19. Ιδιαιτέρως οι Γονείς & Κηδεμόνες της Α΄ τάξης, θα παραμείνουν μετά το πέρας του Αγιασμού για να ενημερωθούν από τις δασκάλες της Α΄ τάξης.
Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική!
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Δ.Σ. Λευκάδας , εύχονται σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και σε όλους τους Γονείς & Κηδεμόνες, Καλή και Δημιουργική σχολική χρονιά, με υγεία και χαρά!
1ο Δ.Σ. Λευκάδας
Ο Διευθυντής του Σχολείου
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΓΙΑ covid-19
Λειτουργία Σχολικής Μονάδας
Λειτουργία Σχολικής Μονάδας
1o 12/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες.
Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021-22, νιώθουμε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Σας ευχόμαστε η νέα σχολική χρονιά να είναι εποικοδομητική, γεμάτη υγεία για εσάς και τα παιδιά σας. Σας καλούμε επίσης σε συνεργασία, ώστε η διαπαιδαγώγηση των παιδιών να είναι κοινός μας στόχος.
Αρχικά θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τους κανόνες λειτουργίας του σχολείου, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για την εύρυθμη λειτουργία του:.
1. Η έναρξη των μαθημάτων γίνεται στις 8:15. Σας παρακαλούμε για την έγκαιρη προσέλευση των μαθητών. Όποιος γονιός –κηδεμόνας χρειαστεί να εισέλθει στον χώρο του Σχολείου θα πρέπει να επικοινωνεί πρώτα με τη Δ/νση του Σχολείου.
2. Οι μαθητές/τριες οφείλουν να προσέρχονται έγκαιρα στο σχολείο και να μεταβαίνουν απ’ ευθείας στις αίθουσές τους, λαμβάνοντας τα απαραίτητα προστατευτικά μέτρα (χρήση μάσκας), με τάξη και ηρεμία, χωρίς να ενοχλούν και να περιφέρονται στους χώρους του σχολείου. Στην αίθουσα τους υποδέχεται ο/η εκπαιδευτικός που έχει μάθημα την πρώτη ώρα. Η έγκαιρη προσέλευση στο σχολείο και η τήρηση του χρόνου έναρξης και λήξης των μαθημάτων δείχνει σεβασμό στην απρόσκοπτη λειτουργία του και αναπτύσσει την υπευθυνότητα και τη συνέπεια στους/στις μαθητές/τριες.
ΩΡΕΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ
Είσοδος από 08:00–08:05 των μαθητών/τριών της Ε τάξης από την αυλόπορτα που βλέπει στο 1ο Γυμνάσιο και της ΣΤ από την αυλόπορτα που βρίσκεται στην πλευρά του διοικητηρίου.
Είσοδος από 08:05 – 08:10 των μαθητών/τριών της Γ τάξης από την αυλόπορτα που βλέπει στο 1ο Γυμνάσιο και της Δ από την αυλόπορτα που βρίσκεται στην πλευρά της διοικητηρίου.
Είσοδος από 08:10 – 08:15 των μαθητών/τριών της Α τάξης από την αυλόπορτα που βλέπει στο 1ο Γυμνάσιο και της Β από την αυλόπορτα που βρίσκεται στην πλευρά της διοικητηρίου.
ΩΡΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ
Έξοδος από 13.05–13:10 των μαθητών/τριών της Ε τάξης από την αυλόπορτα που βλέπει στο 1ο Γυμνάσιο και της ΣΤ από την αυλόπορτα που βρίσκεται στην πλευρά της διοικητηρίου.
Έξοδος από 13.10–13:15 των μαθητών/τριών της Γ τάξης από την αυλόπορτα που βλέπει στο 1ο Γυμνάσιο και της Δ από την αυλόπορτα που βρίσκεται στην πλευρά της διοικητηρίου.
Έξοδος από 13.15–13:20 των μαθητών/τριών της Α τάξης από την αυλόπορτα που βλέπει στο 1ο Γυμνάσιο και της Β από την αυλόπορτα που βρίσκεται στην πλευρά της διοικητηρίου.
3. Όσοι γονείς παίρνουν οι ίδιοι τα παιδιά από τον χώρο του σχολείου παρακαλούμε για την έγκαιρη υποδοχή τους στην εξώπορτα του σχολείου και την αποχώρησή τους με το χτύπημα του κουδουνιού.
4. Γενικότερα κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτίριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να έχει πάρει άδεια λόγω COVID-19 (με εξαίρεση την περίπτωση επείγουσας ανάγκης από τον εκπαιδευτικό ή τον γονέα για έκτακτο θέμα).
5. Κατά τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών δημιουργείται σοβαρό πρόβλημα από τη στάση των αυτοκινήτων των γονέων – κηδεμόνων έξω από την κεντρική είσοδο του Σχολείου αλλά και πάνω στο δρόμο με μεγάλο κίνδυνο ατυχήματος. Παρακαλούμε για την ασφάλεια των παιδιών σας, να μην παρκάρετε τα αυτοκίνητα, τα δίκυκλα στον χώρο που βρίσκεται μπροστά στην είσοδο του Σχολείου και συγκεκριμένα στη διαγράμμιση των λεωφορείων.
6. Αποχώρηση μαθητή από το Σχολείο πριν τη λήξη του διδακτικού ωραρίου της τάξης του μπορεί να γίνει μόνο έπειτα από συνεννόηση της Δ/νσης του σχολείου ή του δασκάλου της τάξης με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή και την υπογραφή σε έντυπο που θα του επιδοθεί από τον εκπαιδευτικό για την αποχώρηση του μαθητή.
Θέλουμε να παρακαλέσουμε τους γονείς να περιμένουν τα παιδιά τους μέχρι να λήξει το διδακτικό τους ωράριο έξω από τον προαύλιο χώρο του σχολείου.
7. Τα παιδιά που μεταφέρονται με λεωφορεία θα εποπτεύονται κατά την επιβίβασή τους σε αυτά από τον εφημερεύοντα δάσκαλο. Μετά το τέλος του διδακτικού ωραρίου και κατά την έξοδο από το χώρο του σχολείου των υπολοίπων μαθητών που αποχωρούν μόνοι τους, οι γονείς-κηδεμόνες είναι υπεύθυνοι για τη μετακίνηση των παιδιών τους.
8. Τέλος γίνεται γνωστό ότι οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν μαζί τους κινητά τηλέφωνα καθώς και διάφορα αντικείμενα που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τους ίδιους και τους συμμαθητές τους. Επίσης δεν επιτρέπεται να φέρνουν μαζί τους μπάλες. Αθλητικό υλικό διατίθεται από το σχολείο στην ώρα της Γυμναστικής.
9. Κάθε εκπ/κος θα ορίσει μέρα συνάντησης – συνεργασίας με τους γονείς/κηδεμόνες.
10. Το Ολοήμερο σχολείο αρχίζει με τη λήξη του πρωινού κύκλου 13:15 και τελειώνει στις 15:00.
11. Λειτουργία κυλικείου: Το κυλικείο λειτουργεί σύμφωνα με τις υγειονομικές διατάξεις και εγκυκλίους και οι μαθητές βγαίνουν τμηματικά , προκειμένου να μη συνωστίζονται.
Η ιδιοκτήτρια του κυλικείου το λειτουργεί μόνη της, εδώ και 16 χρόνια είναι καθαρή, τυπική , συνεπής και συνεργάσιμη με τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς.
Κανένας μαθητής δεν ψωνίζει φαγητό που δεν του επιτρέπει ο γονέας, εφόσον έχει έρθει σε συνεννόηση και το έχει γνωστοποιήσει – ενημερώσει την υπεύθυνη του κυλικείου. Εκτελεί πρόγραμμα ιδιαίτερης διατροφής σε συνεννόηση με τους γονείς κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας. Επίσης λειτουργεί και ως «Πράσινο Κυλικείο» παρασκευάζοντας φυσικούς χυμούς, φρουτοσαλάτες εποχής και πολλά άλλα υγιεινά σκευάσματα , ύστερα από παραγγελία.
Σας γνωρίζουμε επίσης ότι κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς το Σχολείο θα πραγματοποιήσει εκπαιδευτικές συναντήσεις με τους γονείς με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση θεμάτων σχετικών με τη μόρφωση-αγωγή των παιδιών μας. Θεωρούμε ότι το σχολείο και η οικογένεια είναι οι σπουδαιότεροι παράγοντες για την αγωγή του παιδιού και κρίνουμε ότι η συχνή και σωστή συνεργασία είναι απαραίτητη για τον κοινό αυτό σκοπό.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας και σας ευχόμαστε μια δημιουργική σχολική χρονιά.
ΤΗΛΕΦΩΝΑ – EMAIL ΣΧΟΛΕΙΟΥ- Blogs
1. Τηλέφωνο για συνεργασία με τους Εκπαιδευτικούς: 2645025066
2. Τηλέφωνο για συνεργασία με το Διευθυντή : 2645025065
Fax : 26450-25065
Ταχ. Δ/νση : Αντ. Τζεβελέκη 3
Ταχ. Κώδικας : 31100
Πληροφορίες : Νικόλαος Κ. Κώτσης
E-mail: mail@1dim-lefkad.lef.sch.gr
Blogs.sch.gr/1dimlef ( Εδώ θα μπορείτε να δείτε τις Ανακοινώσεις του Σχολείου)
Ο Σύλλογος Διδασκόντων
ΑΓΙΑΣΜΟΣ σχολ. έτ. 2021 – 2022
1ο Δημοτικό Σχολείο Λευκάδας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΙΑΣΜΟΥ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σύμφωνα με τις τελευταίες ενημερώσεις από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, η Δευτέρα 13/09/2021 είναι ημέρα Αγιασμού.
Κατά την είσοδο στο σχολείο θεωρείται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ σε όλους τους χώρους (εξωτερικούς ή εσωτερικούς) και η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ self-test.
Πιο αναλυτικά:
Τη Δευτέρα οι μαθητές /τριες θα πρέπει κατά την είσοδό τους στο σχολείο να επιδείξουν τη βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test). Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου, όπου θα πρέπει να φέρουν μαζί τους το σχετικό έγγραφο. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη και όχι προσκόμιση βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος και το κρατούν στην τσάντα τους για κάθε έλεγχο. Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα,
προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.
Το σχολείο μας θα υποδεχτεί τους μαθητές των Β΄, Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων στις 08:30 π.μ. ΧΩΡΙΣ συνοδεία γονέων.
ΜΟΝΟ οι γονείς της Α΄ τάξης, λόγω της ηλικίας των μαθητών, θα συνοδέψουν τα παιδιά τους με ώρα προσέλευσης 08:30 π.μ.
Οι μαθητές της Α΄ τάξης θα παραμείνουν στο προαύλιο, ενώ όλοι οι υπόλοιποι μαθητές θα περάσουν στις τάξεις τους με τη βοήθεια συνοδών ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, όπου θα τους υποδεχτούν οι δάσκαλοί τους.
Οι μαθητές θα έχουν μαζί τους τη σχολική τσάντα που θα περιέχει τετράδιο, μολύβι, γόμα, όπως επίσης νερό και υγρομάντηλα. Ώρα αποχώρησης ορίζεται η 09:30 π.μ., οι τάξεις Β΄, Δ΄ και ΣΤ’ θα αποχωρούν από το πορτόνι έναντι Διοικητηρίου, ενώ οι τάξεις Α΄, Γ΄ και Ε΄από την κεντρική καγκελόπορτα (έναντι Γυμνασίου).
• ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ
Από την Τρίτη 14/09/2021
Οι μαθητές θα φέρνουν (3) μάσκες στο σχολείο. Θα ήταν λειτουργικό οι μάσκες να τοποθετούνται μέσα σε ένα μικρό τσαντάκι (π.χ τύπου μέσης) μαζί και το αντισηπτικό τους , κυρίως για τα διαλείμματα. Οι καθαρές μάσκες θα τοποθετούνται σε διάφανο κλειστό σακουλάκι (τύπου polybag) και σε ένα σακουλάκι διαφορετικού χρώματος οι χρησιμοποιημένες.
Επιπλέον οδηγίες για την ασφαλέστερη και εύρυθμη λειτουργία του σχολείου θα δοθούν τις επόμενες ημέρες.
Προσοχή: Η προμήθεια των έξι (6) self-test γίνεται από τα φαρμακεία μέχρι 17/9/2021και είναι για τις τρεις (3) εβδομάδες (2 για κάθε εβδομάδα).
Γυρίζουμε στο σχολείο! Καλή σχολική Χρονιά!!!
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : 6946002022
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Σας ενημερώνουμε ότι για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές των προνηπίων, νηπίων και των μαθητών Α’ τάξης Δημοτικού Σχολείου θα πραγματοποιηθούν, σύμφωνα με τη ΠΝΠ 90/01-05- 2020 «Περαιτέρω μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την επάνοδο στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα», από 15 Μαΐου έως και 30 Μαΐου 2020.
Στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου εγγράφονται οι μαθητές, οι οποίοι στις 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν ηλικία έξι (6) ετών (έτος γέννησης 2014).
Για την εγγραφή στην Α’ τάξη απαιτούνται:
1. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. .Δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος του ΥΠΠΕΘ.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΝΤΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΑ.
2. Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). Το έντυπο δίνεται από το σχολείο.
4. Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Δ/ντή του σχολείου (αντίγραφο λογαριασμού ΔΕΗ, ΟΤΕ, μισθωτήριο συμβόλαιο κ.α.), φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
5. Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.
Οι εγγραφές γίνονται από τις 15 Μαΐου μέχρι και τις 30 Μαΐου 2020 και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με την διεύθυνση του σχολείου( 2645025065) κι ακολουθώντας τις οδηγίες προσέλευσης, φορώντας μάσκα και γάντια.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
Σχολική Περιφέρεια του 1ουΔ. Σχ. Λευκάδας Περιλαμβάνει το τμήμα της πόλης που περικλείεται από τις οδούς: Γουλιέλμου Δαίρπφελδ (Μποσκέτο-Κεντρική πλατεία) αριστερά, Ιωάννου Μελά (Κεντρική αγορά) αριστερά μέχρι Άγιο Μηνά αριστερά, Ξενοφώντα Γρηγόρη αριστερά και δεξιά, Λεωφόρος Λευκάδας-Νυδριού (προς Καρυώτες) αριστερά και δεξιά, πάροδος προς Επισκοπείο αριστερά και δεξιά, Αναπαύσεως προς Απόλπαινα αριστερά, Φιλοσόφων αριστερά, Λεωφόρος Λευκάδας-Νυδριού προς Λυγιά αριστερά. Από διασταύρωση Καρυάς, η Λεωφόρος Λευκάδας –Νυδριού αριστερά και δεξιά, Καλιγόνι (PROFI), Φύσσες, ΚΤΕΛ, οδός Μαρίνας μέχρι την Αστυνομία, Δημ. Γολέμη (Ανατολική παραλία),Γουλιέλμου Δαίρπφελδ.




