Γιορτή αποφοίτησης της Έκτης τάξης

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και οι μαθητές της Στ’ τάξης αποχαιρέτησαν το Δημοτικό σχολείο με μια ιδιαίτερα συγκινητική γιορτή.

Η πιο ξεχωριστή στιγμή της γιορτής ήταν η κοινή ερμηνεία ενός τραγουδιού από τους μαθητές της Στ’ τάξης και τα «πρωτάκια» μας, επισφραγίζοντας με τον πιο όμορφο τρόπο τον δεσμό που αναπτύχθηκε ανάμεσά τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

giorth5

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με δρώμενα και τραγούδια, γεμίζοντας την αίθουσα με χαμόγελα και αισιοδοξία. Την παρακολούθησαν με καμάρι οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου, ενώ ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων προσέφερε στα παιδιά αναμνηστικά δώρα.

Ευχόμαστε στα υπέροχα παιδιά της Έκτης από καρδιάς καλή συνέχεια στη ζωή τους, καλή πρόοδο στο Γυμνάσιο και πάντα να κυνηγούν τα όνειρά τους με το ίδιο χαμόγελο και ζωντάνια που έδειξαν σε όλη τη διάρκεια της φοίτησής τους κοντά μας!