Καλό καλοκαίρι! Ο Διευθυντής & ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Λευκάδας σας εύχονται καλό καλοκαίρι και ξεκούραστες διακοπές! Να περάσετε υπέροχες στιγμές με υγεία, ξεκούραση, πολλά παγωτά και αμέτρητες βουτιές στη θάλασσα!