Στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος που υλοποιείται στη σχολική μας μονάδα με στόχο την εξαφάνιση κάθε ίχνους εκφοβισμού που μπορεί να αναπτυχθεί εντός του σχολικού χώρου και να βάλει τα μικρά μας μαθητούδια σε ένα ασφαλές πλαίσιο, βοηθώντας παράλληλα και στην ωρίμανση των μεγαλύτερων παιδιών ενδυναμώνοντας θετικές συμπεριφορές και στάσεις, καλλιεργώντας την κοινωνικοποίηση, προάγοντας τη φιλία, ενισχύοντας τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και δημιουργώντας δεσμούς και πλέγματα αλληλοβοήθειας, αποδοχής και ενσυναίσθησης την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε η ενδοσχολική δράση “Υιοθετώντας ένα Πρωτάκι”.
Χαρούμενο και γιορτινό το κλίμα στο χώρο της σχολικής μας Βιβλιοθήκης!!!
Κάθε “Πρωτάκι” του σχολείου μας, «υιοθετήθηκε» από ένα “Εκτάκι”.
Το “Εκτάκι” αναλαμβάνει να το βοηθάει, να το καθοδηγεί και να το προστατεύει καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Στόχος του ετήσιου εκπαιδευτικού προγράμματος, που εντάσσεται στα πλαίσια της Αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας είναι η ομαλή προσαρμογή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης στο νέο σχολικό περιβάλλον, καθώς επίσης και η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων από τους μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης.
Τα μεγάλα παιδιά διδάσκονται τη συνεργασία και τη συνύπαρξη, προστατεύουν, καθοδηγούν και βοηθούν τα μικρά παιδιά, νιώθοντας την ικανοποίηση της προσφοράς.
Τα μικρά μας μαθητούδια αισθάνονται πιο ασφαλείς σε ένα καινούριο περιβάλλον, όπως είναι αυτό του Δημοτικού Σχολείου, απευθύνονται και κάπου αλλού εκτός από τους δασκάλους τους, για οτιδήποτε τους απασχολεί .
”Υιοθετώντας ένα Πρωτάκι” λοιπόν!
Ένα πρόγραμμα που συμβάλλει στην αντιμετώπιση των αιτιών της απομόνωσης, στην ανάπτυξη στρατηγικών και ψυχοκινητικών δεξιοτήτων για ένταξη στην ομάδα, καλλιέργεια αισθημάτων υπευθυνότητας, συνέπειας και αλτρουισμού.
Σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιούνται σχετικές δραστηριότητες ανάπτυξης δεσμών φιλίας, υποστήριξης και συμπαράστασης ανάμεσα στις δύο τάξεις.
Και για να σπάσει ο πάγος, να δέσει η γνωριμία, ξεκινήσαμε τις πρώτες δραστηριότητες αγάπης και συνεργασίας μεταξύ των δύο τάξεων.
Καλή μας συνέχεια!!!







