Με απερίγραπτη χαρά υποδεχτήκαμε την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025 την Β΄ Τάξη του ΓΕΛ Κρύας Βρύσης στο σχολείο μας.
Οι περισσότεροι πρώην μαθητές του σχολείου μας και όχι μόνο, όλοι όμως αξιαγάπητοι και γεμάτοι ζωντάνια. Σκοπός της επίσκεψής τους ήταν η επίδειξη πειραμάτων Χημείας, χρησιμοποιώντας απλά υλικά.
Έτσι ένα εντυπωσιακό θέαμα στήθηκε μπροστά μας.
Μπαλόνια που φουσκώνουν μόνα τους, υγρά που αλλάζουν χρώμα όταν τα φυσάμε, αόρατα γράμματα που εμφανίζονται όταν τα ψεκάζεις με υγρό για τα τζάμια, μικρές ελεγχόμενες εκρήξεις αλλά και μικρά πυροτεχνήματα από ζαχαρωτά και πολλά άλλα…
Τέλος μας κέρασαν τυρί που έφτιαξαν μπροστά μας.
Όλα αυτά σε ένα κλίμα χαράς γεμάτο χαμόγελα από τους/τις μικρούς/ες και μεγάλους/ες μαθητές/τριες. Θεατές ήταν η Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξεις του Σχολείου μας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια ήταν η κυρία Βασιλική Ποντικάκου, ενώ η “αποστολή” συνοδεύτηκε και από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους κ. Λάμπρου Όλγα, κ. Παπαζοπούλου Στέλλα και κ. Καρακώνη Γεώργιο.
Μετά το τέλος της επίδειξης όλα τα παιδιά κατέληξαν να παίζουν χαρούμενα στο προαύλιο λίγο πριν μας αποχαιρετήσουν.
Ήταν μια εξαιρετική Δράση και μια απίστευτη ημέρα για όλους μας!
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Κατερίνα Γιαλαμά, Δ/ντρια του ΓΕΛ Κρύας Βρύσης και την κ. Βασιλική για την άψογη συνεργασία.
Περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενή μας συνάντηση.




























































































































