Πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα παιδιού από τους μαθητές της ΣΤ και του Γ2 με υπεύθυνο τον Μουσικό μας. Μια μουσική αναδρομή στα 6 χρόνια στο Δημοτικό με μουσικές μέσα από τα σχολικά βιβλία και στίχους του κ Ζαϊμάκη Δημήτρη. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές!
Στο πνεύμα των ημερών οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του 1ου Δημοτικού Σχολείου έκαναν συλλογή κονσέρβων για τα αδέσποτα σκυλάκια του Κυνοκομείου Ηρακλείου. Αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια για αυτήν την πρωτοβουλία προς τους μικρούς τετράποδους φίλους!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.