Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, οι μαθητές/τριες του Β1 του σχολείου μας, στην προσπάθεια τους να κατανοήσουν καλύτερα όρους όπως ποτάμι, λίμνη, κόλπος, χερσόνησος κ.α, κατασκεύασαν με πλαστελίνη την δική τους μακέτα με τους γεωγραφικούς όρους του τόπου μας.
Ομιλία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος “Ο Πύργος Χαροκόπου στη Λάρισα. Ένας πύργος μια ιστορία”, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με το 3ο Δημοτικό Σχολείο Γιάννουλης από τον κ. Τσολάκη Ν. Βασίλειο, συγγραφέα του βιβλίου “Ο Πύργος Χαροκόπου στη Λάρισα”, την κ. Μαλλίδη , πρόεδρο του Συλλόγου Φίλων του Πύργου του Χαροκόπου και την κ. Γιώτσα , ταμία του Συλλόγου Φίλων του Πύργου Χαροκόπου όσον αφορά στην ιστορία του Πύργου και την αρχιτεκτονική του. Οι μαθητές/ριες ενημερώθηκαν για την ύπαρξη του Συλλόγου Φίλων Πύργου του Χαροκόπου και τις δράσεις του, του οποίου πρωταρχικός στόχος του αποτελεί η διάσωση του Πύργου Χαροκόπου. Η ομιλία πραγματοποιήθηκε στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Γιάννουλης και την παρακολούθησαν οι μαθητές/ριες των Β΄1, Ε΄1 και Ε΄2 τμημάτων του 1ου ΔΣ Γιάννουλης και οι μαθητές/ριες των Β΄1 και Δ΄1 τμημάτων του 3ου ΔΣ Γιάννουλης.
Νωρίτερα είχε προηγηθεί επίσκεψη των μαθητών/ριών και των δύο σχολείων στην περιοχή του Πύργου προκειμένου να τον δουν από κοντά.
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια σημαντική αλλαγή στη ζωή των παιδιών. Η αλλαγή βαθμίδας είναι σε αυτή τη φάση της ζωής του παιδιού κάτι παραπάνω από αλλαγή τάξης. Στην ουσία είναι το σημείο όπου πραγματοποιείται η μετάβαση από την παιδική ηλικία στην εφηβική, από το γνώριμο στο άγνωστο. Η μετάβαση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αποτελεί ένα σημαντικό πεδίο στην προετοιμασία των νέων ανθρώπων για την ομαλή και δυναμική ένταξή τους σε μια ανώτερη γνωστική βαθμίδα που ως επιστέγασμά της έχει την ένταξη των παιδιών στην επαγγελματική, κοινωνική και γενικότερα την ενήλικη ζωή.
Έτσι λοιπόν για την ομαλή μετάβαση των μαθητών/ριών της ΣΤ΄Τάξης του Σχολείου μας στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Γυμνάσιο Γιάννουλης, όπου μας περίμενε μια θερμή υποδοχή τόσο από τον Διευθυντή του Γυμνασίου Γιάννουλης κ. Γιαννόπουλο Βασίλειο όσο και από τους εκπαιδευτικούς. Οι μαθητές/ριες του ΣΤ΄1 και ΣΤ΄2 Τμήματος με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Σούμμα Μαρία, κ. Χατζηαντωνίου Αγγελική, τη Διευθύντρια Αρίδα Σοφία, την κοινωνική λειτουργό κ. Ντάμπου Μαρία και την ψυχολόγο κ. Ξηρομερίτη Βασιλική περιηγήθηκαν στους χώρους του Σχολείου και ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του Γυμνασίου.
Ευχαριστούμε τόσο τον Διευθυντή όσο και τους εκπαιδευτικούς για την θερμή τους φιλοξενία!
Συγχαρητήρια στους/ις μαθητές/ριες και τους εκπαιδευτικούς: κ. Ντανταλιάρη Δημήτριο (Ε΄1), Αρσενίου Βασίλειο (Ε΄2), Σούμμα Μαρία( ΣΤ΄1) και Χατζηαντωνίου Αγγελική(ΣΤ΄2) του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης που έλαβαν μέρος στον ¨μικρό Ευκλείδη”!
Είναι πολύ καλό να μετράμε τις δυνάμεις μας όποτε μας δίνεται η ευκαιρία και σε κάθε πεδίο.
Φέτος διακρίθηκαν οι μαθητές/ριες:
Καρκατσέλας Ιωάννης Ραφαήλ Ε΄1
Ανδρουλάκης Πολύβιος Ε΄2
Μακρόπουλος Χρήστος Ευάγγελος Ε΄2
Ταουσάνης Βασίλειος Ε΄2
Προβίδας Βασίλειος Ε΄2
Δέλλιου Χριστίνα ΣΤ΄1
Καρκατσέλα Κερασία ΣΤ΄1
Γιαννιώτη Άννα ΣΤ΄2
Οι μαθητές/ριες του Β΄1, Ε΄1 και Ε΄2 Τμήματος δημιούργησαν το βίντεο στο πλαίσιο του προγράμματος “Οι πρεσβευτές του τόπου μας” με τίτλο: “Ο Πύργος Χαροκόπου στη Λάρισα: Ένας πύργος μια ιστορία”. Με την καθοδήγηση της κ. Βεζύρη Δανάης, εκπαιδευτικός εικαστικών, ηχογράφησαν το παραμύθι της κ. Αράπκουλε: “Σώστε τον Πύργο”, θέλοντας να δώσουν το μήνυμα ότι όλοι μαζί μπορούμε να γίνουμε μία γροθιά και να συμβάλλουμε στη σωτηρία του Πύργου του Χαροκόπου που αποτελεί μνημείο ιστορικής αξίας για τον τόπο μας.
Οι μαθητές/ριες του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης και οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο του εθελοντισμού, της κοινωνικής προσφοράς και της εξωστρέφειας του Σχολείου συγκέντρωσαν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τους τροφίμους του Δημοτικού Γηροκομείου Λάρισας. Οι εκπαιδευτικοί ο κ. Γιανκάκης Θεόδωρος, κ. Οικονόμου Χρυσούλα, κ. Τσέτσιλα Δήμητρα, και η διευθύντρια Αρίδα Σοφία επισκέφθηκαν το Δημοτικό Γηροκομείο Λάρισας και προσέφεραν στους τροφίμους τα προϊόντα, αναδεικνύοντας το κοινωνικά ευαίσθητο προφίλ του Σχολείου μας.
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και κηδεμόνες για την πολύτιμη προσφορά τους, που ειδικά αυτές τις ημέρες είναι σημαντική. Τέτοιες κινήσεις είναι ένας φάρος ελπίδας, στέλνοντας μήνυμα έμπρακτης αλληλεγγύης και αγάπης σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

































