Μια ιστορία του κουτιού στο σχολείο μας!

Οι μαθητές της Α τάξης παρακολούθησαν την παρουσίαση του βιβλίου “Μια ιστορία του κουτιού από σπίτι” της συγγραφέως και εκπαιδευτικού του σχολείου μας κυρίας Γεωργαντά Κωνσταντίνας.
Η παρουσίαση έγινε στην αυλή του σχολείου μας με διαδραστικό και παιγνιώδη τρόπο δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στην εξέλιξη της ιστορίας.
Τα παιδιά ενσάρκωσαν τους ήρωες της ιστορίας, χόρεψαν, τραγούδησαν και στο τέλος δημιούργησαν τους δικούς τους ήρωες κάνοντας ένα υπέροχο κολάζ.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ κυρία Γεωργαντά για την αξέχαστη εμπειρία!
