Η «Σινεβαλίτσα» ταξίδεψε στο σχολείο μας!
Οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια μοναδική κινηματογραφική εμπειρία, υποδεχόμενοι τη «Σινεβαλίτσα» του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Μέσα από αυτή την πρωτότυπη εκπαιδευτική δράση που περιοδεύει στην Αλμωπία, τα παιδιά ανακάλυψαν τα «μυστικά» της 7ης τέχνης και ήρθαν σε επαφή με την ιστορία της κινούμενης εικόνας μέσα από ένα ταξίδι γεμάτο εκπλήξεις. (περισσότερα…)









