Ένταξη στο πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»
Όπως αναγράφεται και στην επιγραφή, το Σχολείο μας αναβαθμίζεται στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». (περισσότερα…)
Όπως αναγράφεται και στην επιγραφή, το Σχολείο μας αναβαθμίζεται στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». (περισσότερα…)

Την Πέμπτη που μας πέρασε οι μαθητές της Β’ και της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια εξαιρετική εκπαιδευτική επίσκεψη. Είχαμε τη χαρά και την τιμή να βρεθούμε στη λαογραφική έκθεση της Ιστορικής και Λαογραφικής Εστίας «Αλισμόνητες Πατρίδες Αλμωπίας».
Οι μικρότεροι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν ανακαλύπτοντας αντικείμενα μιας άλλης εποχής, ενώ οι μεγαλύτεροι είχαν την ευκαιρία να συνδέσουν τις εικόνες με τα μαθήματα της Ιστορίας τους. (περισσότερα…)

Οι μαθητές/τριες αποχαιρετούν τη Γ’ τάξη, (περισσότερα…)

Το κάθε «Βιβλίο» περιέχει τα φύλλα εργασίας που συμπλήρωσε κάθε μαθητής/τρια της Γ’τάξης, κατά τη διάρκεια κάθε προγράμματος . (περισσότερα…)
Την Τετάρτη το απόγευμα, η αυλή του σχολείου μας ήταν έτοιμη να υποδεχτεί τη μεγάλη μας γιορτή λήξης. Ο καιρός, όμως, είχε τα δικά του σχέδια. Λίγο μετά την έναρξη, μια ξαφνική βροχή προσπάθησε να μας τα χαλάσει, αλλά δεν πτοηθήκαμε στιγμή! Με αστραπιαίες κινήσεις, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς μεταφερθήκαμε στην κλειστή αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Το σκηνικό άλλαξε, αλλά το κέφι, η ενέργεια και η ζεστασιά της σχολικής μας κοινότητας παρέμειναν αναλλοίωτα. Η γιορτή συνεχίστηκε κανονικά και, τελικά, περάσαμε υπέροχα! (περισσότερα…)

Την Πέμπτη 28 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν την ημερήσια εκπαιδευτική τους εκδρομή, (περισσότερα…)

Μια ξεχωριστή θεατρική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Ξενιτίδειο Πνευματικό Κέντρο Αριδαίας, όπου οι μαθητές του σχολείου μας ανέβασαν τη νέα τους θεατρική παράσταση! (περισσότερα…)

Σήμερα στο σχολείο μας είχαμε τη μεγάλη χαρά να υποδεχτούμε δύο τμήματα του 1ου Νηπιαγωγείου, που μας επισκέφτηκαν μαζί με τις συνοδούς νηπιαγωγούς τους. (περισσότερα…)

Με δαπάνη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας η φετινή μας θεατρική παράσταση (περισσότερα…)