Ημέρα Ιστορίας και Μνήμης – Δ´ τάξη

IMG 2267
Σήμερα στη Δ´ τάξη αφιερώσαμε χρόνο σε ένα πολύ σημαντικό ταξίδι στο παρελθόν. Με αφορμή την Ημέρα Μνήμη για τον Ελληνισμό του Πόντου, της Μικράς Ασίας και της Θράκης, τιμήσαμε τις ρίζες μας και μάθαμε για τις δυσκολίες που πέρασαν οι πρόγονοί μας.
(περισσότερα…)