Την Τετάρτη 29 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια ξεχωριστή δράση ευαισθητοποίησης με πρωτοβουλία του Δήμου Ορεστιάδας και σε συνεργασία με την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Π.Φ.Π.Ο.) καθώς και το Φιλοζωικό σωματείο Ορεστιάδας «Η Αλκυόνη και ο Λέων». Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την κ. Χριστίνα Νομικού την Πρόεδρο της Π.Φ.Π.Ο καθώς […]

