Δραστηριότητες


Δράσεις συνεργασίας του 1ου τμήματος του Ειδικού Δ.Σ. Ορεστιάδας με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ορεστιάδας

Ιούν 202614

Καθ’ όλη τη διάρκεια του 2ου και 3ου τριμήνου υλοποιήθηκαν δράσεις συνεργασίας μεταξύ του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ορεστιάδας και του 1ου Τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας, με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις κ.κ. Τοκμάκη Ζωή και Φούνταλη Αναστασία.

Οι κοινές δράσεις σχεδιάστηκαν με στόχο την ενίσχυση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών/τριών, την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, τη δημιουργία σχέσεων φιλίας και συνεργασίας, καθώς και την ολόπλευρη γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική τους ανάπτυξη. Μέσα από βιωματικές και ευχάριστες δραστηριότητες, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν εμπειρίες, να εκφραστούν δημιουργικά και να καλλιεργήσουν το αίσθημα του «ανήκειν» σε μια ευρύτερη σχολική κοινότητα.
Στο πλαίσιο των συναντήσεων πραγματοποιήθηκαν μουσικοκινητικά παιχνίδια, τα οποία προσέφεραν στα παιδιά ευκαιρίες για έκφραση, συνεργασία και επικοινωνία μέσα από τη μουσική και την κίνηση. Οι δραστηριότητες αυτές συνέβαλαν στην ανάπτυξη του συντονισμού, της προσοχής, της μίμησης και της αλληλεπίδρασης, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν τη χαρά της συμμετοχής και της ομαδικότητας.
Ιδιαίτερα απολαυστικό για τους μαθητές ήταν το εργαστήριο μαγειρικής, κατά το οποίο παρασκεύασαν cupcakes. Μέσα από τη διαδικασία της μαγειρικής τα παιδιά εξάσκησαν δεξιότητες συνεργασίας, ακολούθησαν οδηγίες, ανέλαβαν μικρές ευθύνες και καλλιέργησαν την αυτονομία τους.
Τέλος, στις εικαστικές συναντήσεις μας, με αφορμή την αφήγηση του παραμυθιού «Ο Έλμερ και οι Ελέφαντες», οι μαθητές/ τριες δημιούργησαν ομαδικό κολάζ εμπνευσμένο από τον πολύχρωμο ήρωα της ιστορίας. Η δραστηριότητα έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να εξασκήσουν τη λεπτή κινητικότητα, τον οπτικοκινητικό συντονισμό και τη συνεργασία, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τη δημιουργική έκφραση και την ενεργό συμμετοχή τους σε μια κοινή δράση. Αντίστοιχα, η αφήγηση του παραμυθιού «Μια πολύ πεινασμένη κάμπια» αποτέλεσε την αφετηρία για μια σειρά βιωματικών και εικαστικών δραστηριοτήτων. Οι μαθητές/τριες εργάστηκαν με φύλλα εργασίας, παζλ και δραστηριότητες σειροθέτησης. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές ενισχύθηκαν η συγκέντρωση, η λεπτή κινητικότητα, ο οπτικοκινητικός συντονισμός και η κατανόηση της ακολουθίας γεγονότων της ιστορίας, με τρόπο ευχάριστο και βιωματικό.
1000047133100004713510000271311000047130100003102010000310191000047123100004660510000471321000047131100004712210000471211000046989
κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις συνεργασίας του 1ου τμήματος του Ειδικού Δ.Σ. Ορεστιάδας με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ορεστιάδας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ

Ιούν 202612

Το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Μαθαίνω και Σέβομαι το Δάσος» υλοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2026 με τη συμμετοχή εννέα (9) μαθητών/τριών των Τμημάτων 3 και 4 του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ορεστιάδας με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς Τσαρούχα Δήμητρα και Γκοσιτζίδου Σοφία. Η εφαρμογή του πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές και αναπτυξιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και αξιοποιώντας διαφοροποιημένες διδακτικές πρακτικές, βιωματικές δράσεις και πολυαισθητηριακές προσεγγίσεις.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές/τριες ήρθαν σε επαφή με βασικές έννοιες που αφορούν το δασικό οικοσύστημα, τα φυτά και τα ζώα του δάσους, τη σημασία της προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, καθώς και την ανακύκλωση ως μέσο διατήρησης των φυσικών πόρων. Η προσέγγιση των θεμάτων πραγματοποιήθηκε μέσω εικόνων, οπτικοποιημένων πληροφοριών, παραμυθιών, τραγουδιών, παιχνιδιών ρόλων, κατασκευών και αισθητηριακών δραστηριοτήτων, γεγονός που ενίσχυσε το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή των μαθητών.

Οι μαθητές ανταποκρίθηκαν θετικά στις δραστηριότητες παρατήρησης και εξερεύνησης φυσικών υλικών, αναγνώρισαν βασικά στοιχεία του δάσους και κατάφεραν, ανάλογα με τις δυνατότητές τους, να διακρίνουν φυτά και δέντρα που συναντώνται στο φυσικό περιβάλλον. Ιδιαίτερα σημαντική υπήρξε η πρόοδος στην κατανόηση απλών οικολογικών εννοιών, όπως η ανάγκη φροντίδας των φυτών και των ζώων, η προστασία του δάσους από τις πυρκαγιές και η διατήρηση της καθαριότητας των φυσικών χώρων.

Οι δημιουργικές δραστηριότητες και οι κατασκευές συνέβαλαν σημαντικά στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας, της συγκέντρωσης και της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών. Η συμμετοχή τους στην κατασκευή ομαδικών έργων, αφισών και διακοσμητικών κατασκευών με φυσικά ή ανακυκλώσιμα υλικά ενίσχυσε το αίσθημα της ομαδικότητας και της ενεργού εμπλοκής στη μαθησιακή διαδικασία.

Ιδιαίτερη αξία είχε η εκπαιδευτική επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος σε τοπικό άλσος της περιοχής (Άλσος Αδριανουπόλεως), καθώς δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν άμεσα στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος, να βιώσουν εμπειρίες εκτός σχολικής τάξης και να συνδέσουν τη θεωρητική γνώση με την πραγματικότητα. Η επαφή με το φυσικό περιβάλλον λειτούργησε ενισχυτικά ως προς την κατανόηση των εννοιών που είχαν προηγουμένως διδαχθεί.

1000016132 1000016135 1000016133 1000016136 1000016131 1000016130 1000016128 1000016125 1000016126 1000016129 1000016123 1000016124 1000016121 1000016127 1000016122

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ

Ιούν 202611

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων που υλοποιήθηκε κατά τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας, το 1ο Τμήμα, σε συνεργασία με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ορεστιάδας συμμετείχε σε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα τη στοματική υγιεινή, διάρκειας τριών μηνών.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη σημασία της καθημερινής φροντίδας των δοντιών, να εξοικειωθούν με σωστές πρακτικές στοματικής υγιεινής και να αναπτύξουν δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια, εποπτικό υλικό και προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, καλλιεργήθηκαν θετικές στάσεις απέναντι στην προσωπική φροντίδα και την πρόληψη.

Τα οφέλη του προγράμματος ήταν πολλαπλά, καθώς οι μαθητές:

ενίσχυσαν τις γνώσεις τους σχετικά με τη στοματική υγεία,

εξάσκησαν τη σωστή τεχνική βουρτσίσματος,

ανέπτυξαν μεγαλύτερη αυτονομία στην προσωπική τους φροντίδα,

κατανόησαν τη σημασία της πρόληψης και των υγιεινών συνηθειών,

ενδυνάμωσαν τις κοινωνικές και επικοινωνιακές τους δεξιότητες μέσα από τη συνεργασία και τη συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες.

Παράλληλα, δημιουργήθηκε κοινωνική ιστορία σε ψηφιακό περιβάλλον, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες των μαθητών, με στόχο την ενίσχυση της κατανόησης και της εφαρμογής των κανόνων στοματικής υγιεινής. Το υλικό αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί τόσο στο σχολικό πλαίσιο όσο και από τις οικογένειες στο σπίτι, εξασφαλίζοντας τη συνέχιση και γενίκευση των δεξιοτήτων που κατακτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τοκμάκη Ζωή, Φούνταλη Αναστασία, Χατζοπούλου Ιωάννα.

 

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή, τη συνεργασία και την εξαιρετική προσπάθειά τους! 🦷✨😊

 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική ιστορία πατώντας το link,

https://online.fliphtml5.com/iadaa/pdgg/

ή σκανάρoντας το qr code στην εικόνα.

Frontizo ta dontakia moy

IMG 20260605 015755 IMG 20260605 015846 IMG 20260605 015453IMG 20260605 020004 IMG20260323102547 IMG20260512095404IMG 20260605 015521IMG 20260605 015652IMG 20260605 015716

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ-ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ

Πρόγραμμα Προληπτικής Οδοντιατρικής στο Σχολείο μας

Ιούν 20262

Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας το πρόγραμμα προληπτικής οδοντιατρικής από τους επαγγελματίες υγείας του  Κέντρου Υγείας Ορεστιάδας .

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης πραγματοποιήθηκε ενημερωτική παρουσίαση από τους επαγγελματίες υγείας. Με τη βοήθεια προβολών, εικόνων και εποπτικού υλικού, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη σωστή φροντίδα των δοντιών, τη σημασία του καθημερινού βουρτσίσματος, της ισορροπημένης διατροφής και των τακτικών επισκέψεων στον οδοντίατρο. Οι μαθητές/τριες απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές συμβουλές για τη διατήρηση της καλής στοματικής υγείας.

Στη συνέχεια ακολούθησε οδοντιατρικός έλεγχος των μαθητών/τριών. Αξίζει να σημειωθεί ότι με τη συνεχή εφαρμογή του προγράμματος οι μαθητές/τριες έχουν εξοικειωθεί με τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Ευχαριστούμε θερμά τον οδοντίατρο  του Κέντρου Υγείας Ορεστιάδας κ. Σαββίδη Λάζαρο και την επισκέπτρια υγείας Ζαχαρή Ευαγγελία για την υλοποίηση της δράσης και τη σημαντική συμβολή τους στην προαγωγή της υγείας των μαθητών μας.

Η πρόληψη και η σωστή ενημέρωση αποτελούν βασικά εφόδια για την ανάπτυξη υγιεινών συνηθειών που συνοδεύουν τα παιδιά σε όλη τους τη ζωή.

100001562810000156271000015609 1000015610 1000015612 1000015613 1000015614 1000015615 10000156161000015620 1000015622 1000015625

κάτω από: Δραστηριότητες, Προγράμματα | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Προληπτικής Οδοντιατρικής στο Σχολείο μας

Δράσεις ενεργού πολίτη: Γνωρίζω τον τόπο μου

Μάι 202624
1000015400

Στο πλαίσιο των δράσεων του ενεργού πολίτη με θέμα: Γνωρίζω τον Τόπο μου, οι μαθητές του 4ου τμήματος του σχολείου μας με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Γκοσιτζίδου Σοφία είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την ιστορία, τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον της περιοχής τους. Μέσα από επισκέψεις, έρευνα και συνεργατικές δραστηριότητες, καλλιεργείται η αγάπη για τον τόπο, η υπευθυνότητα και η ενεργή συμμετοχή στα κοινά. Οι μαθητές μαθαίνουν να παρατηρούν, να σέβονται και να προστατεύουν το περιβάλλον και την πολιτιστική κληρονομιά, αποκτώντας ουσιαστικό ρόλο ως ενεργοί πολίτες της τοπικής κοινωνίας.

10000154001000015399

 

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις ενεργού πολίτη: Γνωρίζω τον τόπο μου

Δράσεις ενεργού πολίτη: Τα Δικαιώματα του Παιδιού

Μάι 202614

Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μεγαλώνει με αγάπη, ασφάλεια και σεβασμό. Τα δικαιώματα των παιδιών είναι βασικές ανάγκες που πρέπει να προστατεύονται καθημερινά από την οικογένεια, το σχολείο και την κοινωνία.

Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση, στην υγεία, στο παιχνίδι, στην ελευθερία έκφρασης και στην προστασία από κάθε μορφή βίας και εκμετάλλευσης.

Στη σύγχρονη κοινωνία, πολλά παιδιά εξακολουθούν να στερούνται βασικά αγαθά, ενώ φαινόμενα όπως ο σχολικός εκφοβισμός, η φτώχεια και οι διακρίσεις επηρεάζουν την καθημερινότητά τους. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό να ενημερωνόμαστε και να δρούμε ως ενεργοί πολίτες.

Τα παιδιά είναι το μέλλον του κόσμου μας. Η προστασία των δικαιωμάτων τους είναι ευθύνη όλων μας.

«Όταν προστατεύουμε τα παιδιά, προστατεύουμε το μέλλον.»

Με αφορμή τις συζητήσεις για τα δικαιώματα του παιδιού, οι μαθητές και οι μαθήτριες  του 3ου και του 4ου τμήματος του σχολείου μας με υπεύθυνες τις εκπαιδευτικούς Τσαρούχα Δήμητρα και Γκοσιτζίδου Σοφία συμμετείχαν σε δημιουργικές και βιωματικές δράσεις με στόχο να γνωρίσουν καλύτερα τις ανάγκες και τα δικαιώματα κάθε παιδιού σε όλο τον κόσμο.

Μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, ζωγραφιές, αφίσες και συζήτηση, τα παιδιά μίλησαν για το δικαίωμα στην εκπαίδευση, στην αγάπη, στην προστασία, στην υγεία και στο παιχνίδι. Τόνισαν πως όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από τη χώρα, τη γλώσσα ή την καταγωγή τους, αξίζουν σεβασμό, φροντίδα και ίσες ευκαιρίες.

1000015172 1 1000015173 11000015276100001540110000154021000015403

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράσεις ενεργού πολίτη: Τα Δικαιώματα του Παιδιού

Δράση για την Αειφορία στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

Μάι 202614

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 4ου τμήματος σχολείου μας με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Γκοσιτζίδου Σοφία συμμετείχαν σε δράσεις αφιερωμένες στην αειφορία και την προστασία του περιβάλλοντος.

Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, συζητήσεις και ομαδικές εργασίες, τα παιδιά γνώρισαν την αξία της ανακύκλωσης, της εξοικονόμησης ενέργειας και της υπεύθυνης κατανάλωσης. Παράλληλα, προβληματίστηκαν για τις καθημερινές συνήθειες που μπορούν να συμβάλουν σε έναν πιο καθαρό και βιώσιμο κόσμο.

Οι μαθητές κατασκεύασαν αφίσες με οικολογικά μηνύματα, αξιοποίησαν ανακυκλώσιμα υλικά σε δημιουργικές κατασκευές και συμμετείχαν σε δράσεις ευαισθητοποίησης για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Στόχος της δράσης ήταν η ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης και η καλλιέργεια στάσεων υπευθυνότητας και συνεργασίας. Μέσα από τη συμμετοχή τους, τα παιδιά απέδειξαν πως ακόμη και μικρές καθημερινές πράξεις μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά για το μέλλον του πλανήτη μας.

1000015156 100001515510000151541000015157100001515810000151591000015153 IMG 7537

κάτω από: Δραστηριότητες, Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση για την Αειφορία στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων

H Γιορτή της Μητέρας

Μάι 20268

Η μητέρα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στη ζωή κάθε ανθρώπου. Είναι εκείνη που μας χαρίζει την πρώτη αγκαλιά, που μας στηρίζει στα πρώτα μας βήματα, που μας ενθαρρύνει στις δυσκολίες και μοιράζεται μαζί μας κάθε χαρά και κάθε όνειρο. Με αγάπη, υπομονή, φροντίδα και αμέριστη δύναμη, βρίσκεται καθημερινά δίπλα στα παιδιά της, προσφέροντας ασφάλεια, στήριξη και αληθινή στοργή.

Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη σε όλες τις μητέρες του κόσμου. Είναι μια ευκαιρία να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη, τον σεβασμό και την αγάπη μας για όλα όσα προσφέρουν ακούραστα και ανιδιοτελώς. Η μητέρα δεν προσφέρει μόνο φροντίδα, αλλά και αξίες, δύναμη, αισιοδοξία και πίστη στον εαυτό μας. Είναι εκείνη που μας μαθαίνει να αγαπάμε, να προσπαθούμε και να μην εγκαταλείπουμε ποτέ τα όνειρά μας.

Στο σχολείο μας, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τίμησαν αυτή τη σημαντική ημέρα με δράσεις, δημιουργίες και όμορφα μηνύματα αφιερωμένα στις μαμάδες. Τα παιδιά ζωγράφισαν, έγραψαν ευχές και εξέφρασαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την αγάπη τους για το πιο σημαντικό πρόσωπο της ζωής τους.

Μέσα από αυτές τις μικρές αλλά γεμάτες συναίσθημα πρωτοβουλίες, θυμόμαστε όλοι πόσο σημαντικό είναι να δείχνουμε καθημερινά την αγάπη και την εκτίμησή μας στους ανθρώπους που βρίσκονται πάντα δίπλα μας.

Ευχόμαστε από καρδιάς χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες! Να έχουν υγεία, δύναμη, χαμόγελα. Η αγάπη της μητέρας είναι ένα πολύτιμο δώρο που φωτίζει τη ζωή μας κάθε μέρα.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

Δημιουργίες του 4ου τμήματος με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό: Γκοσιτζίδου Σοφία

1000015147 1000015148 1000015149 1000015171

Δημιουργίες του 3ου τμήματος με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Τσαρούχα Δήμητρα

1000015150 1000015151

Δημιουργίες του 1ου Τμήματος με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Φούνταλη Αναστασία

IMG 20260508 132759 IMG 20260508 132829 IMG 20260508 145713 IMG20260508093820

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο H Γιορτή της Μητέρας

Δράση ενημέρωσης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Απρ 202630

Την Τετάρτη 29 Απριλίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μια ξεχωριστή δράση ευαισθητοποίησης με πρωτοβουλία του Δήμου Ορεστιάδας και σε συνεργασία με την Πανελλαδική Φιλοζωική και Περιβαλλοντική Ομοσπονδία (Π.Φ.Π.Ο.) καθώς και  το Φιλοζωικό σωματείο Ορεστιάδας «Η Αλκυόνη και ο Λέων».

Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας την  κ. Χριστίνα Νομικού την Πρόεδρο της Π.Φ.Π.Ο καθώς και εκπροσώπους του Φιλοζωικού σωματείου Ορεστιάδας «Η Αλκυόνη και ο Λέων», που με απλό και κατανοητό λόγο μίλησαν στα παιδιά για την προστασία των ζώων, για τα αδέσποτα, τις ανάγκες τους, τη φροντίδα που χρειάζονται και τη αξία της αγάπης και του σεβασμού απέναντι σε αυτά.

Οι μαθητές/τριες γνώρισαν το «Μπιζελάκι», το σκυλάκι που συνόδευε η κ. Κατερίνα Σίμου, ως εκπρόσωπος του Φιλοζωικού σωματείου Ορεστιάδας «Η Αλκυόνη και ο Λέων».

Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους τους φορείς που συνέβαλαν στην υλοποίηση της δράσης, προσφέροντας στους/στις μαθητές/τριές μας τη ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αυτήν τη σημαντική πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης.

1000014940 10000149411000014902 100001490610000149031000014904 100001492510000149271000014914 1000014915 1000014918 1000014924

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση ενημέρωσης με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στις Καστανιές στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE for Lesser Kestrel με τίτλο «Καλύτερη Ζωή για το Κιρκινέζι (Falco naumanni) στα Νοτιοανατολικά Βαλκάνια»

Απρ 202626

Σε συνέχεια της αρχικής δράσης που υλοποιήθηκε στο σχολείο μας στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE for Lesser Kestrel με τίτλο «Καλύτερη Ζωή για το Κιρκινέζι (Falco naumanni) στα Νοτιοανατολικά Βαλκάνια», οι μαθητές του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία που διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης στον χώρο αναψυχής των Καστανεών Έβρου στις 23 Απριλίου 2026.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά σε έναν κύκλο ενημέρωσης και συζήτησης, μέσα από τον οποίο εμβάθυναν τις γνώσεις τους για το κιρκινέζι, ένα μικρό αλλά ιδιαίτερα σημαντικό μεταναστευτικό γεράκι. Μέσα από διάλογο και βιωματικές δραστηριότητες, γνώρισαν τα βασικά χαρακτηριστικά του είδους, τις συνήθειές του, καθώς και τους κινδύνους που αντιμετωπίζει, κατανοώντας ακόμη περισσότερο τη σημασία της προστασίας του και της διατήρησης της βιοποικιλότητας.

Στη συνέχεια, ακολούθησε παρατήρηση πτηνών με τη χρήση κυαλιών, προσφέροντας στους μαθητές μια μοναδική ευκαιρία άμεσης επαφής με το φυσικό περιβάλλον. Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε το ενδιαφέρον τους για τη φύση, καλλιέργησε την παρατηρητικότητά τους και ενδυνάμωσε τον σεβασμό τους προς την άγρια ζωή.

Η δράση ολοκληρώθηκε με την αφήγηση ενός παραμυθιού μέσα από το οποίο οι μαθητές ταξίδεψαν συμβολικά στον κόσμο της φύσης, αναπτύσσοντας την ενσυναίσθηση και την περιβαλλοντική τους συνείδηση.

Η συμμετοχή μας στη δράση αυτή αποτέλεσε φυσική συνέχεια της εκπαιδευτικής μας πορείας στο πρόγραμμα και μια ιδιαίτερα πολύτιμη εμπειρία, που συνέβαλε ουσιαστικά στην περαιτέρω ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος, ενισχύοντας την αγάπη τους για τη φύση και την υπεύθυνη στάση ζωής απέναντί της.

1000037994 1000037995 1000037996 1000037990 1000037991 1000037992 1000037988 1000037989 1000037977 1000037969 1000037976

κάτω από: Δραστηριότητες, Το Σχολείο Μας | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική Επίσκεψη στις Καστανιές στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος LIFE for Lesser Kestrel με τίτλο «Καλύτερη Ζωή για το Κιρκινέζι (Falco naumanni) στα Νοτιοανατολικά Βαλκάνια»
« Παλιότερα άρθρα
Ιούνιος 2026
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
European SchoolRadio Logo


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων