Ένα λουλούδι και μια καρδούλα φτιαγμένα από τα χεράκια μου για σένα μανούλα μου που τόσο αγαπώ!!!
Το πορτρέτο της μαμάς μου!!!
Εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς και φοιτήτριες συμμετείχαν στη δράση του σχολείου μας για την αξιοποίηση του εξωτερικού χώρου του σχολείου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προμηθευτήκαμε χρώματα από το Εργοτάξιο του Δήμου για να βάψουμε και οι γονείς μας έφεραν χώμα, λουλούδια και αρωματικά φυτά για να φυτέψουμε. Χωρίστηκαν σε ομάδες και ξεκίνησαν …..
